Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må betale for 1 mnd etter bytte til annen operatør. Med familieab blir det mye penger🤬
Heisann Linn! Vi prøver å holde det så enkelt og oversiktlig som mulig. Om du sier opp eller bytter til en annen operatør så skal du kun betale ut for måneden du fortsatt hadde oss. så om du er blitt belastet mer enn det, så må vi sjekke det nærmere for deg. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ha en fin dag, hilsen Petter :-)
God service og beste Europa dekning i abonnementet. Lokal takst også i Tyrkia og Nord Kypros.
Heisann Rune! Så godt å se at du er fornøyd med både service og abonnementet hos Talkmore Bedrift! Jeg skal få gitt beskjeden videre her, slik at de det gjelder skal få en velfortjent klapp på skulderen :-) Ha en fin dag, hilsen Petter.
Service i Talkmore er langt bedre enn i moderselkapet - uforståelig nok. Dette bygd på erfaring over en rekke år. For oss som er avhengig av Telenor-nettet er jo dette bra! Prisene ser også ut til å være blant de beste.
Hei Jarle! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med Talkmore og hjelpen du får her. Vi ønsker alltid at dere som kunder skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss, og vi ønsker alltid å løse alle problemer/spørsmål som kan oppstå. Vi er også veldig fornøyd med å kunne levere Telenor-dekning til Talkmore-priser. Ha en fin dag videre! Hilsen Jørgen
Flott og lettvint oppsett av mobiltelefoni Kunne vært bedre på mobilnett
Hei Carl. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med Talkmore. Vi tar alltid deres tilbakemeldinger seriøst, og om det er noe konkret du sitter på, så må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice, eller sende inn en henvendelse via vårt kontaktskjema på nettsiden. Det er ved deres hjelp at vi kan forbedre oss! Ha en fortsatt fin dag videre! Hilsen Jørgen
Litt vanskelig å forandre på abonnementet, men når man får hjelp av kundeservise til å forstå app og innstillinger i abonnementene, er jo alt berre lekkert. 😊 Spesielt når man ikke er så datakyndig. Å ikke minst en go samtale med en meget hyggelig kundebehandler. 😊
Hei Geir! Jeg kunne ikke sagt det bedre selv! Det er utrolig gøy å høre at du har fått god hjelp fra kundeservice og at app ble litt mer forståelig. Skulle du ha behov for fremtidig hjelp så vet du hvor du finner oss :-) Med vennlig hilsen Thomas.
Etter ett år sim kunde er jeg veldig misfornøyd med mobilt bredbånd og ett kontantkort. Det er vanskelig å få oversikt over hva produktene koster og å endre datamengden. Aldri mer!
Hei Jens! Dette var ikke gøy å lese i det hele tatt. Vit at vi alltid ønsker å bli bedre og om det er noe som ikke funger helt optimalt for din del, så vil vi gjerne undersøke det nærmere. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Med vennlig hilsen Thomas.
Fikk oppringning av en utrolig pågående og uhøflig selger som forsatte selv om jeg sa ifra at jeg ikke var interessert. Måtte tilslutt bare legge på. Aldri Talkmore for meg!!
Hei Odd! Dette er virkelig ikke bra og er absolutt ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve kontakt med våre selgere. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] med nummeret ditt og nummeret du ble ringt fra, så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter :-)