Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringte for å få et billigere abonnement for min mor på 101 år, hun trengte kun et enkelt abonnement siden hun ikke ringer så mye selv. Alt ordnet seg på et blunk på en hyggelig måte. Talk Også jeg selv har spart mye på å skifte til Talk More, og jeg bruker også en god del data.
God dag Leif :-) Så hyggelig å lese at du fikk god hjelp med å finne et abonnement til din mor! Vi setter stor pris på at du ønsket å skrive en hyggelig tilbakemelding, og vi gleder oss til et langt og fint kundeforhold videre :-) Håper at du får en superfin dag, hilsen Victoria
Er veldig fornøyd med både kundeservise og priser i Talkmore. Vært kunde i mange år, og erfart svært få utfordringer. De få som har vært, er blitt løst på en ryddig måte. Jeg har skaffet endel nye kunder. Jeg forblir i Talkmore
Hei Grethe! Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding, dette er veldig gøy å lese. Det at du mener vi fortsetter å levere år etter år må vi ta til oss med et stort smil. Husk at vi fortsatt har verveprogrammet som gjør det gunstig for deg å få inn venner og bekjente i Talkmore :-D Med vennlig hilsen Thomas.
De har stor respekt for sine kunder og de forstår deg vis du har klart å rot til så du ikke klarer å betale til rett tid.. Men ærlighet er alfa omega
Heisann Siv! Dette er jo bare helt supert! Så godt å se at du er så fornøyd med oss, Vi setter virkelig stor pris på det. Våre verdier er åpenhet, pålitelighet og enkelhet, da faller ærlighet rett inn også, så det er flott å se at du sitter igjen med den følelsen :-) Ha en flott dag, hilsen Petter.
Jeg kommer raskt igjennom på tlf. Rimelige abbonement. God dekning stort sett overalt. Har vært kunde i mange år.
Heisann Grethe! Dette er jo bare helt topp å se! Det blir ikke stort bedre enn dette og så er det flott å se at du fortsatt er kunde etter så mange år. Vi skal gjøre vårt beste for å holde deg minst like fornøyd i mange år til :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Kort ventetid - super hyggelig dame som hjalp til - sørget for kundens beste til best mulig pris. Raskt levert
Hei på deg Mona! Dette var jo slett ikke værst. Så godt å se at du fikk topp service når du var i kontakt med oss. Vi jobber hardt for å prøve å bli den beste kundeservicen, så det er veldig hyggelig å få tilbakemeldinger på at vi er på riktig vei :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
vørt kunde i mange år. god på priser. betaler bare 149 kr i mnd. veldig fornøyd. blide og rask hjelp. 😊😊😊
Heisann Berit! Dette er jo bare helt topp å se! Så hyggelig at vi har klart å holde deg fornøyd så lenge. Vi skal gjøre vårt ytterste for å holde det slik i mange år fremover også :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Dette er en opplevelse for første gang i hele mitt liv! At jeg kunne verve på mitt abonnement. Fantastisk! Måtte ringe dere, da har jeg hørt at min kollega har byttet abonnement til Talkmore. Dette er etter hun hadde sett mitt abonnement. Jeg trodde at det var for sent, men deres kunderådgiver som jeg ikke kan huske navn, dessverre har fikset dette for meg. Nå har jeg vervet min kollega og vi fikk oss kjempeavslag! Herlig! Det er også imponerende at når jeg ringer deres hyggelige mennesker som sitter på KS, har jeg fått svar med en gang!
Heisann Jovita! Så flott å se at du fikk hjelpen du trengte når du kontaktet kundesenteret vårt. Det er nesten ikke noe vi liker mer enn å se at kunder blir fornøyde :-) Verving er noe vi er stolte av å tilby som en fast kundefordel, så bare fortsett å verv venner/familie/kollegaer så får begge 500kr avslag. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Petter.