Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vert kunde i åresvis, byttet til en annen leverandør med dårlig service . Så jeg holder meg til Talkmore
Heisann Tore! Så hyggelig at du har vært kunde i årevis og velger å bli hos oss. Vi setter utrolig stor pris på våre kunder og det er fantastisk å høre at du er fornøyd :-) Tusen takk for en flott tilbakemelding. Ønsker deg en fortsatt god torsdag, hilsen Jakob.
God dekning, gode tilbud, og at de er nesten de eneste som tilbyr roam like home til hele Europa og ikke bare EU. Får alltid hjelp til der jeg lurer på, de ordner opp raskt og effektivt, topp kundeservice!! Litt dyrt, men det veies opp av det gode.
Heisann Mira! Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding. Vi jobber alltid for å kunne tilby våre kunder gode løsninger, og det er flott at du er fornøyd med både utland og kundeservice :-) Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i mange år fremover. Ønsker deg en fin helg, hilsen Jakob.
Fikk feil med konas telefon, hadde trykket feil kode og ble sperret. Mailet Talkmore , fikk god kundekontakt som raskt hjalp oss da jeg fortalte problemet, måtte ringe inn da kona måtte selv bekrefte problemet. Da hennes telefon var sperret brukt vi min telefon som løsning og kona kunne straks bruke sin telefon. 🤗
Heisann Oddgeir! Vi streber alltid for å kunne gi våre kunder god og effektiv service. Det er derfor fantastisk å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice og at din kone sin telefon nå fungerer igjen :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg og din kone en flott helg, hilsen Jakob.
Talkmore har en god forståelse nor du tar kontakt. Meget bra selskap.
Heisann Agnar! Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din og det er fantastisk å høre at du er fornøyd med kundeservice hos oss :-) Ønsker deg en riktig god helg, hilsen Jakob.
Hos dere er det utrolig god kundeservice som jeg alltid har opplevd hos Talkmore. Uansett om jeg har ubetalte regninger, så har jeg fått utsettelse , og jeg har nå hatt dem på ca 3' året. Er STORFORNØYD MED DEM☺️ Anbefales på det sterkeste!!
Heisann Camilla! Det at du har hatt så gode opplevelser i kontakt med kundeservice er fantastisk å høre. Det er virkelig godt at du er storfornøyd og anbefaler oss, det setter vi stor pris på :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kundebehandler 10/10 Prøvde ikke å selge noe, men var veldig service orientert. Av den grunn kommer vi til å annbefale Talkmore til alle våre bekjente. Big up ya self
Heisann Olja! Dette var jo utrolig hyggelig å høre og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er fantastisk at du er så fornøyd med kundeservice og at du anbefaler oss til alle dine bekjente :-) Husk å benytte vervefordelen dersom noen av dine bekjente velger oss. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Hyggelig, tålmodig, kunnskapsrikk og behjelpsom. Hun fant teknisk feil som fororsaket at kortet ikke virket.
Heisann Snezana! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen du har delt og det er fantastisk at feilen ble rettet i kontakt med kundeservice. Vi er veldige stolte over å kunne tilby super service til alle våre kunder og det er flott at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Super fin service. Snabbt og bra.. Snabbt svar. Fick den hjälpen jag trengte....
Heisann Mikael! Det er ikke så mye som er bedre enn å høre at kundene våre fikk hjelpen de trengte i kontakt med kundeservice :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
* betalte for data i går - fortsatt ikke kommet inn dagen etter * chat funker ikke (nei, jeg har ikke popup blocker aktivert) * webside bruker lang tid på å oppdatere mine ting * telefon via Talkmore for 2 mnd siden er FORTSATT IKKE REGISTRERT * uhørt pris på data utover forhpndsbetalt. Og varsler ofte ikke når databruk nærmer seg grensen = Kan ikke fortsette med dette tullet
Hei Tom! Det er leit å høre at ting ikke har fungert helt som det skal og jeg ønsker gjerne å ta en nærmere titt på saken. Kunne du sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse, så skal gjøre alt jeg kan for å fikse eventuelle feil og finne en god løsning :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Veldig fornøyd med både selger og kundeservice hos Talkmore. Her er det ikke påtrengende med sine produkter
Heisann Mette! Det er virkelig flott at du er fornøyd etter kontakten med både kundeservice og selger, slik ønsker vi alltid at det skal være :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kundebehandlere i Talkmore er opptatt av hvordan du skal få god kvalitet til rimelige priser.
Hei Trond! Så gøy å lese! Supert å se at du har gode opplevelser med vårt kundesenter og at du er fornøyd med oss som selskap. Dette tar vi med oss videre. Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Hadde problemer ang abbonement og ang en regning. Møtte ei skikkelig blid og hjelpsom dame i andre enden som fikset begge deler på et blunk 🙂
Hei Berit, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Supert å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber alltid hardt med å kunne tilby kundene våre god og effektiv hjelp, og da er det veldig fint å se tilbakemeldinger som denne. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg har hatt de i over 10 år. De to siste årene har jeg ikke motatt cashpoints, og de skyldte på en system feil at de ikke sendte de til rewards den 10’ende denne mnd. Har byttet til one call, men siden jeg gjorde dette kan de ikke sende cashpoints til «ikke eksisterende» kunder?? Regner med de ikke kan sende faktura heller da. Ikke er det opplyst i abnm jeg nettopp byttet til at det ikke var inkludert 5G. Hold dere unna å finn noen billigere og bedre. Flust av de!
Hei Ruben! Dette hørtes jo absolutt ikke bra ut. Dersom du har hatt krav på Cashpoints og ikke fått disse må jeg bare beklage. Alle våre abonnementer har støtte for 5G, så lenge SIM-kortet er nytt nok og man befinner seg i et område med 5G. Hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg få tatt en titt vedrørende Cashpointsene og gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt flott torsdag, hilsen Jakob.
Nå har jeg vært i Talk More i maaange år .. er superfornøyd .. jeg forteller mine venner om hvor bra firmaet er .hyggelige vennlige løsnings orienterte og ja hva mer kan jeg si .. Kan virkelig anbefale Talk More 👏😉
Hei Evy, Dette var utrolig gøy å lese! Vi er utrolig glade for at du har en så god opplevelse som kunde hos oss. Supert å se at du anbefaler oss videre, det er akkurat hva vi ønsker fra kundene våre. Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen og omtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Det var altfor lang ventetid før svar men det var god hjelp å få etterpå
Hei Kirsti, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Ikke gøy å lese at du måtte vente lenge før du fikk svar på kundeservice. Dette tar vi med oss videre. Supert å se at du fikk god hjelp når du vel kom frem! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Da jeg ble kunde var jeg for lite oppmerksom. Jeg hadde ikke tenkt over ulempe med lang bindingstid. Å kjøpe ekstra GB er veldig dyrt.
Hei Olav! Dette var jo ikke så gøy å lese. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og håper at du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus