Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig , blid og hjelpsom kunderådgiver som ordnet det så vi fikk billigere månedsavgift .
Hei Anne Så utrolig hyggelig å lese din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi gleder oss til samarbeidet videre :-) Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Victoria
Får mye for pengene. Brukervennlig. Hyggelig kundeservice.
Hei Bente :-) Dette var hyggelig å lese, tusen takk! Vi jobber hele tiden med vår kundeservice og våre tjenester slik at de blir best mulig for våre kunder, da er det veldig gøy å lese at det er slik du opplever oss. Håper at du får en superfin dag, hilsen Victoria :-)
Er kjempe fornøyd med talkmore. Det er ingen skjulte priser, fantastisk kundeservice, god dekning og rimelige priser. Jeg har 4 barn i mitt abbonnomang i tillegg til mitt.
Hei Sandra! Dette er jo bare helt fantastisk å lese! Vi prøver så godt vi kan å holde det enkelt, og det er supert at du er fornøyd med både priser, dekning, og kundeservice. Da får vi fortsette å jobbe med å holde deg like fornøyd videre :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Veldig fornøyd med Talkmore. Eneste minuset for min del er at de ikke støtter e-sim til apple watch. På grunn av det så må jeg bytte leverandør
Heisann Øyvind! Så godt å se at du har vært fornøyde med oss! Du er ikke den eneste som savner e-sims støtte for Apple watch. Vi jobber iherdig for å få til støtte for det, men vi må ha hjelp av Apple for å få det til, og pr nå har vi ikke fått den hjelpen vi trenger. Når vi har fått til støtte for esim til Apple watch, så er du ihvertfall velkommen tilbake som kunde :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Helt supert og bra service!😀forklarer på en måte som gjør at man forstår lettere hva som skal gjøres
Heisann Hilde! Du dette var jo riktig så godt å se! Så fint at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Det er jo greit å holde det enkelt. Det enkle er ofte det beste for å låne et ordtak fra noen andre. :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Jeg valgte å melde meg inn på grunnlag av informasjon som ble gitt i kundeservice som viste seg å være helt feil da jeg mottok simkort
Hei Marita! Dette var jo virkelig ikke bra! Vi jobber hardt for at vi skal tilby god kvalitet på kundeservice, så dette tar vi på det største alvor. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ha en god dag videre, hilsen Petter.
En imøtekommende og løsningsorientert kundebehandler. Høflig, hyggelig og tydelig informasjon.
Hei Dag! Så flott at du ble fornøyd med hjelpen du fikk! Vi prøver hele tiden til å tilby best mulig kundeservice, så vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Ha en super dag videre, hilsen Petter.