Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Problemet jeg fikk burde vært løst eller tipset til meg av Talkmore. Dro etter samtale med Talkmore til Telenor der ekspeditør med en gang så at dette var et problem med App-styring på telefonen, noe Talkmore burde vist ut fra min feilbeskrivelse, evt videresendt problemet innad i Talkmore. Hos Telenor måtte jeg betale kr199 for å rette problemet på en telefon som var 3 måneder gammel og kjøpt hos Talkmore. Dårlig service og garanti i dette tilfellet. Må tilføye at mine tidligere erfaringer med Talkmore har vært meget bra.
Heisann Sigmund! Det er jo ikke helt bra at du ikke fikk løst problemet gjennom vår kundeservice. Det er litt vanskelig for oss å kunne alt av problemer med mobiler, kanskje spesielt når i ikke får sett gjennom selv. Men vi har jo en kundeservice til nettbutikken som pleier å ha noe mer innsikt på slikt/ mulighet for å sende inn til teknikere slik at de får sett gjennom. Uansett ønsker vi å få til en fin slutt på saken, har du mulighet til å sende en mail til [email protected] med nummeret ditt så skal vi få litt mer oversikt :-) Ha en fortsatt fin dag, hilsen Petter.
Jeg har vært en fornøyd kunde i flere år hos Talkmore og nå byttet også kona over til samme. Foruten god dekning hjemme og på hytter og gunstige priser er i alle fall mitt inntrykk at tiden det tar å få kontakt med kundeservice mye kortere hos Talkmore enn hos andre mobil selskap. Dette er også viktig for meg.
Heisann Terje! Dette er jo bare helt fantastisk å lese! Vi prøver å holde ventetid til et absolutt minimum hos oss. Vi liker å si: queue no more på kontoret. Så det er godt du kommer fram raskt :-) Ha en super dag, hilsen Petter
Bra service hjelp og rask levering tilbakemelding og hjelp
Heisann Reidun! Så flott å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk av oss :-) Det er kjedelig å vente, så vi prøver å løse saker kjapt, så kan en bruke tiden sin på andre ting :-) Ha en super dag, hilsen Petter.
Ringte for å få tilbake det jeg betalte for mye ellers er jeg fornøyd
Hei Bård. Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd! Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være det, og setter alltid stor pris på alle tilbakemeldinger. Vi har gode rutiner om en kunde har betalt for mye, og ønsker det tilbake. Ha en fin dag videre og god påske når den kommer! Hilsen Jørgen
Meget bra og rask behandling av forespørsler god pris
Hei Anders! Tusen takk for en meget hyggelig omtale og fem stjerner. Vi gjør det vi kan her på kundesenteret for å gi våre kunder den beste hjelpen - så slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Ønsker deg en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Veldig kjekt å snakke med kundeservice og vi får hjelpen eg treng. Anbefales.
Hei på deg Odd! Så godt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi jobber hardt for å tilby service i verdensklasse, så dette setter vi stor pris på. Det blir jo ikke stort bedre enn 4 av 5 stjerner :-) eller kanskje 5 av 5, men da får vi brette opp ermene og jobbe enda hardere, slik at vi gjør oss fortjent til full pott senere :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
TalkMore fungerer bra for meg. De bruker Telenors nett med god dekning og stabilitet. God kundeservice. Appen gir meg god oversikt. Kundeservice ved spørsmål er topp. Så er det jo rimelig. Ekstra rimelig hvis du er NAF- eller OBOS-medlem.
Hei Bjørn! Takk for en super tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med våre løsninger og Talkmore generelt. Vi er veldig fornøyd med å kunne levere full Telenor dekning til Talkmore-priser, og jobber alltid med å forbedre app og ha en kundeservice der du alltid sitter igjen med et positivt inntrykk. Håper du får en flott helg! Hilsen Jørgen