Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vært kunde i 1,5 år ca og har vært fornøyd fra starten av. Positivt overrasket. Alt fungerer fint og det har aldri vært noe problem. Fine priser også. Et stort pluss at de har samarbeid med Norwegian reward.
Føler de bare bryr seg om nye kunder. Der er det verving mnd gratis og det ene og det andre. Men lite å gi til de gale kunder.
Jeg byttet abonnement midt i måneden, Talkmore tok seg betalt for denne halve måneden før full abonnementspris startet måneden etter, dette reagerte jeg ikke på - jeg betalte jo for tjenesten jeg hadde. Var fornøyd da jeg brukte dem, oversiktlig app og hyggelig kundeservice. Da jeg byttet fra dem, i begynnelsen av en måned, så krevde de betalt for de tre ukene jeg ikke var kunde hos dem. Det er veldig kynisk og dårlig kundeopplevelse. Vurderte å gå tilbake, da kundeservice og dekning er bra, men dette gjør at jeg ikke velger å gå tilbake, jeg ønsker ikke å ha et kundeforhold med en bedrift som ikke ser kunden, men pengene de kan tjene. Jeg endte da opp med å betale for to abonnement. Dårlig opplevelse.
Lurer deg inn med gode tilbud, deretter holder de ikke det de lover. Stjeler pengene dine. Når du tar kontakt med kundebehandlerne snur de deg ryggen.
Et kaos av mas både på sms og e-mail, skal bytte til Fjordkraft snaut 1 uke inn i inneværende måned og fortsatt krever de betaling for en hel måned siden den er påbegynt. Jeg anbefaler alle å holde seg unna dette møkkaselskap, alt mas og dårlig kundeservice har gitt meg ekkel smak i munnen. Har prøvd flere men vil bare si at Talkmore er den værste av de alle.
Så på torsdag (nå er det lørdag) så ble jeg møtt av en fra Talkmore på gata som gå bort gratis powerbanks og påstod at jeg ville spare penger på å bytte til dem (noe jeg ikke gjør). Så med en gang jeg kom hjem så kontaktet jeg Talkmore og fikk forsikret om at jeg ikke hadde bestilt noe. Jeg fikk også en melding om at jeg måtte bekrefte for å starte abonnementet og jeg har ikke svart på den fordi jeg ikke ønsker å bytte. Men Talkmore har/holder på med å overføre nummeret mitt til dem (noe jeg først ble klar over i dag siden OneCall (som jeg har og vil fortsette å ha) sende meg en melding om at jeg skulle bytte operatør...) Så jeg tok kontakt med OneCall og sa at jeg ikke hadde tenkt å bytte, men det er Talkmore som må stoppe overføringen av nummeret mitt, så de fikk dessverre ikke hjulpet... Rett etter det (14:04) så gikk jeg inn på Talkmore sine sider for å kontakte dem, men kundeservice stenger kl 14 på lørdager og er stengt frem til mandag kl 09, så jeg kan ikke få kontaktet dem før det. Heldigvis er det ikke før noen timer etter kundeservice åpner at jeg blir overført, så jeg håper at jeg får fikset det før den tid... Jeg har også sperret simkortet og håper det hjelper litt også.
Mitt råd, ikke grunnet dekning, men grunnet selskapet, og kulturen... De hindrer deg eksempelvis å sende dem email, hva sier ikke det om kultur... De vil du skal ringe, sitte i kø, ikke få gjort noe annet... Dessuten passer det ikke alltid å ringe... Eller så vil de at du bruker Chat... jaja, fint det noen ganger... Eller Facebook... Uansett, å stenge muligheten, i fred or ro, kunne skrive en mail, den er drøy... Typisk Telenor..... Ellers skrudde de opp prisen på mobilt bredbånd med 100 kroner dagen etter vi tegnet abo, et abo vi tegnet der grunnet pris.... Etc. etc. etc. det er rett og slett kulturen det er noe grunnleggende galt med, noe som kommer fra ledelsen og eierne - de mangler totalt respekt for kundene - de er best!! Det kaller også det nummeret de gir mobile bredbånd - et 12-sifret nummer - for "Mobilnummer". Greit at "det er det samme hva man kaller ting", men misforståelsene de fører til... Fakturaene dere.... Rett og slett alt er elendig... Dersom man bryr seg nogenlunde om kvalitet og skikkelighet så orker man ikke slikt.... Se på OneCall, helt supre på Mobiltelefoni i alle fall, Familiepakka, genial! (Jeg hverken jobber eller har kontakter der) Altså, herved er du advart.