Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde tullet litt med aktivering av SIM-kort så en telefon ble blokkert , men etter å ha fått hjelp av en kjempehyggelig, tålmodig og hjelpsom ung dame ordnet alt seg. All ære til henne. Det vi kunne ønske er at telefonsvareren sier åpningstider IG ikke bare at telefonen er stengt.
Hei Turid :-) Det er fort gjort at aktiveringen ikke går som planlagt, da er det bra at du fikk god hjelp når du kontaktet oss! Vi tar med oss ditt ønske vedrørende åpningstider i talesvareren videre. Forhåpentligvis er dette noe vi kan tilby i fremtiden! Ønsker deg en kjempefin sommer, hilsen Victoria :-)
Alltid hyggelig og god service , veldig imøtekommende.
Hei Brit! Takk for fine ord! Vi setter stor pris på at du ville anbefale oss videre :-) Vi gleder oss til reisen videre og ønsker deg og dine en nydelig sommer. Hilsen Victoria :-)
Talkmore er et selskapp der man kommer til å trives veldig godt . De har god dekning over alt i verden , hyggelige priser og serviceinnstilte medarbeidere .
God dag Liliana :-) Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å anbefale oss! Punktene du nevner er våre kjernesaker, det er veldig gøy å se at det er slik at opplever oss! Vi gleder oss masse til et godt samarbeid videre. Her skal vi sørge for garantert full Telenor-dekning, konkurransedyktige priser og kundeservice i verdensklasse! Håper at du får en strålende sommer, hilsen Victoria :-)
Dere har den desidert beste ambassadør en teleoperatør kan tenke seg !! Fantastisk person og til de grader løsningsorientert !! BRA MANN.
Hei Rune :-) Så gøy å lese at du var fornøyd med personen du var i kontakt med! Han kommer til å sette stor pris på tilbakemeldingen din, tusen takk for at du tok deg tid :-) Ønsker deg en flott sommer, hilsen Victoria
Hos Talkmore får vi som bedrift hjelp til å løse våre telefoni/sentralbord behov. Kundeservicen er glimrende.
God dag Hilde :-) Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Vi gleder oss masse til en fin reise videre! Her skal vi sørge for glimrende kundeservice hele veien :-) Ønsker dere en superfin sommer, hilsen Victoria!
Kundekonsulent var meget hjelpsom. Jeg trengte litt tid til å finne et medlemskap nummer og hun lovet å ringe tilbake etter 5 min. Det ble gjort og pga det oppnådde jeg 20% rabatt på abonnementet 👍
God dag Astrid! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det var gøy å lese at du var fornøyd med kundebehandleren du snakket med! Det setter vi stod pris på :-) Ønsker deg en superfin sommer, hilsen Victoria :-)
Godt førsteinntrykk av person på kundeservice men oppdaget fort at det er manglende systemoppfølging av ledelsen. Ble lovet et Gullnummer som lokkemiddel for å bli kunde og det ble bekreftet pr mail. Vi trykket opp visittkort og delte ut i påvente av at sentralbordet skulle settes opp. Etter 2 uker fikk vi vite at "vårt" nummer hadde blitt gitt til en annen bedrift og da måtte vi betale 1500 kr ekstra hvis vi skulle få et nytt Gullnummer. De ville heller ikke dekke kostnad for visittkortene som da måtte kastes. Sentralbordet venter vi fortsatt på, 2 uker på overtid og vi har ikke hørt mer fra Talk More etter at vi ba om tilbakemelding på hva som skjer videre for 1 uke siden. Nå bytter vi til en annen leverandør. Anbefales virkelig ikke videre.
Hei Lotte! Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og undersøke om vi kan rette opp i dette. Hilsen Victoria