Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
SMB Mobil
2.9
361 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
361 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#14
Dårlig
SMB Mobil er rangert
#14 av 22 mobilselskaper
46%
Middels
46% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 361 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
141
33
3
10
174
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 361 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget godt

Omtale av  Philip M

Ble oppringt av en meget respektabel og hyggelig ung mann, fikk tilbud på fri bruk 100gb til en veldig rimelig pris, og på like god dekning som hos telenor selv!! er meget fornøyd og anbefaler alle å vurdere denne utmerkede operatøren

Svar fra SMB Mobil
13.12.2022 09:43

Hei Philip Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd. Mvh Charlotte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Salgsmetoder er gjennomført svindel

Omtale av  Svein E. S

Har som flere her beskriver blitt ringt av en selger som utgir seg for å være Telenor. Han er veldig vennlig men hastig. Han sier direkte at de ser at jeg har et stort dataforbruk, og at dette er litt i dyreste laget. Jeg bekrefter at jeg er fornøyd med alt utenom at det begynner å bli dyrt. Da sier vedkommende at de ser at dette kan bli i dyreste laget, men at de nå har en kampanje hvor jeg kan komme billigere ut av en totalpakke. Jeg er selvfølgelig interessert i dette. Han kommer med et tilbud som jeg takke ja til. (står på vei inn i et møte og er litt stresset) Han ber meg om å bare svare ja på en sms han sende meg. Noe jeg gjør for å bli ferdig. 30 minutter senere ser jeg gjennom sms fra selskapet. Og da går det opp for meg at jeg er blitt lurt av en som til de grader har oppført seg som en selger fra Telenor. Jeg ringer kundeservice, og nummeret personen jeg fikk telefon fra flere ganger uten at de svarer. Sender dem mail øyeblikkelig om at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre. Ringer igjen kundeservice og nå jeg ringer fra et annet telefon nummer får jeg svar. Gir dem grei melding. Men de vil ikke kansellere dette "tilbudet" Etter flere mailer med dem sier de at de ikke skal flytte abonnement men de kommer til å sende meg et krav om bruddgebyr. Jeg gir dem beskjed at om de gjør det vil de bli anmeldt for svindel. I dag mottok jeg en faktura på 5698,75kr i bruddgebyr (ink moms). Jeg har i dag samtaler med Telenor for å få dem til å se på deres avtale med selskapet da de bruker Telenor sitt linjenett. Jeg vil på det sterkeste advare mot dette selskapet. Dette er mennesker uten noen for moral. Jeg har selvfølgelig selv gjort en stor feil i denne saken, udiskutabelt. Jeg skulle lest sms fra selskapet når jeg fikk denne mye mer nøye enn jeg gjorde!

Svar fra SMB Mobil
02.12.2022 14:20

Hei Svein E. S, Takk for tilbakemeldingen din. Det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen, slik skal det ikke være. SMB Mobil er et norskeid mobilselskap med full Telenordekning. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med organisasjonsnummer, telefonnummer eller annen informasjon som kan hjelpe meg med å finne deg i systemene slik at jeg kan ta en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil

Føler meg rundlurt!

Omtale av  Mathilde

Har som flere her beskriver blitt ringt av en selger som utgir seg for å være Telenor. Jeg fikk vite at alt skulle bli som før, ingen nye fakturaer etc da jeg sa jeg ikke ønsket bytte fra det som nå fungerer hos telenor. Jeg har forsøkt å kontakte dem via mail, fikk den 24/11 frist om å returnere svar på deres mail innen 28/11 da dette var deres frist. Jeg svarte nok en gang 24/11 og etter det har jeg ikke hørt noe tross purring i dag 29/11. ELENDIG kundeservice! At de går etter folk med enkeltforetak som helt klart ikke tenker bedrift er spekulativt og ikke greit! Selgeren var veldig blid og hyggelig, men snakket meg totalt rundt og som sagt føler jeg meg lurt og svindlet. Venter fortsatt på avklaring fra dem, og jeg kommer til å ta dette videre. Det er ikke greit å gå frem på denne måten.

Svar fra SMB Mobil
02.12.2022 14:08

Hei Mathilde Synd at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Om du fortsatt ikke har fått svar på e-posten din, vil jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected], slik at jeg kan ta en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil

Ny kunde

Omtale av  Eric L

Veldig fornøyd med servicen og tilbudet jeg fikk, anbefaler de på det sterkeste

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:53

Hei Eric L, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss. Mvh Charlotte SMB Mobil

tillmötegående

Omtale av  Markus

fick ett bra, enkelt tilbud perfekt ämnat för mig som avstår från smartphones och onödiga gigabytes.

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:52

Hei Markus, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Godt å høre at du er fornøyd med det vi tilbyr! Mvh Charlotte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen angrerett

Omtale av  Silje

Ble oppring av SMB, og i starten trodde jeg det var Telenor som ringte for å tilby bedriftsabonnement, men skjønte etter hvert at det ikke var det. Jeg hadde allerede planer om å endre til et billigere abonnement, så det hørtes jo fint ut det SMB kunne tilby. Abonnementet var billig ettersom det var et bedriftsabonnement som ble knyttet til enkeltpersonforetaket mitt. Problemet er bare at jeg ikke benytter enkeltpersonforetaket og tenkte derfor ikke over at man ikke har angrerett som bedrift. Det tenkte jeg først over ETTER at jeg hadde svart ja på sms fra SMB og akseptert avtalen, som jeg ble bedt om å gjøre med en gang meldingen tikket inn på mobilen. Selger var veldig ivrig på at jeg skulle svare ja med en gang, noe jeg selvfølgelig ikke skulle latt meg presse til. Sendte mail ang. angrefrist samme dag, og fikk svar om at det ikke var angrerett og at det ville koste 4500 kr å avbryte avtalen. Skjønner at jeg opererer som et firma her, og ikke forbruker, men det virker som at SMB bevisst går etter enkeltpersonforetak fordi det er lett å lure folk som ikke er vant til å tenke som en bedrift.

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:51

Hei Silje, Så synd å høre at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Når det gjelder bedriftabonnement er det dessverre ikke angrerett. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så tar vi gjerne en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil

Beste kundeservice til lave priser

Omtale av  Geir I. T

Vi har nå benyttet SMB Mobil i over et halvt år og er ekstremt fornøyd! For oss er service viktig, da vi ofte trenger raske leveranser og endringer. Aldri har vi opplevd bedre service enn hos SMB Mobil, og kunne gjerne betalt mer for å ha slik service. At prisene også er lavere enn hos konkurrentene er en finfin bonus! Anbefales på det sterkeste :)

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:40

Hei Geir I.T, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Vi er utrolig glad for at du er så fornøyd med vår service, og det er akkurat det vi jobber for. Mvh Charlotte SMB Mobil

SMB Mobil har 361 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR