Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Talkmore

"Pris og service."

Omtale om Talkmore skrevet av Jan A. S for 12.02.2021 12:48

Talkmore har totalt 1049 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Jan A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Pris og service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice svarte etter to meny valg og 30 sekunder. Meget bra Mye tlf. og data for pengene. Ryddig og fint. Enkle meny valg tilgjengelig på nett dersom sim kortet svikter etter stengetid. Narvesen har åpne butikker i veldig mye av døgnet.

Svar fra Talkmore
15.02.2021 12:52
Hallo Jan :-) Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en omtale om oss! Det er veldig hyggelig å lese at du er fornøyd! Vi skal fortsette å gjøre alt vi kan for at du beholder det gode inntrykket av oss. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Victoria :-)
Bytt.no
"Pris og service." skrev Jan A. S om Talkmore

Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore?
Gjør som Jan A. S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fornøyd kunde"

Ett selskap som leverer og yter god service. Når man ringer inn, møter man hyggelige kundeveiledere/kundebehandlere som tar seg tid til deg som kunde. Opplevde noe som manglet på Talkmore appen og forela saken til kundeveilederen og det skulle tas tak i så raskt som mulig. Og fikk en hyggelig samtale der man fikk klarhet og luftet de tingene som det lå litt usikkerhet om. Etter samtalen sitter man igjen med god forståelse på det man er og var usikker på. De hjelper så godt som de kan for at du som kunde skal være fornøyd og ivaretatt. Ett flott selskap jeg er fornøyd med å stolt over å få være kunde i. Anbefales på det varmeste.

Svar fra Talkmore
15.02.2021 12:52
Hei Christian! Dette var en utrolig fin omtale, tusen takk! Slike tilbakemeldinger varmer et grønt hjerte og vi må bare bøye oss i støvet. Vi håper alt funker knirkefritt fremover og dersom du har behov for å ta kontakt med kundeservice, så vet du hvor du finner oss. Ønsker deg en fantastisk uke, med vennlig hilsen Thomas :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ringer 13 ganger på en uke!!"

Slutt å ring 13 ganger! Dette er telefonterror! Og jeg blokker heke tiden men kommer nytt nr hele tiden!

Svar fra Talkmore
15.02.2021 12:45
Hei Frida! Nei huff, dette var ikke bra. Vi skjønner at du blir irritert. Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] med nummeret ditt og numrene som har ringt deg, så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ha en ellers fin dag videre, hilsen Petter :-)
Børge K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Hyggelig kundebehandler som gjorde jobben sin!!!Solgte ikke på nye produker men gjorde som JEG ønsket..

Svar fra Talkmore
15.02.2021 12:45
Heisan Børge! Så flott at du er fornøyd med kundeservicen du fikk! Vi jobber hardt med å kunne tilby best mulig kundeservice, så vi blir oppriktig glade for slike tilbakemeldinger :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Unødig og feil informasjon fra selger"

Dette var unødig og masete selger som ikke engang hadde riktig informasjon om min adresse og mulighet for trådløst bredbånd. Det ble hevdet at min kobberlinje ville gå ned uten forvarsel og ville bli mye mer kostbar nå enn den trådløse bredbånd som dere kunne anskaffe. Etter nærmere sjekk med Telenor kundeservice er ikke mitt beste kontaktpunkt klar ennå for dette og min kobberlinje vil bestå og jeg vil i god tid få motsatt beskjed . I tillegg er min pris idag bedre en deres tilbud. Dette har tatt min tid og jeg vil absolutt ikke høre noe fra deres selgere i all framtid

Svar fra Talkmore
15.02.2021 12:45
Hei Arild! Vi må starte med å beklage. Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kan du sende oss mobilnummeret ditt og nummeret du ble ringt av til [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Igjen så beklager vi og skal gjøre det vi kan for at dette ikke skal gjenta seg. Ha en ellers fin dag videre, hilsen Petter :-)
Talkmore har totalt 1049 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR