Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Talkmore

"Billig å Bra.Å stabilt."

Omtale om Talkmore skrevet av Odd G for 06.01.2021 09:56

Talkmore har totalt 906 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig å Bra.Å stabilt."

Talkmore har ett god nett. Å god oversikt.+ att du har utbytte👌🏻

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:52
Hei Odd! Tusen takk for en fin tilbakemelding, dette var hyggelig å lese :-) Hilsen Maria
Bytt.no
"Billig å Bra.Å stabilt." skrev Odd G om Talkmore

Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore?
Gjør som Odd G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Livberit N
Kundetilfredshet
"Får raskt svar når man ringer"

God erfaring og ikke noe tull og lureri. Min mor har også Talkmore og fikk god hjelp med tvillingbror.

Svar fra Talkmore
08.01.2021 08:54
Hei Liv. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å høre at du er fornøyd kunde hos oss, og at moren din har fått god hjelp. Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe når dere kontakter vårt kundesenter. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore
Vian A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært misfornøyde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore gir ikke fullstendig informasjon til kunden. De endrer abonnementet uten min samtykke, samt krever utbetaling for noe som man har ikke bet om. Jeg opplever det som svært urimelig.

Svar fra Talkmore
05.01.2021 14:26
Hei Vian! Huff så leit å høre at informasjonen ikke har vært tilstrekkelig i dette tilfellet. Vi ønsker alltid å ha fornøyde kunder og jeg vil veldig gjerne se nærmere på saken din slik at vi kan finne en god løsning her. Dersom du sender oss en epost til bytt@talkmore.no med mobilnummeret ditt og litt informasjon om saken så skal jeg ta å sjekke opp i dette med en gang. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice!"

Hadde en utrolig fin opplevelse med kundeservice. Fikk den informasjonen jeg ønsket og med mer utfyllende svar.

Svar fra Talkmore
05.01.2021 14:26
Hei Jan! Dette er gøy å høre, slik skal det være! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg et riktig fint år, med vennlig hilsen Talkmore.
Alf R. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig info om mobilt bredbånd."
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruk av mobilt bredbånd har fungert som ventet, men da jeg skulle deaktivere abonnementet for en periode, så fikk jeg info om at det burde gjøres før ny måned startet. Det jeg ikke fikk beskjed om var at leie for ekstra datakort ville påløpe selv om jeg deaktiverte abonnementet. Jeg deaktiverte noen dager før månedsskifte i den tro at det ble deaktivert der og da. Jeg hadde bevisst brukt opp datakvoten for måneden siden det skulle fryses. Det som skjedde var at et modem sto med spenning på pga at jeg ikke var tilstede. Der var tydeligvis en liten aktivitet på det modemet frem til månedskifte pga et kamere som antagelig hadde en liten kommunikasjon mot modemet. Dette gav en uventet regning på kr130,-. Ikke store summen. Hadde jeg derimot deaktivert tidligere i måneden så hadde jeg fått en uventet regning på 1,- pr Mbyte. Snakker da om tusenlapper. Dette fordi data utover datakvoten automatisk blir fakturert UTEN at de spør om du vil kjøpe ekstra data. Det var en ubehagelig overraskelse, det var ikke noe Talkmore kunne gjøre med dette. Jeg vil være betenkt med å aktivere mitt mobile nettverk hos Talkmore igjen. Dette handler ikke bare om penger, men mest om Talkmore sin etiske forretningsvirksomhet.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:51
Hei og god dag Alf! Så dumt å høre at du har hatt en negativ opplevelse med tjenestene våre. Jeg kan starte med å si at når man deaktiverer abonnementet så vil det vare ut inneværende måned, om du deaktiverer det 5. 10. eller 30. så har du det uansett ut den måneden og vil ikke bli fakturert for abonnementet måneden etterpå. Det stemmer at datakortet fortsatt vil komme på faktura da det er en løpende kostnad, selv om bredbåndet er satt på pause. Vi kan selvfølgelig få kreditert og deaktivert denne tjenesten for deg. Når det kommer til bruk du har hatt utover inkludert så kan jeg betrygge deg med at vi har en makspris, pris er 0,99 kr pr MB, men man kan aldri bli belastet mer enn 49 kr pr døgn. Denne kostnaden starter automatisk når data er brukt opp, men man skal bli varslet at man er tom for data samt få informasjon rundt kjøp av tilleggspakker. Jeg tar gjerne en ekstra titt på denne saken om du sender oss en epost til bytt.no@talkmore.no med bredbåndsnummeret ditt. Så håper jeg at du føler deg litt tryggere rundt gjenåpning av abonnementet i fremtiden. Med vennlig hilsen Thomas.
Talkmore har totalt 906 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR