Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Talkmore
4.6
4 222 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 222 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 219 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 498
228
92
79
322
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 4 219 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra leverandører

Omtale av  Diyar

Veldig bra leverandører billige en alle endre har vært kunde hus talkmore siden 2012 og skal fortsett være med dem

Svar fra Talkmore
06.08.2021 22:00

Hei Diyar! Så utrolig gøy å høre, dette setter vi veldig stor pris på. Vi skal fortsette å levere gode tjenester og håper du blir værende i mange år fremover. Ha en flott helg, med vennlig hilsen Thomas.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nummer 1!

Omtale av  Arild J. K

Jeg har vert kunde i 5 år superfornøyd, ,veldig hyggelig og ikke minst dyktige kunderådgjvere ,lave priser super dekning , ingen minuttpris til telefonnummer til nordiske land eller i fra Norden 😊

Svar fra Talkmore
06.08.2021 13:56

Heisann Arild! Stort bedre enn dette blir vanskelig å toppe! Helt topp å se at du har vært fornøyd med oss så lenge, det setter vi kjempestor pris på. Så skal vi fortsette med å holde deg like fornøyd i mange år fremover også. :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.

upålitelig

Omtale av  Anne B

Jeg har flere ganger hatt problemer med at enkelte som ringer meg får beskjed om at nummeret mitt ikke er i bruk. Kundebehandler jeg snakket med torsdag 22. juli skulle sende problemet til teknisk avd. Han skulle ringe meg tilbake på fredag 23. juli med resultatet av undersøkelsen. Det gjorde han ikke. Jeg har fremdeles ikke hørt noe fra dere og i dag er det 31. juli! Min tolmodighet er slutt og jeg kommer til å skifte mobiloperatør.

Svar fra Talkmore
06.08.2021 13:56

Hei Anne! Jeg må først bare beklage om kundebehandleren du snakket med ikke har fått fulgt opp saken din. Vi jobber hardt med å være en pålitelig operatør som kunder kan stole på, så dette tar vi på største alvor. Om du kunne sendt nummeret ditt til: [email protected] så skal jeg få tatt en titt på hvor i løypa saken er og gi deg beskjed så fort jeg kan. Ønsker deg i hvertfall en god dag videre, hilsen Petter :-)

God service

Omtale av  Hilde N

Hyggelige, hjelpsomme menesker som gjør sitt ytterste for å hjelpe 🌿

Svar fra Talkmore
06.08.2021 13:54

God dag, Hilde! Tusen takk for omtalen og hyggelige ord - det setter vi så stor pris på. Ha en ytterst flott uke, med vennlig hilsen Thomas.

Kort ventetid på oppringningen og god service.

Omtale av  Wenche

Fikk rask hjelp av en medarbeider som vennlig og tålmodig forklarte hvordan jeg kunne redusere mengden av mobildata. Fikk også en ekstrapakke ut måneden, gratis 😃

Svar fra Talkmore
06.08.2021 13:54

Heisann Wenche! Dette er jo superbra å se! Så flott at du fikk hjelpen du trengte av kundeservice når du snakket med oss. Vi jobber hele tiden med å passe på at kundene våre får den beste servicen vi kan gi :-) Ha en finfin dag videre, hilsen Petter.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dyrt med datapakker, elendig app

Omtale av  Jan

Trenger du mye data en måned blir det svært dyrt å kjøpe ekstra pakker, og bredbåndet er ubrukelig når dataen tar slutt. Kundeservice har elendige åpningstider, ikke tilgjengelig kveld eller søndag. App og mine sider har masse feil, ikke mulig å bestille datapakker, ikke mulig å si opp abonnement, feilmelding ved forsøk på deaktivering. Tydelig at Telenor er eier her, de gjør kundeservice så dårlig ar folk får lyst å «oppgradere» til Telenor. Dessuten støttes ikke Apple Watch e-sim på mobilabonnement, det er for svakt i 2021.

Svar fra Talkmore
06.08.2021 13:54

Heisann Jan! Dette var jo ikke helt bra, og er absolutt ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve sitt kundeforhold hos oss. Når det kommer til prisene, så prøver vi alltid å tilby konkurransedyktige priser på abonnementene våre og datapakker, men jeg får sendt det som et ønske til produktavdelingen her. Om appen ikke fungerer skikkelig så skal vi få ordnet opp i det asap. kunne du sendt nummeret du er logget inn med, og gjerne hvilken feilmelding som du får til [email protected] så kan vi få sendt det videre til de som jobber med appen, slik at de kan få feilsøkt hvor problemet kan ligge. Ønsker deg i hvertfall en flott dag videre, hilsen Petter :-)

Super service og supert selskap

Omtale av  Christel L

Meget godt fornøyd med Talkmore ,super service og god dekning på abonnementet.

Svar fra Talkmore
03.08.2021 14:21

Hei Christel! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det gjør oss kjempeglade :-) Ønsker deg en superfin sommer, hilsen Victoria!

Talkmore har 4 219 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR