Jeg har flere ganger hatt problemer med at enkelte som ringer meg får beskjed om at nummeret mitt ikke er i bruk. Kundebehandler jeg snakket med torsdag 22. juli skulle sende problemet til teknisk avd. Han skulle ringe meg tilbake på fredag 23. juli med resultatet av undersøkelsen. Det gjorde han ikke. Jeg har fremdeles ikke hørt noe fra dere og i dag er det 31. juli! Min tolmodighet er slutt og jeg kommer til å skifte mobiloperatør.

Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore?
Gjør som Anne B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Hyggelige, hjelpsomme menesker som gjør sitt ytterste for å hjelpe 🌿

Fikk rask hjelp av en medarbeider som vennlig og tålmodig forklarte hvordan jeg kunne redusere mengden av mobildata. Fikk også en ekstrapakke ut måneden, gratis 😃

Trenger du mye data en måned blir det svært dyrt å kjøpe ekstra pakker, og bredbåndet er ubrukelig når dataen tar slutt. Kundeservice har elendige åpningstider, ikke tilgjengelig kveld eller søndag. App og mine sider har masse feil, ikke mulig å bestille datapakker, ikke mulig å si opp abonnement, feilmelding ved forsøk på deaktivering. Tydelig at Telenor er eier her, de gjør kundeservice så dårlig ar folk får lyst å «oppgradere» til Telenor. Dessuten støttes ikke Apple Watch e-sim på mobilabonnement, det er for svakt i 2021.

Meget godt fornøyd med Talkmore ,super service og god dekning på abonnementet.
