Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
78%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
764
92
37
37
172
Sorter omtaler etter
Viser av 1102 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget solid selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har no vert kunde hos Talkmore i 5 år og er strålende fornøyd. Meget god kundeservice, mobilabonnement til svært bra pris. Anbefaler alle som vil ha mest for pengene til lavest pris og velge Talkmore, kjempe god dekning. Svarer raskt på henvendelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Finner ikke noe billigere med familierabatt"

Alt er bra. Telenor dekning. Billig. Familierabatt.

Benedicte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Imøtekommende og hyggelige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Effektive, setter kunden i fokus og vil gjere sitt ytterste for å finne det optimale mobilabonnementet for begge parter. Veldig fornøgd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ville ikke byttet"

God dekning og rimelige priser gjør at jeg anbefaler Talkmore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"SUPERT"

Konkuransedyktige. God app. Oversiktlig forbrukerside og god service.

Torstein D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok, men noen fundamentale mangler"
1 syns denne omtalen er nyttig

God pris. Ekstremt dårlig at abonnementet ikke strupes, eller har anledning til og legge på sperre for og forhindre overbruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Utrolig bra "

Skulle ønske de hadde fri streaming av feks Spotify 😉.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det her er andre gang dette har skjedd med meg. De har vervekampanje der du får gratis i to måneder for den personen du verver. Jeg ble lovet to spesifikke måneder jeg skulle få gratis, men allikevel får jeg faktura. Jeg bruker lang tid på kundeservice via chatten og det byttes ofte personer underveis i chatten. De vil heller ikke tilby noe kompensasjon for feilen de har gjort når du spør om det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Talkmore må ha glemt oss"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet i da 20 oktober til talkmore. Kl 0830 skulle bytte skje. Telenor vi var før hos skrudde da av og vi byttet sim kort. Ingenting virket. Timene gikk, ingen telefon. Vanskelig å ringe de da du ikke har telefon. Kontaktet på facebook, da begynte ting å skje, kundeservice gjennom nettsiden deres er dårlig, mye svake svar der. Kan ikke anbefale dette selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når kunder bokstavelig talt opplever problemer fra første minutt er det best å holde seg unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overbelastning av data"
5 syns denne omtalen er nyttig

Var bare mulig å gi en stjerne. Men Talkmore fortjener ikke den en gang. Opplevd flere ganger at de mener man har brukt mer data enn det som er realiteten. En på kundeservice mente en gang at jeg hadde brukt nesten 3GB data på under ett døgn. Det er feil. Men de nekter å føre tilbake data og starter belaste per Mb en syk pris. Aldri mer Talkmore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overfakturerer dataforbruk og oppleves som lite seriøse"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har opplevd at det er store avvik mellom vist forbruk i Talkmore sin APP og det de fakturerer for. Jeg opplevde også feilinformering da jeg ringte for å varsle om at vi ville avslutte familieabonnementett. Da sa kundesenteret at hvis vi sa opp ville vi miste mobilnummererne. Er det et seriøst selskap som påstår sånt tull? Talkmore skal varsle ved 80% oppbrukt datakvote, men gjør det kun første gang. Når man kjøper tilleggsdata får man sjelden tilsendt flere varsler. Dette virker det som de spekulerer i og tjener grovt på. Etter at vi hadde sagt opp og mottok fakturaen var både APP-en og Din Side utilgjengelig, og alle kjøp av tilleggsdata på SMS-er blitt fjernet som gjør det umulig for kunden å dokumentere grunnlaget for klagen. Er det seriøs kundebehandling?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste selskap på Winback"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd 2-3 ganger å bytte fra Talkmore, men fått knall tilbud fra dem hver gang og forblitt kunde, vært med dem sida 2006. Fin opp hvor man kan følge med på forbruket, bestille tjenester, og gjør det meste via appen! Bra dekning overalt! Anbefales på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fin app til å følge med på mitt forbruk og hvilken avtale jeg har. Føler jeg får valuta for pengene med Talkmore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturering"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever til stadighet overfakturering langt over det faktisk beløp. Jeg påpeker stadig om dette. Får aldri noe helt adekvat svar på det å gå igjennom fakturering historikken. Jeg vurderer sterkt å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fin allaround løsning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis man har litt familie i Norden, så dekker Talkmore de fleste, man kan ringe gratis til. Appen er fin og ryddig. Kundeservicen er professionell og de er omtenksomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tyver"
5 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore stjeler penger fra kunder, forteller tulll til kunder og gjør kun det motsatte! Betaler for en abonnent ca 1200kr hver måned, noe jeg aldri har gjort før hos en annen leverandør. Og når jeg klager svarer de ikke meg. Kundeservicen deres er meget dårlig i tillegg.

Sharihan N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Beste på alt. Vil anbefale det på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Selgerne lyver"
8 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger som kunne tilby 6mnd med 8gb for 200,- too good to be true? Japp. Overtrekk i hytt og gevær. Gud jeg synes synd på kundebehandlerne deres. Aldri igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Voldsom overfakturering på Fritt-produkter uten forvarsel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Barna hadde Talkmore Fritt. Opplevde flere ganger at Talkmore kun sender varsel til barna ved 80% oppbrukt datakvote. Det medførte flere måneder på rad med regninger på 2-3 tusen kroner heller enn de forventede 7-8 hundre selv om mer-forbruket var marginalt, overskridelser på 3-7 prosent. Det var helt klart at Telenor-eide Talkmore gjorde dette helt bevisst. Utrolig at man ser seg tjent med denne formen for lureri. Hadde tenkt å bytte men så kom de med EU-roaming på Trygg Ung-produktene. Disse er meget bra. Likevel er min opplevelse fortsatt dårlig pga denne ukulturen. Ellers funker Talkmore og appen med familiekontroll meget bra.

Kristina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundesenter"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bør alle bli funnet på deres hjemmeside, hvis du ikke kan finne - dine problemer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kun telefonselgeren er grunn til å styre unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde telefonselger som lovet gull og grønne skoger om mobilfaktura, 3 mnd uten binding kostnadsfritt, det ene og det andre... Satt å tulla med hvor godt dette var... Til slutt kom opptaket, ved bekreftelse mellom kjøper og selger, da kommer kortene på bordet. Der var de hull i 1. Lovnaden hans! 3mnd til 50% rabatt. Og det fortsatte til han skjelte og skreik. Jeg var litt ufyslig tilbake da jeg skjønte han jugde ifra starten av... Talkmore! Ikke pokker!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Robert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det eneste å trekke ned på er at du blir fakturert ved overbruk av data. Kunne heller godt ned på farten fram til neste mnd. Har hatt talkmore noen år og aldri hatt tull. gir dekning over alt, bra hjelpsomme kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lite fleksibilitet på forhåndsbetalt abonnement"
4 syns denne omtalen er nyttig

Lite fleksibilitet på forhåndsbetalt abonement i forhold til trekkdato på autopåfyll og betaling av abonnement. Man får per dags dato ikke endret dato for dette. Tungvint system og uklar informasjon samt treg og lite tilgjengelig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uærlig selger"
7 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Talkmore fordi selger fortalte at jeg kunne få 8GB for 150kr i mnd, ingen bindingstid. Skuffende å da få første regninga på over 700kr. Ingenting har stemt med det selger forespeilet meg av kostnader. Føler meg skikkelig lurt og har selvfølgelig oppsakt hele abonnementet og kommer aldri til å være kunde av Talkmore noensinne igjen. Dere får ikke faste kunder over tid med å lure kundene med fine ord som ikke stemmer med realiteten.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR