Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sykt pågående selgere som lyver og sier opp abonnementet ditt med andre uten at du verken har samtykket til det eller underskrevet noe. Hold dere unna dette useriøse selskapet
Har mobilt bredbånd og 4GB avtale. En ting er den 100-lappen hver måned på såkalte spesialnummer... men jeg fant nå ut at en endring av abonnement for mobilt bredbånd ikke er en endring, men et tillegg. I begynnelsen av måneden byttet jeg fra 100 til 20. Etter det følte jeg egentlig at 10 var nok... så jeg byttet til det. Jeg ble fakturert full pris for 3 abonnement den måneden! Altså for 100GB 599 + 349 + 249=1197 for 1 måned. Det skal nevnes at jeg fikk GB for alle tre 130GB, men det var jo ikke det jeg trodde når jeg «endret» abonnement. Føler meg lurt.
Merkelig stort dataforbruk jeg har!!? Har vært Talkmore kunde i mange år. Skulle bytte mine tre abonnementer for ca et år siden.. da ringer talkmore og det ble kjempebillig i 3 mnd, før alle var like dyre igjen. Byttet til abonnement med autopåfyll.. svindyr data!! Noe klikket med betalingstjenesten og Talkmore bare stengte abonnementet uten varsel og der satt jeg uten å kunne bruke bankID på mobil. Elendig! Bytter til Ice i morgen!!
Stabilt nett. Ikke hatt problemer. Grei app og god kundeservice.
Det er det verste selskapet jeg har vært borti, har vært der 2 ganger i løpet av de siste 5 årene, og jeg angrer hver gang jeg går tilbake. Respektløs kundeservice, de bryr seg ikke om kunden og de stjeler pengene dine.
Har hele familen som kunde der og får gode priser på både data til ungdommen og data til oss selv. har også en meeeget god deal på mobilt bredbånd til hytta der vi kan åpne og stenge etter eget bruk.
Hyggelig kundeservice og oversiktlig min side. Litt dårlig dekning