Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringte en uhøflig telefonselger som ikke hadde fått god nok opplæring. Her trengs det bedre opplæring i både produkt og fremføringsevne.
Heisann Filip! Nei huff dette var ikke godt å se og er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det. Kan starte med å beklage på det sterkeste. Om du har mulighet, så gjerne send oss nummeret du ble ringt fra og ca tidspunkt til [email protected] så skal vi få tatt det videre direkte med byrået det gjelder. Jeg ønsker deg ihvertfall en flott dag videre, hilsen Petter :-)
Jeg har i mange år hatt talkmore og aldrig har det vært problemer med noe som helst. Skryter både av abb og kundeservicen. Anbefaler gjerne talkmore videre.
Heisann Tina! Dette er jo bare helt suverent å se! Det blir jo nesten ikke bedre enn det. Tusen takk for de hyggelige ordene, så skal vi jobbe videre med å holde deg like fornøyd i mange år til :-) Ha en super dag, hilsen Petter
Har en familie på 8 stk Alle har ubegrenset data til 250kr i snitt per person Med Telenor dekning Hatt dem nå i ca 4 mnd og er kjempe fornøyd Anbefales
Hei Amadeus. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er veldig bra å høre at du er fornøyd med vår familie-løsning. Vi har et veldig konkurransedyktig produkt nå, med gode priser og selvfølgelig Norges beste dekning. Ha en god helg og en super sommer videre! Hilsen Jørgen
Hver gang jeg ringer Talkmore får jeg kjempe god service og hjelp til det jeg trenger. Billig er det også! Byttet til Talkmore for 9 år siden og har aldri angret.
Heisann Ellinor! Dette var jo bare helt fantastisk å se! Så godt at du har fått god hjelp av oss når du har trengt det. Og det er jo helt supert at du har vært kunde hos oss så lenge. Tusen takk for de flotte ordene, så skal vi jobbe hardt for å holde deg som en fornøyd kunde i mange år til :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Utrolig god service, fikk veldig god hjelp. Kjempehyggelig å grei hun jeg pratet med. Hjalp meg med alt. Det setter jeg utrolig stor pris på. 😊
Hei Kjerstin. Takk for en flott tilbakemelding! Det er veldig bra å høre at du er superfornøyd med Talkmore. 😃 Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss, og vi gjør alt vi kan for å løse deres problem/forespørsler. Våre ansatte setter alltid stor pris på å få gode tilbakemeldinger fra dere også. Ha en god helg og fortsatt fin sommer! Hilsen Jørgen
Veldig fornøyd med God kundeservice, gode priser og god dekning.
Hei Anny. Takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig bra å høre at du er fornøyd med både kundeservice, pris og dekning. Vi jobber alltid med å levere super kundeservice og sitter på veldig konkurransedyktige produkter. Vi er også veldig fornøyd med å kunne gi våre kunder full Telenor-dekning, som på nytt ble kåret til Norges beste og raskeste nett. Ha en god helg og fortsatt fin sommer! Hilsen Jørgen
Den eneste grunnen til at vi ble kunde hos Talkmore er fordi de kjøpte Dipper hvor vi opprinnelig var kunder. Vi var strålende fornøyd med Dipper. De hadde rask svartid og feil ble løst hurtig på første forsøk. Talkmore er dessverre det stikk motsatte. Har ikke mottatt svar på e-post, svartiden på telefon er mangedoblet og chatten er håpløst treig. De er heller ikke villige til å rette opp i feil de selv har forårsaket. I vårt tilfelle gjelder det overføring av nummere fra ett firma til et annet firma. Vi fortsatte å få faktura til gammelt firma selv etter at Talkmore ga bekreftelse på at nummerene ble overført til nytt Firma. Årsaken var at de ikke hadde gjort overføringen selv om de bekreftet at de hadde gjort overføringen. De nekter å sende kreditnota til det gamle firmaet og riktig faktura til det nye firmaet. De tre gangene jeg har kontaktet dem for å løse saken slutter de enten å svare eller stenger saken. De har lave priser og Telenordekning. Det dumme er at pengene du sparer på å velge Talkmore kommer du til å tape du på tiden det tar å løse problemer dersom det oppstår noen.
Hei Henning. Dette hørtes jo ikke bra ut og det er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi se på saken og prøve å rette opp i dette. Ta gjerne med enten telefonnummer eller kundenummer det gjelder også, så det er enklere å løse dette. Ha en fin helg! Hilsen Jørgen