Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tusen hjertelig takk for at vi kan vente med å betale fakturaen før 21. oktober.
Hei Monique! Gode kunder fortjener god service, så klart skal du få utsatt fakturaen. Tusen takk til deg som legger igjen en så god anmeldelse! Ha en fortsatt fin dag, hilsen Anders.
Jeg har vært hos dere ganske lenge, og jeg husker ikke hvor mange ganger jeg har vært i kontakt med dere, men jeg tolker det dit hen at jeg har fått hjelp hver gang, positivt.
Hei Valgerd, For en nydelig omtale! Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre. Jeg er virkelig glad for at du har fått hjelpen du har trengt, og blitt godt tatt i mot av kundebehandlerne våre! Vi setter stor pris på å ha gode kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.
Kjempe bra service og kundebehandler og bra tilbud
Hei Rita, For en fantastisk fin omtale! Dette ble jeg skikkelig glad av å lese. Det er så godt å høre at du har fått god hjelp, og er fornøyd hos oss! Vi setter kjempe stor pris på fine omtaler som dette. Ha en nydelig dag, hilsen Julia.
Takk for hjelpen. Jeg håper du finner ut av situasjonen du prøvde å hjelpe meg raskt
Hei Saker, Takk for tilbakemeldingen, og vi finner nok ut av saken! Kontakt oss gjerne på [email protected] dersom du ikke har fått de svarene du var ute etter, eller kontakt oss på telefon, så skal vi nok komme til bunns i det. Ha en fin dag videre, hilsen Anders i Talkmore.
Jeg ble lovet billigere abonnement visst jeg ble kunde hos Talkmore, men selger "glemte" og informere meg om at prisen jeg fikk oppgitt var uten moms. Dermed endte det opp med at jeg måtte betale mer enn det abonnement jeg allerede hadde. Når jeg oppdaget det og prøvde å konfrontere de om dette, så kunne de gi meg lavere pris visst jeg ville binde meg i et år.
Hei Rose, Dette høres ikke bra ut! Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette og se om vi kan komme frem til en fin løsning! Ha en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Veldig hjelpsom mennesker som jobber i denne firma. Jeg er veldig fornøyd.
Hei Maria, Det er så godt å høre at du får god hjelp fra våre kundebehandlere, og at du er fornøyd kunde hos oss! Håper du forblir like fornøyd i mange år fremover. Takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Er fornøyd, men syns det er litt dyrt. Men kundeservice og app fungerer greit
Hei Tove, Så godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen appen vår selv om du syntes prisene våre er litt høye. Vi har flere fordeler du kan benytte deg av som Talkmore kunde for å spare litt! Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Alltid hyggelige å behjelpelege på Talkmore kundeservice. Når samtalen er over å lagt på så e d alltid et smil på mg. Å d e bevis på at di som jobber hos dere vet hvordan mann skal ha en god samtale, uansett problem ell hva saken mann ringer inn for er. Mvh Stig
Hei Stig, Dette er jo bare helt fantastisk å høre, og det kunne nesten ikke blitt bedre! Det er akkurat sånn vi ønsker at våre kunder skal bli tatt i mot, så det er så godt å høre at du sitter igjen med et smil etter du har snakket med oss. Jeg er virkelig glad vi har gode kunder som deg! Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.
Leverer strålende på alle områder, både pris, kundeservice og dekning.
Hei Hans, Dette er jo helt fantastisk å høre! Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad du har hatt en god opplevelse med oss. Jeg er så glad vi har gode kunder som deg, og jeg håper du forblir hos oss i mange år! Ønsker deg en strålende uke, hilsen Julia.
Den personen var hyggelig og hjelpsomme. Topp!👌 Var litt trøbbel med oppgjør av oppkjøp av bruddegebyr men fikset på hyggelig mote. Setter pris på det.
Hei Narcis, Dette var utrolig gøy å høre! Jeg er så glad du fikk hjelp til å løse saken din med bruddgebyr, og at du ble godt tatt i mot av vår kundebehandler. Takk for at du tok deg tid til å skrive denne omtalen. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Jeg er veldig fornøyd med Talkmore , spesielt familie avtalen og att jeg kan bytte hvor mye nett det skal ha
Hei Jorunn, Så fantastisk å høre at du er fornøyd med Familie løsningen vi har! Jeg er glad vi har gode kunder som deg, og vi setter stor pris på at du tok deg tiden til å dele dette. Håper du forblir like fornøyd i mange år fremover. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Her blir man møtt av hyggelig betjening og svar på alle spørsmål 😇 Hadde virkelig et fantastisk møte med Talkmore på telefon 🥰
Hei Line, Så utrolig gøy å høre! Dette ble jeg ordentlig glad av å høre. Det er sånn vi ønsker at våre kunder skal oppleve det ved å kontakte oss. Takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Hjelpe samme blide og meget hyggelige ansatte!!!!!
Hei Fadi, Dette ble jeg ordentlig glad av å høre! Vi setter så stor pris på å ha deg som kunde hos oss, og håper du forblir hos oss i mange år til. Det er godt å høre at du har hatt fine opplevelser når du har kontaktet oss. Takk for fine ord! Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.
Abonnement ble satt ned i pris, å denne gangen så fikk jeg en som forsto det jeg har spurt etter flere gang ang forfallsdato på regningen
Hei Morten, Så fantastisk å høre! Jeg er glad du fikk god hjelp, og møtte en hyggelig kundebehandler som hjalp deg med forfallsdato på faktura. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Jeg har hatt Talkmore i mange år og de er helt toppers!!
Hei Evelyn, Dette var utrolig gøy å lese! Det er veldig godt å høre at du har vært kunde hos oss lenge og at du er fornøyd, vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Dyktig og lyttende kundebehandler. Bare 1 svar, Det ordner vi😊
Hei Per, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig godt å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter, slik ønsker vi alltid at det skal være. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca