Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Talkmore
4.6
4 196 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 196 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 480
226
91
79
320
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God kundebehandler

Omtale av  Mette K

Veldig hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Fikk hjelp med feil på faktura med en gang.

Svar fra Talkmore
07.02.2024 10:42

Hei Mette! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin uke! 😊🌟 Mvh. Halima

Lett tilgjengelig og hyggelig support.

Omtale av  Lars

Lett tilgjengelig pr.telefon. Alltid hyggelig og behjelpelig kundesupport. Konkuransedyktige priser.

Svar fra Talkmore
07.02.2024 10:45

Hei Lars! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ønsker deg en fin uke! 😊 Mvh. Halima

For mye feil/tull

Omtale av  Eirik G

Vi var kunder hos Talkmore tidligere, kjempefornøyd. De gav meg et tilbud den gang som var helt utrolig bra. Jeg tenkte med en gang at dette måtte være en feil. Med en stor feiltakelse måtte vi gå over til OneCall som var bare tull. Så gikk jeg/min datter over, men denne gang bare tull. Så nå forlater jeg igjen, uten tvil.

Svar fra Talkmore
07.02.2024 11:01

Hei Eirik! Takk for at du tar deg tid til å dele din erfaring. Det var virkelig hyggelig å høre at du var kjempefornøyd med tilbudet du mottok fra oss tidligere.Vi beklager på det sterkeste at du ikke fant den samme tilfredsheten hos oss denne gangen, og vi setter stor pris på din ærlige tilbakemelding! Hos Talkmore streber vi alltid etter å levere enestående kundeservice og konkurransedyktige tilbud til våre kunder, og det er viktig for oss å vite når vi ikke innfrir disse forventningene. Vi ønsker så gjerne å ha deg tilbake som Talkmore - kunde og vil derfor anbefale at du sjekker nettsiden vår for gode tilbud! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom du har noen spørsmål vedrørende ditt abonnement. Ønsker deg en fin uke! 😊 Mvh. Halima

Imøtekommende og hjelpsom

Omtale av  Marion B

God Service, forståelsesfull, hjelpsom og lyttende.

Svar fra Talkmore
06.02.2024 12:36

Hei Marion, Det er akkurat sånn det skal være! Jeg blir så glad for at du er fornøyd kunde hos oss, og at du fikk den hjelpen du trengte. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.

Service

Omtale av  Fred

Rett å slett service, helt i tråd med avtalen jeg har uten en eneste kverulering👍

Svar fra Talkmore
06.02.2024 12:34

Hei Fred, Så fantastisk å høre! Dette er jo bare helt supert. Jeg er glad du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Håper du forblir like fornøyd i mange år til! Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Talkmore Kundeservice 🤘

Omtale av  Geir O. L

Kanon Bra Kundeservice. Hyggelige folk som jobber der 👏👍👏

Svar fra Talkmore
06.02.2024 08:11

Hei Geir! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin uke! 😊🌟 Mvh. Halima

Veldig fornøyd med Talkmore

Omtale av  Unni

Veldig fornøyd med Talkmore. Ble gjort oppmerksom på av kundebehandler at vi betalte for flere GB enn vi har bruk for. Reduserte på GB +at vi fikk noe redusert månedsavgift da vi er medlem i NAF. Som pensjonister er det godt å få med seg.

Svar fra Talkmore
06.02.2024 08:09

Hei Unni! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin uke! 😊 Mvh. Halima

Pensjonistmedlemmene loves 20% rabatt - men får 10%

Omtale av  Gunnar Ø

Vi er et ektepar som er pensjonister og medlem av Pensjonistforbundet. I medlemsbladet står det klart og tydelig at medlemmer skal ha 20% rabatt. Når jeg ringer sier kundebehandler at det er kun10% fordi vi har familieabonnement. Dette står i motsetning til annonsen i Pensjonisten, hvor det står: "Våre medlemmer får 20% rabatt på mobilabonnement.." Da blir man motivert til å se etter bedre tilbud andre steder

Svar fra Talkmore
06.02.2024 08:50

Hei Gunnar! Jeg vil gjerne avklare situasjonen for deg. Som medlem av Pensjonistforbundet har du faktisk rett til en 20% rabatt på vårt enkeltabonnement, noe som betyr at du kan dra nytte av en betydelig prisfordel. Det virker som om det har vært en misforståelse når det gjelder familieabonnementet. Dessverre gjelder ikke Pensjonistforbundet medlemsrabatt for familieabonnementer. Vi beklager for eventuell forvirring dette har forårsaket. Vi setter pris på din interesse for våre tjenester og ønsker å tilby deg den beste mulige opplevelsen som medlem av Pensjonistforbundet. Hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med, eller hvis du har flere spørsmål, kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Ønsker deg en fin uke! 😊 Mvh. Halima

talkmore er best,ingen protest

Omtale av  Anne S

Fantastisk god hjelp og kundeservice alltid. Anbefaler talkmore på det høyeste 😃😃

Svar fra Talkmore
02.02.2024 11:58

Hei Anne! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima

Betaling av purring

Omtale av  Turid L

😀 kort ventetid. Rask og hyggelig hjelp problemet ble løst raskt 😀😀

Svar fra Talkmore
02.02.2024 11:57

Hei Turid! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ha en fin helg når den kommer! 💛 Mvh. Halima

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Supert

Omtale av  Johan

Det var enkelt å få svar på det jeg trengte. Kunderådgiver var veldig hyggelig. Gi ham kudos for det 😉

Svar fra Talkmore
02.02.2024 11:56

Hei Johan! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ha en fin helg når den kommer! 💛 Mvh. Halima

Bra kundeservice .

Omtale av  Natalia J

Har fått svar på det jeg lurte. Jeg er fornøyd kunde pr.idag.

Svar fra Talkmore
02.02.2024 12:00

Hei Natalia! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima

Glad jeg byttet over

Omtale av  Silvina G

Etter mange års Telia Kunde flyttet Jeg over til Talkmore da Telia ikke ville gi meg er tilbud med gratos headset som de gå til mye kunder selv om Jeg ville binde meg i et år. Hos Talkmore fikk Jeg et mye bedre abónement og alt den hjelp Jeg trengte til å komme fort i gang. Det lønner seg å være trofast kun hvis du føler deg tatt være på, så ambefaler alle å bytte abonnent til Talkmore hvis de ikke de blir tatt være på av dagens leverandør😊

Svar fra Talkmore
01.02.2024 10:28

Hei Silvina! Tusen takk for at du valgte å bli en del av Talkmore! Vi setter stor pris på tilliten du har vist oss og er glade for at du har fått et abonnement som passer dine behov. Det er fantastisk å høre at vår hjelp har gjort overgangen smidig for deg. Hos Talkmore er vi opptatt av å gi våre kunder gode tilbud og den støtten de trenger. Vi vil fortsette å strekke oss langt for å gi deg den beste servicen og de mest konkurransedyktige tilbudene. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, eller hvis du har spørsmål, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Takk igjen for at du valgte Talkmore, og vi ser frem til å fortsette å gi deg en positiv kundeopplevelse! 💛 Mvh. Halima

God service

Omtale av  Madeleine

Som regel 100% god service, behjelpelige og villige til å strekke seg langt for å beholde deg som kunde.

Svar fra Talkmore
01.02.2024 10:20

Hei Madeleine! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima

«Kjære venn, hva er det du ikke forstår? «Lever du på samme univers?» - D.A

Omtale av  Karoline

Talkmore sin kundeservice er helt bedrøvelig. Tenk dere godt om før dere velger å bli kunde, og jeg råder alle til å holde seg langt unna dette telefonselskapet. Men om du velger å bli kunde så er det bare å gjøre seg klar til å føle seg ut som en byrde om du noen sinne skulle velge å ta kontakt med kundeservice (noe som man må med dette telefonselskapet). For de kan verken stave navne ditt eller prate til deg sånn at du forstår. Dersom de klarer å sende SIM-kortet til feil adresse etter 3 gangen du ringt inn å sagt ifra, så må du gå til Narvesen og hente ut et sim-kort og betale 100kr for det :)) Ikke nok med det, om du skulle ha spørsmål angående faktura spørsmål så blir du svart med «Kjær venn, hva er det du ikke forstår» «Lever du på samme univers som alle andre?» - D.A. Appen er også helt ubrukelig, finnes ikke noe form for brukervennlighet.

Svar fra Talkmore
01.02.2024 10:16

Hei Karoline! Takk for at du delte dine erfaringer med oss, og beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice og levering av SIM-kort. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg godt ivaretatt, og det ser ut til at vi dessverre ikke har innfridd dine forventninger denne gangen. Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig, og vi beklager eventuelle ulemper dette har medført. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og finne en løsning for deg. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan adressere problemene og arbeide for å forbedre våre tjenester. Takk igjen for din tilbakemelding, og vi ser frem til å løse situasjonen for deg.💛 Mvh. Halima

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Greit selskap

Omtale av  Olemann

Bra selskap,men vanskelig å få kontakt med kundesenteret

Svar fra Talkmore
01.02.2024 10:33

Hei Olemann! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Vi forstår at rask og tilgjengelig kundeservice er viktig, og vi tar dine kommentarer seriøst. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten og effektiviteten til vår kundeservice for å sikre at vi møter dine forventninger. Dersom du har spesifikke saker du ønsker å diskutere eller behov du vil vi skal adressere, ber vi deg gjerne kontakte oss direkte via [email protected]. Vi er her for å hjelpe deg og sørge for at du får den støtten du trenger. Takk igjen for din tilbakemelding, og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. 💛 Mvh. Halima

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR