Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Abonnement var sånn sagt uten bindingstid, vi byttet med familie fra Ice pga. dårlig dekning. 14 dager senere måtte vi se at vi ikke klarte å stanse databruk som gikk over pakke vi skaffet og fikk fakturert 1/3 mer og da vi flyttet til en annen operator har vi hatt plikt til å betale for en hel måned ekstra pga. det var inngått en ny måned. Ikke la deg lure av de som selger i gata, du får kun feile opplysninger. Totalt var vi kunde i mindre en 1 måned på kalender men betalte mer en for 2 måned som vi var vant med.
Har tidligere vært fornøyd med både pris og kundebehandling i Talkmore. Men etter at de først velger å sette opp prisen på mitt mobile bredbånd 100gb abonnement fra 599,- til 699,- , for så anbefale meg å gå ned til 50gb,- til en pris av 449,- Jeg gjorde som de sa og byttet abonnement. Nå har de fakturert med for både 599,- og 449,- i mars, og de vil heller ikke rette opp i feilen! Har kun brukt 60GB i mars, så jeg skjønner ikke at jeg må betale dobbelt!
Jeg fikk en egen avtale med gunstig pris. Ikke hatt problemer. Liker verveavtalen med 2 mnd gratis til begge kundene.
God erfaring med kundeservice. Har alltid matcha andre tilbud
Jeg har hatt Talkmore i over 10 år, og har aldri hatt noe problemer. Har alltid signaler og har aldri fått en uventet stor faktura.
Mitt kundeforhold hos Talkmore har vært problemfritt og det til en svært god pris.
De har et godt telefon og data fra Telenor. Telia har dårlig dekning der jeg bor Hinna 4020 Har et abonnement på kona på 1gb får dermed 15%rabatt på begge mobilabonnementene.