Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg vet ikke om Talkmore er de billigste, men de har god service og fin og lettfattelig hjemmeside!
Hei Magnus! Tusen takk for en hyggelig omtale og positive ord. Vi er kanskje ikke alltid billigst, men tilbyr en rekke med fordeler til våre kunder som gjør at man ofte sitter igjen med en enda bedre pris totalt sett. Service og hjemmesiden får mye fokus, så det er veldig gøy å få tilbakemelding på det. Ha en flott uke, med vennlig hilsen Thomas.
Høflige og greie og god kompetanse til kundemottaker.
Hei Kjell. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss, og jobber alltid med at våre ansatte skal kunne hjelpe med alle henvendelser så du ikke trenger å bli satt over til "spesialister". Ha en fin dag videre og god helg når den tid kommer! Hilsen Jørgen
God dekning med telenor. God og oversiktlig app. God service og billige priser. Rabatt for familie
Hei Erling. Så bra at du er fornøyd her hos Talkmore! Vi er veldig glad for å kunne levere Telenor-dekning til våre kunder, som Norges beste nett. Vi jobber også alltid med å forbedre både Mine sider og app da dette er et veldig nyttig verktøy for våre kunder. Om du har noen tilbakemeldinger så tar vi i mot alle forslag på forbedringer og ting som fungerer bra. Ha en fin dag og fortsatt god uke. Hilsen Jørgen
Har vært i kontakt med kundeservice (høflig og imøtekommende) - vil gjerne bytte til Talkmore - men dessverre kan Talkmore ikke tilby eSIM, Talkmore skriver selv at kan smartklokken lese QR koder kan det brukes men andre steder står det at Talkmore ikke kan supportere Applewatch 5 og 6. Kan dere vennligst forklare forskjellen. Når får Talkmore fikset (forhandlet) en slik ubetydelig sak. Det må da være relativ få kunder Telenor kan beholde på grunn av dette. Alternativ er at de mister sine kunder til selskaper de IKKE kontrollerer.
Hei Per! Det stemmer at vi støtter eSIM, dette gjelder til alle enheter bortsett fra Apple Watch. Vi ønsker å tilby dette til våre kunder og vet at mange venter på at vi skal komme i mål, men dette er noe som tar lengre tid enn først antatt. Årsaken for det er at eSIM til Apple Watch har et helt eget oppsett som tar lang tid å få på plass. Reisen er både tidskrevende og komplisert. Når vi får støtte for tjenesten så vil det også bli oppdatert på hjemmesiden vår. Med vennlig hilsen Thomas.
Har bare snakket med hyggelige kundekontakter og fått den hjelpen og veiledningen jeg trenger 👍😊
Hei Egil! Så utrolig gøy å høre, det er akkurat slik vi ønsker at kontakt med kundeservice skal være. Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på det. Ha en fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Ønsket svar på mitt spørsmål, og fikk det raskt og greit...pluss litt mere informasjon..veldig bra.
Hei Halla! Tusen takk for din omtale og fem stjerner. Vi ønsker alltid at våre kunder skal få den beste servicen, så det at du er fornøyd med hjelpen du får setter vi stor pris på. Ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Har alltid fått god og rask hjelp på kundeservice. Ydmyke personer gir deg hjelp og de beste tilbudene som passer deg.
Heisann Merete! Tusen takk for de flotte ordene! Vi prøver å tilby de beste løsningene til kundene våre. Så da er det greit å ha en del forskjellige løsninger, slik at vi faktisk finner det som passer best for deg :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.