Fantastisk kundebehandlere. Rolige, hyggelige og tydelige på spørsmålene de stilles

Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore?
Gjør som Mona S. A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Betalte på en mobilforsikring, men da jeg skulle benytte meg av den ble jeg fortalt at den tilhørte den gamle telefonen min og ikke gjaldt for den nye telefonen jeg hadde htt i over ett år. Vilkårene hadde blitt endret Slik at forsikringen var knyttet til selve mobilen. Dette var jeg visstnok blitt varslet om i en mail for over to år siden. Det ble likevel klart at de var fullt klar over at jeg ikke lenger benyttet denne telefonen, og jeg vil kalle det svindel å sende faktura månedlig i over ett år på en forsikring på en telefon de vet at jeg ikke lenger benytter. Jeg fikk dog kreditert et år av denne summen, men dette låste meg til å være talkmore kunde fram til denne summen var oppbrukt. Når jeg nå endelig byttet abbonement fikk jeg tilsendt faktura som krevde betaling for det dataforbruket jeg egentlig hadde gjennom Det nye abbonementet. Fikk også dette kreditert, men dette skjer først når man ringer og setter fingeren på det som ikke stemmer. Betaler man godtroende blir man lurt.

Har bare godt å si om talkmore, kundeservice tipp topp.

Dyrere enn andre (f.eks Onecall), og svært pågående og uhøflige selgere. Styr unna!

Hvis du vil ha mest mulig dekning og billig uten ekstra velger du Talkmore ikke andre.jeg har vært kunde lenge og svært fornøyd , Jeg har gjort en tappe valgte ice pga mobil kjøp, da merket jeg stor forskjellen. Men bindings tida ferdig nå med Ice , da valgte Talkmore igjen Kundeservicen er super hyggelige 👍
