Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Talkmore tar seg rett og slett tid til og snakke med kundene sine og forsøker og hjelper dem så godt som mulig og dei er alltids blide folk som eg har hatt med å gjøre når eg har ringt inn for å snakke med dem. Og eg ønsker dem for hver gang en riktig god arbeidsdag og en riktig god formiddag, ettermiddag , alt ettersom når eg snakkar med Talkmore gjengen
Hei Marie! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv.😊🌟 Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima
Håper det fortsetter slik det har begynt . Er så langt fornøyd.
Hei Ruth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du så langt er fornøyd med oss, vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover. 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
TalkMore er billige på mobilabonnement. Ved enhver henvendelse ordner de opp. Ryddig og grei leverandør!
Hei Irene! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag 💛 Mvh. Halima
4 år kundeforhold og fortsatt kjempe bra kvalitet!
Hei Mas, Dette var utrolig gøy å lese! Det at du har vært kunde i 4 år og er godt fornøyd med oss og vår kvalitet er bare helt fantastisk. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Skulle forandre mitt familie abonnement og han kunde veilederen var veldig hyggelig og veldig løsningsorientert.
Hei Syed, Dette ble jeg ordentlig glad for å høre! Det er godt at du er fornøyd og at du fikk hjelpen du trengte til å endre familie abonnementet ditt. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få like god hjelp i mange år til. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Jeg ble veldig godt tatt imot og kundebehandler hjalp meg med de små problemene jeg hadde, og kom med forslag jeg sa ja til, veld god kundebehandler😀
Hei Leif! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima
Pga helseutfordringer og knuste mobiler så ringte og bestilte tvillingssim, topp service!
Hei Tore, Så utrolig hyggelig å høre at du fikk god hjelp fra vår kundebehandler med bestilling av tvilling-SIM da du kontaktet oss. Håper du får like god hjelp fra oss fremover også! Takk for fin omtale. Ønsker deg en super dag, hilsen Julia.
Høflig og oppegående selger. God service ifm fakturaspørsmål. Feil iht kontrakt ble raskt oppdatert og ny faktura oversendt. Et lite minus på lang ventetid.
Hei Olav, Jeg er glad for å høre at du ble godt tatt i mot av selger, og fikk god hjelp fra våre flinke kundebehandlere så det løste seg. I perioder kan vi ha litt ekstra pågang som gjør at vi har noe lengre ventetid, så vi setter stor pris på tålmodigheten. Takk for fine ord. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Saksbehandler tok raskt poenget, skulle se på saken og gi meg tilbakemelding. Rask og effektiv saksbehandling
Hei Greta! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk helg når den kommer! 😊🌟 Mvh. Halima
Deilig å få tilbake det gamle abonemanget etter å ha prøvd telia som ikke har dekning
Hei Kjell! Takk for at du deler din erfaring med oss! Vi er glade for å høre at du har valgt å komme tilbake til oss. Vi setter stor pris på din tillit til oss og er glade for å ønske deg velkommen tilbake til ditt gamle abonnement. Vi er opptatt av å tilby pålitelig dekning og gode tjenester til våre kunder, og vi er takknemlige for at du har valgt å fortsette med oss. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg og gi deg den beste opplevelsen med Talkmore. Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima
Beste kundeservicen æ har fått. Ingen som svare frekt nor man ringer å egentlig føler seg t bry.
Hei Olav! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg.Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Ønsker deg en fin dag 💛 Mvh. Halima
Flyttet over noen abonnementer med verving. Etter tre mnd. mottok jeg innkassovarsel på det ene abonnementet. Kontaktet Talkmore, som ikke kunne hjelpe, men skulle se på saken og sende meg mail dagen etter. Den mailen kom aldri. Nå har jeg stått 10 minutter i telefonkø igjen. TLDR; Abonnementet skulle vært gratis, men noe med vervingen av det ene nummeret gikk galt. Talkmore sende meg aldri faktura verken på oppgitt epost eller som SMS. Innkasso dumpet inn i postkassen, og Talkmore nekter å hjelpe. Fryktelig dårlig. Kan absolutt ikke anbefales.
Hei Kim! Takk for at du deler din opplevelse med oss, selv om det dessverre ikke var så positivt som vi skulle ønske. Vi beklager virkelig for ulempene du har opplevd med ditt abonnement, spesielt med vervingen som ikke gikk som forventet. Vennligst kontakt oss på [email protected], slik at vi kan ta tak i saken umiddelbart og sikre at dette blir løst til din tilfredshet. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
29.02.2024 byttet jeg til et annet mobilselskap. Her fikk jeg 3 1/2 mnd gratis, men det viktigste er at de er 80 kroner billigere per måned enn Talkmore. Jeg har vært kunde siden 2009, men byttet til 2 ulike selskaper i løpet av denne perioden. Begge gangene varte bare noen dager, og jeg kom alltid tilbake til Talkmore. Det er bare noen måneder unna av å ha vært kunde i 15 år. I begynnelsen av Mars 2024 spurte jeg om dem kunne matche prisen jeg hadde fått fra konkurrenten, men det kunne de ikke. Dette fordi ansatte har regler å forholde seg til. Det er forståelig, så her må ledelsen komme på banen og la ansatte gi prismatch eller ha lavere priser til gamle og nye kunder. På den måten vil Talkmore få flere kunder og mer inntekt. Synes synd på den hyggelige unge mannen på kundeservice som febrilsk prøvde å beholde meg som kunde i form av å gi meg rabatter om jeg hadde vært medlem i Obos eller andre organisasjoner og andre fordeler, men selv da ble det dyrere enn den prisen jeg fikk fra konkurrenten. Jeg liker Talkmore veldig godt med perfekt app, dekning og kundeservice osv. Derfor får dere nesten full score.
Hei Kristian! Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi forstår din skuffelse over at vi ikke kunne matche prisen fra konkurrenten. Vi tar din anbefaling om å vurdere prisingen vår nøye, samt å gi mer verdi til våre kunder, på alvor. Vi setter stor pris på din langvarige støtte, og vi vil fortsette å jobbe hardt for å forbedre våre tjenester og tilbud. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Har blitt "lurt" av selger. 1. Det var ikke mulig å få en sms med tilbudet, man måtte svare ok på en melding umiddelbart for å få tilbudet. 2: Spurte om man ikke kunne få bytte av operatør i månedsskiftet for å spare mest mulig penger, de de fleste griske operatører tar betalt for hele måneder selv om man bytter andre dager i måneden, nei dette var ikke mulig og operatører skulle jo kun ta betalt for tiden man var kunde og de skulle ordne dette og oppsigelse. Så bytte den 15. skulle det bli. Og ja jeg måtte betale for hele måneden hos forrige operatør. 3: Skulle få en måned gratis som velkomstbonus. Fikk første faktura nå og jeg har kun fått de første 15 dager gratis, som jeg også betalte for hos forrige operatør, så i praksis har jeg ikke fått noe som helst gratis. Her er det nok et samarbeid mellom operatører for å vri mest mulig penger ut av kunder og ikke gi noe som helst gratis, skurker hele gjengen. Får to bonusstjerner for stabil Telenordekning, ellers fortjener de 0.
Hei Tor! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager eventuelle misforståelser og ulemper du har opplevd. Vi vil undersøke saken nærmere og jobbe for å forbedre våre prosesser. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi sammen finne en løsning! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Bruker 3 arbeid dager på å pakke en telfon å sende den… skylder på at det tar så lang tid å sette på skjerm beskyttelse som tar Max 5 min å sette på… neste gang tror jeg at jeg bestiller fra en annen nett butik. Men greie priser på mobil data
Hei Ådne! Vi beklager den uforutsette forsinkelsen med forsendelsen av telefonen din. Vi vil undersøke saken nærmere for å forstå årsaken og for å forbedre vår service. Takk for din tålmodighet og støtte. Vi setter pris på din tilbakemelding og håper å kunne betjene deg bedre i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
God j service og hyggelig samtale.Kjempefornøyd med Talkmore
Hei Helga! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en fin dag 💛 Mvh. Halima