Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer greit nok men hvofor være nødt til å betale for 2 abonement i 1 mnd? portering til de tok lang tid og de mente det ikke var noe problem for man betalte bare for dagene man hadde og fikk igjen overskytende. Når min sønn nå fikk portereing 3 dager ut i abonementet deres så måtte han betale full pris for hele mnd. Da sier jeg også takk for meg. Håper resten av familien følger etter.
Hei Olga! Huff så leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi forskuddsfakturerer alle våre kunder og normalt skal man betale ut inneværende måned ved oppsigelse/utportering. Om det kun er snakk om 3 dager så vil jeg veldig gjerne se nærmere på saken din - da vi ikke skal være så firkantede. Om du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret til din sønn så skal jeg sjekke opp i dette for deg! Med vennlig hilsen Thomas.
Så vidt i overkant av en tusenlapp for 10GB data til hver for en familie på fire. Likevel opplever jeg dekning fult på høyde med telenor, som lovet. Grunnen til at jeg ikke gir fem stjerner er elendig utvalg i nettbutikk. Har ingen av de beste/gode mellomklasse og billige mobilene (da tar jeg tester med i betraktningen, ikke bare egen objektive mening). De har heller ikke egen rentefri delbetaling, kun avbetaling gjennom klarna.
Hei Eivind! Tusen takk for tilbakemeldingen din! Så godt å høre at både pris og dekning er tilfredsstillende. Når det kommer til mobiltelefoner så sender vi alle kundeønsker videre til ansvarlig for nettbutikk og lager. Pr nå så er det enkelte modeller vi ikke tilbyr, forhåpentligvis er det noe som vil bli endret på i senere tid - dette er noe flere har ønsket seg og vi ser på muligheter for det. Jeg kan si at det samme også gjelder nedbetaling uten renter, vi har fått mange tilbakemeldinger rundt temaet og håper vi kan komme med en løsning som gjør at man ikke betaler noe ekstra for delbetalinger. Vi ønsker deg og familien din et riktig fint år, med vennlig hilsen Thomas.
Meget hyggelig dame som kunne svare på alle mine spørsmål. Ordnet alt for meg , så nå er det bare å vente på nye som kort i posten
Hei, Geir. Så hyggelig å høre. Vi ønsker deg hjertelig velkommen som kunde hos oss! Med vennlig hilsen Mats
Talkmore har ett god nett. Å god oversikt.+ att du har utbytte👌🏻
Hei Odd! Tusen takk for en fin tilbakemelding, dette var hyggelig å lese :-) Hilsen Maria
God erfaring og ikke noe tull og lureri. Min mor har også Talkmore og fikk god hjelp med tvillingbror.
Hei Liv. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å høre at du er fornøyd kunde hos oss, og at moren din har fått god hjelp. Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe når dere kontakter vårt kundesenter. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore
Talkmore gir ikke fullstendig informasjon til kunden. De endrer abonnementet uten min samtykke, samt krever utbetaling for noe som man har ikke bet om. Jeg opplever det som svært urimelig.
Hei Vian! Huff så leit å høre at informasjonen ikke har vært tilstrekkelig i dette tilfellet. Vi ønsker alltid å ha fornøyde kunder og jeg vil veldig gjerne se nærmere på saken din slik at vi kan finne en god løsning her. Dersom du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt og litt informasjon om saken så skal jeg ta å sjekke opp i dette med en gang. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Hadde en utrolig fin opplevelse med kundeservice. Fikk den informasjonen jeg ønsket og med mer utfyllende svar.
Hei Jan! Dette er gøy å høre, slik skal det være! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg et riktig fint år, med vennlig hilsen Talkmore.