Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet fra telia grunnet pris for ca 4 måneder siden og er meget fornøyd. Svarer raskt på alle henvendelser, ingen problemer med portering, alltid samme faktura og oversiktlig. Billigst på telenordekning. Anbefales varmt.
Hei Chris! Takk for omtalen, og godt å høre at du er fornøyd med med oppstarten hos oss :-) Hilsen Thomas i Skymobil
Ble automatisk kunde fra Hudya. Fikk dårligere dekning. Har dual-sim med Telia og det virker som SkyMobil og Telia har samme dekning. Mange som klager på feilmelding når de ringer meg på det nummeret.
Hei Jan! Det var synd å høre at du har opplevd dårlig dekning. Det har ikke vært gjort noen endringer på dekningen etter overgangen din fra Hudya, men det kan være lokale endringer der du er som har endret seg på Telenors nett. Det kan også være mobilen din som er problemet, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for feilsøkning, så kan vi finne ut hvor feilen ligger. Hilsen Thomas i Skymobil
beskidte kundeservicetricks til ændring af mobilplan, fra billigt og hvad der er nødvendigt, til dyrere og med unødvendige genstande.
Hei Irene! Jeg er litt usikker på hva du mener her. Vi har ikke gjort noen endringer på våre priser siden vår oppstart i juni 2020. Ta gjerne kontakt på [email protected] så hjelper jeg deg å finne ut av dette. Hilsen Thomas fra Skymobil
Jeg har brukt Skymobil siden sommeren 2020 og jeg er veldig fornøyd. De tilbyr meget gode priser og super kundeservice. Får rask respons på e-poster når jeg har spørsmål. Anbefales!
Hei Janne. Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi utrolig pris på. Kundeservice er noe vi fokuserer på så flott at du er fornøyd med oss på det.
God oversikt i app. God kundeservice. Lave priser.
Hei Tore. Så hyggelig at du er fornøyd. Tilbakemeldingen din betyr mye for oss. Kundeservice og prisen er det vi fokuserer mest på så utrolig fint å høre at det merkes. :D Hilsen Joachim i Skymobil
Billige priser og supergod service. Svært fornøyd 😀
Hei Elisabeth Tusen takk for tilbakemeldingen din Elisabeth. Vi setter utrolig pris på det. Flott at du er fornøyd med oss. :D Hilsen Joachim i Skymobil.
Med en gang jeg forlater huset slår den seg over på 3G, og da er det problemer med å se på forskjellige programmer
Hei Asbjørn, Har du 4G dekning når du er i huset eller andre steder, eller opplever du at du bare får 3G? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice 21 08 06 40, så kan vi ta en titt på dette for deg. Vi kan også undersøke om du har god Telenor-dekning i ditt område. Telenor dekker store deler av landet, men det er enkelte steder hvor det er begrenset med 4G dekning. Hilsen Joachim i Skymobil