Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Først så hadde jeg problemer hele tiden med å sende vanlig sms, så prisene etterhvert hadde vært bare høyere og høyere, skjønner hvis jeg hadde gått over data bruk - men aldri hadde fått noe som helst melding at «du har brukt opp data din» Så nei- er ikke fornøyd
Ingen av fakturaene stemte her i hus. Tar ekstra gebyrer for mye uten at du selv blir informert at du blir trukket. Jobber selv som selger, å har aldri opplevd så dårlig kundeservice. Gniten er de i hvertfall, selv når de selv har gjort feil. En forbedring på kundeservice er i hvertfall noe de kan trenge.
Tilbudspris henger ikke på greip med FAKTISKE KOSTNADER. DE sier de trekker fra, men kan ikke se å ha merket noen forskjell i pris DA og NÅ. Ellers er jeg godt fornøyd med dekning.
Har tatt opp med Talkmore spørsmål om dekning på min adresse i Holmestrand. Aldri mottatt noe tilfredsstillende svar.
Fikk et tilbud på gaten, og byttet derfor fra Onecall til Talkmore. Når regningen kom, så var den høyere enn det som var blitt opplyst om da jeg byttet. Tok kontakt med kundeservice, og da skulle de ordne det. Neste regning, null forandring. Tok kontakt igjen, og da hevdet de at tilbudet jeg hadde fått, ikke eksisterte. Fikk dårlig service, og de tok ikke ansvar, så ga opp å prøve å få den prisen jeg var blitt opplyst om. Nå når tilbudet har gått ut, så syns jeg abonnementet er priset litt vel høyt, og tenker å bytte. Dekningen er god, og nettet er raskt, men pris og service er ikke noe å skryte av.
Abonnement var sånn sagt uten bindingstid, vi byttet med familie fra Ice pga. dårlig dekning. 14 dager senere måtte vi se at vi ikke klarte å stanse databruk som gikk over pakke vi skaffet og fikk fakturert 1/3 mer og da vi flyttet til en annen operator har vi hatt plikt til å betale for en hel måned ekstra pga. det var inngått en ny måned. Ikke la deg lure av de som selger i gata, du får kun feile opplysninger. Totalt var vi kunde i mindre en 1 måned på kalender men betalte mer en for 2 måned som vi var vant med.
Har tidligere vært fornøyd med både pris og kundebehandling i Talkmore. Men etter at de først velger å sette opp prisen på mitt mobile bredbånd 100gb abonnement fra 599,- til 699,- , for så anbefale meg å gå ned til 50gb,- til en pris av 449,- Jeg gjorde som de sa og byttet abonnement. Nå har de fakturert med for både 599,- og 449,- i mars, og de vil heller ikke rette opp i feilen! Har kun brukt 60GB i mars, så jeg skjønner ikke at jeg må betale dobbelt!