Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt førsteinntrykk av person på kundeservice men oppdaget fort at det er manglende systemoppfølging av ledelsen. Ble lovet et Gullnummer som lokkemiddel for å bli kunde og det ble bekreftet pr mail. Vi trykket opp visittkort og delte ut i påvente av at sentralbordet skulle settes opp. Etter 2 uker fikk vi vite at "vårt" nummer hadde blitt gitt til en annen bedrift og da måtte vi betale 1500 kr ekstra hvis vi skulle få et nytt Gullnummer. De ville heller ikke dekke kostnad for visittkortene som da måtte kastes. Sentralbordet venter vi fortsatt på, 2 uker på overtid og vi har ikke hørt mer fra Talk More etter at vi ba om tilbakemelding på hva som skjer videre for 1 uke siden. Nå bytter vi til en annen leverandør. Anbefales virkelig ikke videre.
Hei Lotte! Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og undersøke om vi kan rette opp i dette. Hilsen Victoria
Utrolig god og kjapp kundeservice. De fikset ett problem Som oppsto rimelig kjapt og fikk rask svar på tlf. Tipp topp tommel opp 😀
God dag Kristian! Dette var hyggelig å lese! Tusen takk :-) Vi jobber hele tiden med å tilby kundeservice i verdensklasse, da er det ekstra gøy å lese slike tilbakemeldinger! Håper at du får en strålende sommer, hilsen Victoria :-)
Veldig fornøyd med Talkmore god service Happy with Talkmore. Ja men noen steder litt dårlig net service ellers bra 👍🏻
Hei Syed! Så godt å se at du er fornøyd med oss! Det liker vi å lese :-) Det er ikke like gøy å lese at du har problemer med dekningen noen steder. Det må vi gjøre noe med! Kontakt gjerne vårt kundesenter slik at vi kan sørge for at du ikke har et gammelt SIM-kort. Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Victoria :-)
Det er ikke alltid så enkelt å beherske eiektroniske apparater som stadig fornyer seg. De blir mer og mer kompliserte å beherske etterhvert som utviklingen haster framover. Derfor er jeg meget takknemlig for å få en hyggelig og tålmodig veiledning fra en av deres dyktige kundeveileder som ikke gir opp før alt er helt i orden. Og jeg kan puste lettet ut når "dingsen" virker! Hilsen Stein.
Hei Stein :-) Du har helt rett, det er vanskelig å henge med på et marked som hele tiden endrer seg! Det var veldig godt å lese at du fikk god hjelp når du kontaktet vårt kundesenter. Det håper vi at du fortsetter å gjøre om det er noe du er usikker på i fremtiden. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Håper at du får en kjempefin sommer, hilsen Victoria!
Som ny kunde idag hadde jeg noen spørsmål som ble besvart av en proff kundeveileder👍
Hei Karl! Tusen takk for omtalen, fem stjerner og hyggelige ord. Vi jobber hver dag for å bli bedre på service så det er veldig hyggelig å få så fine tilbakemeldinger. Ønsker deg en riktig fin sommer, med vennlig hilsen Thomas.
Som sagt. Meget bra kundeservice ei heller problem med operatøren hverken i Norge eller når man er på reise i utlandet. Etter å ha prøvd forskjellige konkurrenter til Talkmore, er denne hittil den beste.
Hei, Nils! Tusen takk for fem stjerner og en veldig smigrende omtale. Dette er veldig gøy å høre og vi setter utrolig stor pris på din tilbakemelding! Vi i Talkmore ønsker deg en riktig fin sommer, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg alltid huske de samtale jeg hadde med kunde service er vellykket, med deres fantastisk service.
Hei Daniel! Tusen takk!! Det er utrolig gøy å høre at du er så fornøyd med vår kundeservice, det setter vi veldig stor pris på. Jeg garanterer deg at vi skal fortsette å yte god service neste gang du tar kontakt! Ønsker deg en fin sommer, med vennlig hilsen Thomas.