Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid god og rask hjelp. Ryddig oppsett av forbruk. God informasjon om eventuelt nye abonnement som kan passe og være mest gunstig i forhold til bruk.
Heisann Tatjana! Så godt å se at du er fornøyd med hjelpen du har fått av oss! Vi prøver alltid å finne de beste løsningene for kundene våre så vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Forsto raskt problemstillingen og løste dette enkelt 😃
Jeg har vært abonnent i Talkmore i flere år og kan bekrefte at selskapet har hyggelige, saklige og løsningsorienterte medarbeidere. Tusen takk til Talkmore!!
Billig, bra, og super kundeservice. Aldri harr noe problem med dekning.
Bra dekning for mobilhar inke prøvd mobilbrednånd.
Jeg er ikke så glad i chat, liker best å snakke direkte med en person. Hver gang jeg kontakter kundeservice på telefon, får jeg SÅ hyggelig og proff hjelp av blide rådgivere. Prisene er også svært konkurransedyktige og dekningsgrad er topp
Hei Wenche. Tusen takk for en super tilbakemelding! Det er selvfølgelig viktig å ta kontakt på den måten man liker best selv, og du er alltid velkommen til å ta kontakt per telefon i våre åpningstider. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss. Våre produkter skal også være veldig konkurransedyktige og vi er veldig glad for å kunne levere Telenor-dekning. Ha en fin dag videre! Hilsen Jørgen
Det fine med talkmore er at man bestandig får god service og hjelp. Er det en mnd som er vanskelig å få betalt sin faktura er dem behjelpelig med å få den utsatt. Man kan å betale inn et xtra beløp som da gjør neste faktura mye billigere. Å dem avslutter samtalen med: ha en fin dag vidre