Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i mange år, men så ble jeg blokkert og kan ikke bruke chat. De ga meg ingen begrunnelse.
Hei! Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg en fin dag, hilsen Victoria
For under 250 kr måneden så får jeg veldig mye for pengene. Bruker ikke data i det hele tatt så jeg kan snart begynne å selge min GB. Kuppet var Ekstra Utland. Hver måned er jeg flere ganger i kontakt med mine brødre og søstre i Australia. Og så snakker jeg med slekt og venner i Norden, India, Europa, USA, og Canada. Det vil ha vært toppers om man kunne utvide med Afrika, Midt Østen, Sør Amerika og resten av Asia for en par tiere. Men det som drar ned er at Talkmore sin omdømme dras ned pga av Telenor sin 4G nettverksdekning her i Heggedal. Den er bånn i bøtta og har vært det i snart 20 år. På tross av utsagn direkte og indirekte om at snart blir det utbedret så har ikke noe skjedd. Dette er et ledelses problem og i det minste bør ikke Talkmore skryte om at dere bruker Telenor med verdens beste dekning.
Hei Tommy! Så godt å se at du stort sett er fornøyd med oss så langt, det setter vi stor pris på. Vi jobber hele tiden med å utbedre tilbudet vårt og sjekker opp jevnlig, så det kan nok være at vi kommer til å legge til flere land i Ekstra Utland tjenesten vår senere. Når det kommer til dekningen, så er det jo litt leit å se at du ikke har den beste dekningen hjemme. Telenor leverer dekning til 98% av befolkningen, men det er ikke alle steder der den er helt suveren. Vi får krysse fingrene at det mulig bedrer seg når de begynner å utvide 5G dekningen, kanskje de tar å forbedrer 4G samtidig. Ha en super dag videre, hilsen Petter :-)
Hyggelige folk. Slipper å trykke/taste i evigheter. Og så godt som null ventetid😊😊
Hei Niels. Takk for en fin tilbakemelding. Vi er veldig glad for at du er fornøyd med servicen du opplever etter å ha vært i kontakt med Talkmore. Vi ønsker alltid at dere skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss, samt at det ikke er ventetid. Ha en fin dag videre og riktig god helg! Hilsen Jørgen
Eg ønsker meg mobilt brebond 30.gb mvh Ragnvald
God dag Ragnvald! Så hyggelig å lese at du er fornøyd. Det setter vi pris på :-) Vi har i dag Mobilt Bredbånd med 10, 20, 50 og 100GB. Ditt ønske om en pakke med 30GB er sendt videre til vår produktavdeling. Minner om at du ikke er låst til en datapakke med Mobilt bredbånd, du kan enkelt endre mellom pakkene basert på behovet. Ønsker deg en flott helg, hilsen Victoria :-)
Jeg fikk svar veldig vennlig og ordentlig måte, det jeg spurte om 👍
Heisann Rabia! Dette er jo helt topp å lese! Så godt at du fikk svar på det du lurte på og fikk hjelp med det du trengte på en hyggelig måte. Vi setter vi virkelig pris på tilbakemeldingen :-) Du får ha en helt super dag videre, hilsen Petter.
Veldig fornøyd med Talkmore sin dekning- service og priser. De er alltid hjelpsomme.
Hei Mohammad! Takk så mye for en fin omtale og full score, det er noe vi er svært glade for å motta! Vi har mye fokus på punktene du nevnte og jeg kan garantere deg at vi skal fortsette å forbedre oss der vi kan fremover. Ønsker deg en flott uke, hilsen Thomas :-)
Hei er kjempe fornøyd stamkunde med deres pris og service👍🏽👌🏽Rask og bra mobilnett osv.. :)
God dag Abdul :-) Så hyggelig å lese at du er fornøyd stamkunde hos oss, det setter vi stor pris på. Vi takker så mye for tilliten og gleder oss til et flott samarbeid videre! Håper at du får en superfin helg, hilsen Victoria