Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har fått tilleggsregning på 350 kr på min datters abonnement. Etter å ha brukt opp 7 GB lar de henne få litt data gratis innimellom for å lokke henne til å fortsette å bruke data til skyhøy kostnad når hun ikke er oppmerksom på at det plutselig koster, dette gjør de omtrent annenhver dag. Det er tydelig at de har sett dette i system for å lure barn til å tro at de har fått ekstra data. De har nå tatt like mye for 1 GB som abonnementet for 7 GB koster.....kjeltringer..........
Hei Stig! Så synd å høre at du har opplevd å få høyere faktura enn forventet. I Talkmore blir du varslet via sms både når du nærmer deg datakvoten din, samt når du har brukt opp datamengden og blir belastet for løpende priser. Dersom du ikke ønsker at datteren din skal kunne forbruke mer data enn hun har inkludert, anbefaler vi deg å velge et "Trygg abonnement" som kommer med datakontroll og sperrer. Alternativt kan du aktivere 'Datakontroll' under tjenester i Talkmore-appen eller på Mine Sider. Vi har heller ingen praksis der vi kontinuerlig tildeler ekstra data for å oppfordre til økt dataforbruk, så her ville jeg anbefalt deg å sjekke opp om datteren din har bestilt noen tjenester som ikke er inkludert i abonnementet sitt. Dette kan du også sjekke opp på strex.no. Ring oss gjerne på tlf 915 09 915 slik at vi kan forstå hva som har skjedd her. Hilsen Caroline i Talkmore
Bestilte en kampanje de hadde, men de hadde gjemt bort informasjon om at den ikke ville gjelde meg. Deretter fortsatte de å informere om at jeg skulle få kampanjen. Helt til regningen kom. Det var utspekulert. Prøvde å klage saken videre, men da endret de teksten på nettsiden sin slik at det kom tydeligere frem. Så når brukerklagenemda så på saken så de kun det som var tilfelle i etterkant og ikke da jeg bestilte. Greit sleipt. Styr unna selskapet. De gjemmer gjerne ting med liten skrift og ser gjerne at de klarer å lure deg. De lurte meg. Ikke la det skje med deg!
Kunne vert bedre mobil dekning i Nordland. Ellers veldig bra.
Har vært kunde i ca 10 år og jeg har ikke tenkt å bytte ut dette selskap som alltid hjelper meg veldig bra og jeg har ikke hatt noe å klage på. Trivelige folk som er på chatten og på tlf om jeg trenger hjelp. Du føler deg alltid spesiell og de tar vare på sine/mine ønsker iallefall. Tusen takk !
Jeg er glad med Talkmore, god service. Jeg anbefalte til familien og alle venner.
Lite hjelpsomme da jeg hadde et mobilt bredbånd, jeg skulle endre datapakke midt i måneden, lite ante jeg om at en måtte betale for en helt ny datapakke kun for å endre på abonnementet. Tok opp dette med de da fakturaene ble stor. Ingen forståelse for dette, sa opp abonnementet mitt samme dag 1/6 var allikevel nødt til å betale ut juni, det var ingenting de kunne gjøre med en faktura. Synes det bør komme frem at endringen bør en ikke gjør for da må en betale veldig mye ekstra for datapakker (som ikke var min i intensjon) jeg skulle bare endre antall GB ned.
I Oslo har det oppstått en invasjon av talkmore selgere med boder hvor de hevder å kun gi bort såkalte powerbanker. En skal ikke dra alle over en kam, men når det er slik at man bor i sentrum og møter på disse ubehagelige opplevelsene daglig blir det nesten et lokalt problem. For det første kan de bruke metoder som å håndhilse ved å late som de kjenner deg eller noen du kjenner, gi deg en klem helt ut av det blå mens du forbipasserer eller stelle seg foran deg når du er på vei forbi. Ignorerer man dem må man også belage seg på å høre en stygg kommentar, stønning eller drittslenging om deg som de beretter til kollegaene sine. De er også som regel 3-6 stk og det kan virke som Talkmore ansetter mange av disse på slavekontrakter uten noe krav til de ansatte når det kommer til måtehold, profesjonalitet eller arbeidsutførelse. Det skurrer noe over det at så mange av selgerne deres skal være så desperate, uproffe og så mange.