Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring med talkmore er veldig bra, da jeg måtte bytte mobilselskap på grunn av problemer med mobilen/simkort, så fikk jeg full forståelse for det. Og talkmore kundeservice ordnet alt så jeg fikk mine mobiltjenester tilbake.
Hei, Roar. Så godt å høre at vi klarte å løse problemet ditt! Vi setter pris på tilbakemeldingen og håper at du fortsetter å være en fornøyd kunde hos oss. Med vennlig hilsen Mats
Jeg har hatt talkmore i to år og er veldig fornøyd. Det er gode priser og da jeg har to abb. får jeg familierabatt. Siden jeg er medlem i obos får jeg også rabatt for det. Kundeservicen er også upåklagelig de få gangene jeg har hatt behov for det.
Hei May. Takk for en kjempefin tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med Talkmore. Både med våre produkter og kundeservice. Vi gjør alltid vårt beste for at du som kunde skal sitte igjen med en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. Ha en super uke! Hilsen Talkmore
Alltid. God service👍 Veldig hjelpsom👍 Hyggelige 👍
Hei Willie 😊 Tusen takk for superfin tilbakemelding! Vårt nyttårsforsett er å fortsette med å alltid gi deg god service, god hjelp og være hyggelige når du kontakter oss. Vi krysser fingrene for et like bra samarbeid i 2021 👍 Ønsker deg en flott helg, hilsen Victoria
Er veldig fornøyd med selskapet deres, er glad jeg byttet over til dere
Hei Jannicke! Dette er gøy å høre! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Maria :-)
Rask og vennlig kundeservice. Billige priser. Bra tjenester og produkt.
Hei Rene! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi lover å fortsette med god kundeservice og gode priser på abonnementene fremover i mange år :-) Hilsen Maria.
Har v ært kunde av Talkmore i mange år. Og har enda til gode å oppleve prob med linje eller nett signal. De har en bra og Oversiktlig nettside.. Bare opplevd rask og behjelpelig support de gangene jeg har vært i kontakt med de eller hat spørsmål !
Hei Tommy! Tusen takk for en veldig fin omtale, dette varmer et grønt hjerte. Det er veldig gøy å høre at du kun har fine ord å si om oss og at tjenestene funker som de skal. Ønsker deg en flott uke, med vennlig hilsen Thomas.
Fungerer greit nok men hvofor være nødt til å betale for 2 abonement i 1 mnd? portering til de tok lang tid og de mente det ikke var noe problem for man betalte bare for dagene man hadde og fikk igjen overskytende. Når min sønn nå fikk portereing 3 dager ut i abonementet deres så måtte han betale full pris for hele mnd. Da sier jeg også takk for meg. Håper resten av familien følger etter.
Hei Olga! Huff så leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi forskuddsfakturerer alle våre kunder og normalt skal man betale ut inneværende måned ved oppsigelse/utportering. Om det kun er snakk om 3 dager så vil jeg veldig gjerne se nærmere på saken din - da vi ikke skal være så firkantede. Om du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret til din sønn så skal jeg sjekke opp i dette for deg! Med vennlig hilsen Thomas.