Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedre behandling fra kundeservice finnsnes ikke, di hjelper deg og finner løsninger på alt.👍 For di.
Heisann Tomrune! Flottere ord enn dette tror jeg nesten ikke finnes. :-) Tusen takk for det, vi setter utrolig stor pris på det her. Vi jobber hardt med å tilby den beste kundeservicen, så da er vi på riktig vei her. Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Bestilte i helgen ny telefon via Talkmore. Fikk i dag mail om at orderen min var kansellert og at de håpet at jeg gikk inn og bestilte på nytt. Prisen var selvfølgelig økt med 1700,- kroner. Aldri mer.
Hei Frank! Vi beklager dette på det sterkeste! Det er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det, dessverre hadde vi en feil i nettbutikken vår mellom 16 og 17 mai der det ble vist feil priser i nettbutikken vår for de som ikke var logget inn. Gjerne send oss nummeret ditt sammen med ordrenummeret det gjelder til [email protected] så skal vi få gått gjennom nærmere og gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Ha en fortsatt fin dag, hilsen Petter:-)
Hyggelig å hjelpsomme å lett å komme i kontakt med. Å gode priser.
Hei på deg! Dette var jo helt supert å se! Det blir jo ikke stort bedre enn det :-) Så flott at du har fått hjelpen du trenger og er fornøyd med prisene hos oss, vi jobber konstant med å være best mulig, så vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Svært fornøyd med kundeservicen og veldig hyggelig kunderådgiver jeg pratet med. Byttet fra Talkmore til Telenor(mobilabonnement) for ei uke siden. Ble lovet mer GB i mnd til samme pris som jeg hadde i Talkmore. Ble ikke holdt, fikk derimot mindre GB enn avtalt. Så har nettopp byttet rett over til Talkmore igjen. Svært fornøyd med servicen jeg fikk!
Heisann Karoline! Det var jo dumt at du ikke fikk det du ble lovet hos Telenor, men uansett så er vi ihvertfall glade for å ha deg tilbake som kunde hos oss :-) Godt å se at du er fornøyd med kundeservicen! Vi jobber hardt for å være best på det her. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter.
Veldig dårlig nett tar fryktelig lang tid eller så bryter det har G4
Heisann Knut! Dette var jo ganske uheldig da! Telenor pleier å ha god dekning de aller fleste steder og hastigheten pleier å være god. Gjerne send oss en henvendelse til [email protected] så kan vi få sjekket opp i det for deg. Ønsker deg uansett en flott dag videre :-) hilsen Petter.
Jeg var kunde hos dere en stund og da j var jeg veldig fornøyd med.. nå er jeg ikke det lenger pga at jeg lyst å ha ubegrenset data.. noe dere kunne tilby meg.
Heisann Isse! Så godt å se at du var fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på! Dette ble jo litt dårlig timing, men vi har akkurat lansert et abonnement med ubegrenset data. Så om du ønsker, så er du gledelig velkommen tilbake :-) Ønsker deg en super dag videre, hilsen Petter.
Byttet til Talkmore og er kjempefornøyd. Senere ringte jeg og bestilte et abonnement til som skal stå på vent, dette var ikke noe problem for dem, damen fikset det på noen sekunder og ordnet et nummer som er nesten identisk med det jeg har fra før og nytt simkort fikk jeg tilsendt noen dager senere. Gjenomgående topp service og en flott opplevelse med kundebehandler.
God dag, Magne :-) Det var hyggelig at du ønsket å dele din opplevelse med kundebehandleren hos oss, det setter vi stor pris på! Vi er opptatt av at kundene skal få best mulig service hele veien, som ny kunde og som eksisterende kunde. Her skal vi ikke ligge på latsiden, men fortsette å gjøre alt vi kan for at du er like fornøyd hos oss i de kommende årene :-) Ønsker deg en flott helg og en strålende 17. mai, hilsen Victoria!