Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De tok mitt bruddgebyr hos ICE på 6000 og krediterte et 1/2 års forbruk på 2 abonnement med 12 GB på hver. Utrolig sympatisk handling.
Hei Viggo :-) Så utrolig hyggelig å lese at du er fornøyd. Vi gleder oss masse til et flott samarbeid! Håper at du får en nydelig dag, hilsen Victoria :-)
Uventet kort ventetid før en svært hyggelig medarbeider svarte og ordnet opp med en gang og var blid og imøtekommende.
Heisann Trude! Dette var jo en riktig så fin tilbakemelding! Vi prøver å holde ventetiden/kø til et absolutt minimum, så det er godt å se at du ikke trengte å vente lenge før problemet ble løst :-) Du får ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Alt er bra synes jeg. Veldig fornøyd kunde etter mange år😀
Hei Bente! Det er utrolig gøy å høre at alt er bra, vi kan jo ikke be om en bedre tilbakemelding enn det. Vi håper du blir værende som kunde i mange år fremover! Ønsker deg en en flott uke, med vennlig hilsen Thomas.
Talkmore har virkelig fokus på service og vilje til problemløsning. Møter alltid hyggelig konsulenter 5 blir 4 pga at Tm ikke kan levere esim til ifon
God dag Sigurd :-) Tusen takk for tilliten. Det er gøy å se at du er så fornøyd med oss, det skal vi gjøre alt vi kan for å opprettholde. Vi tilbyr eSIM for iPhone hos oss, så det er bare å ta kontakt om vi skal hjelpe deg med å opprette dette. Håper at du får en superfin dag, hilsen Victoria :-)
Ingen skjulte ekstrakostnader, veldig fornøyd kunde.Kommer ikke til å bytte til noe annet.Faktura som man forstår, god kundeservice.Skal og prøve strøm fra de.
Hei Sølvi! Takk for en super tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde her. Vi ønsker at ting skal være enkelt å forstå, og vi er alltid opptatt av å yte god kundeservice ser du som kunde alltid sitter igjen med er positivt inntrykk. Vi håper du blir like fornøyd med Talkmore Strøm, og du må ikke nøle med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag og god uke! Hilsen Jørgen
Har vært kunde i mange år, men så ble jeg blokkert og kan ikke bruke chat. De ga meg ingen begrunnelse.
Hei! Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg en fin dag, hilsen Victoria
For under 250 kr måneden så får jeg veldig mye for pengene. Bruker ikke data i det hele tatt så jeg kan snart begynne å selge min GB. Kuppet var Ekstra Utland. Hver måned er jeg flere ganger i kontakt med mine brødre og søstre i Australia. Og så snakker jeg med slekt og venner i Norden, India, Europa, USA, og Canada. Det vil ha vært toppers om man kunne utvide med Afrika, Midt Østen, Sør Amerika og resten av Asia for en par tiere. Men det som drar ned er at Talkmore sin omdømme dras ned pga av Telenor sin 4G nettverksdekning her i Heggedal. Den er bånn i bøtta og har vært det i snart 20 år. På tross av utsagn direkte og indirekte om at snart blir det utbedret så har ikke noe skjedd. Dette er et ledelses problem og i det minste bør ikke Talkmore skryte om at dere bruker Telenor med verdens beste dekning.
Hei Tommy! Så godt å se at du stort sett er fornøyd med oss så langt, det setter vi stor pris på. Vi jobber hele tiden med å utbedre tilbudet vårt og sjekker opp jevnlig, så det kan nok være at vi kommer til å legge til flere land i Ekstra Utland tjenesten vår senere. Når det kommer til dekningen, så er det jo litt leit å se at du ikke har den beste dekningen hjemme. Telenor leverer dekning til 98% av befolkningen, men det er ikke alle steder der den er helt suveren. Vi får krysse fingrene at det mulig bedrer seg når de begynner å utvide 5G dekningen, kanskje de tar å forbedrer 4G samtidig. Ha en super dag videre, hilsen Petter :-)