Talkmore opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Makan til mas fra et telefon selskap har jeg aldri hvert borte i 😡 ringt meg 8 ganger på få dager nå. Å nr mitt er sperret for telefon salg. Lover gang på gang og slette meg i listene sinne. Men fortsetter og terrorisere.
Dette er et dårlig mobilselskap som jeg ikke vil ha noe mer med å gjøre. Jeg vil bytte selskap så fort som mulig.
Har bedt Talkmore å fjerne meg fra deres telefonliste, etter å ha blitt oppringt utallige ganger på veldig lite passende tidspunkter. Opplever selskapet som mas, og dette har gjort at jeg har fått et veldig dårlig inntrykk av selskapet - og ønsker ikke å bli kunde. Prisene er ikke spesielt lave, og personalet virker ikke så kompetent som det burde være. Telefonsalget Talkmore driver med, oppleves ubehagelig og kun som mas. De har ennå ikke fjernet meg fra listene, og jeg blir fortsatt oppringt. Søndag kl 22 er et populært tidspunkt... samme er kl 10 i hverdager - da hele landet er på jobb/skole. Irriterende.
Lurer deg med svært god pris, og når du går over til Talkmore nekter de å gi deg avtalt tilbud.
Dersom du skifter i starten av en måned så krever de betaling ut hele måneden. Du betaler da dobbel avgift i nesten en hel mnd, inntekter uten utgifter for Talkmore. Dette er reelt sett en skjult bindingstid og hindrer konkurranse. Skift alltid siste dag i mnd, avtal dette med nytt selskap.
Trekker i hytt og gevær når man har autotrekk. Siste nå, er at de har trukket kunder for flere tusen kroner. Alle kan gjøre feil, men når de ikke opplyser kundene om feilen, og det tar dagevis før pengene er tilbake på konto, da er det meget arrogant overfor kunden å skylde på banken.
De satte i fjor opp prisen på mobilt bredbåndsabonement med 12%! Uten varsel!! De på kundeservice fikk det til å høres ut som den naturligste ting i hele verden... (sier litt om stilen de kjører etter) Nå fjerner de 200GB datapakke med begrunnelse i at det ikke er nok interesse for det abonnementet. Så istedet for å tilby det videre til lojale kunder som allerede har det og kun stopper å tilby det til nye kunder fjerner de det med 1mnd og 1 dags varsel, på den siste dagen i mnd!!! Du blir automatisk overført til 100GB. Det innebærer at hvis du trenger stor datapakke, så rekker du ikke å bestille nytt abonnement hos en leverandør, så du blir tvunget til å bli kunde neste måned også, så de får melket ut siste dråpe. Kundeservice er alltid dårlig informert og kan ikke svare på noen ting. I tillegg innebærer endringen at kunder som har nyttiggjort seg data rollover, blir frarøvet opptil 100GB, de har spart opp og allerede betalt for! Skammelig! De fremstår useriøse og ikke kundefokusert i det hele tatt. Kun opptatt av seg selv. I tillegg var de ifølge de selv, Telenor sitt lavprisselskap. Det er de ikke lenger. De ligger skyhøyt i pris og tilbyr ikke konkurransedyktige priser lengre. Da de satte opp prisene uten forvarsel til kundene, fikk jeg til forklaring fra kundeservice: at hvis de ikke gjorde det så ville de gå konkurs!... De virker desperate og ute av stand til å drive fornuftig uten at kunden rammes uforholdsmessig. Tipper at Talkmore er ute av markedet ila et kvarter. Så styr unna, ikke noe å satse på hverken for fremtiden, god pris eller godt kundeforhold. Konklusjon: STYR UNNA!!!