Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Talkmore
4.6
4 219 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 219 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 211 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 492
227
91
79
322
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 4 211 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tvinger deg til å kjøpe mer data!!

Omtale av  Birgit

Jeg har Ubegrenset data, dvs at hastigheten strupes etter 100GB. Hver gang jeg kommer dit deaktiveres data-sim kortet og eneste mulighet for å få aktivert dette igjen er å ringe kundeservice. SELVSAGT SKJER DETTE HVER ENESTE GANG PÅ HELG NÅR JEG SKAL SE EN FILM!!! ORKER IKKE MER!! BYE BYE TALKMORE!! Og til alle dere som kjøper mer data når dette skjer: akkurat det Talkmore prøver på. Men det går an å streame og gjøre det meste på den lavere hastigheten!

Svar fra Talkmore
25.10.2021 15:19

Hei Birgit. Så utrolig kjedelig å høre. Det er ikke slik vi ønsker å ha det her hos Talkmore. Om dette faktisk skjer så må det være en feil, fordi simkort skal ikke sperres eller deaktiveres. Kun reduseres til standard-hastighet. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få finne ut hva som eventuelt er feil her, og få rettet opp i dette. Ha en fin dag videre, hilsen Jørgen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mange fordeler, alltid god dekning til gode priser

Omtale av  Theodor

Alltid god dekning i bygde og hytte strøk der andre mobilabonnement ikke har bygd ut. Veldig gode priser, og morepoints som man kan bruke til å kjøpe data. Har familiepakka så data kan legges inn hær å dær til de som trenger det, å låne fra hværdandre, veldig greit. Fikk også morepoints og gratulasjon idag på bursdagen min

Svar fra Talkmore
25.10.2021 15:09

Hei, Theodor! Tusen takk for tilbakemeldingen din, det er så utrolig gøy å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss. Vi jobber dag inn og dag ut for å gi våre kunder det beste produktet vi kan, så slike omtaler hjelper absolutt på. Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas :-)

Talkmore lurer sine kunder

Omtale av  Ls

Jeg bestilte et produkt fra Talkmore, en "tail it" (sporingsbrikke til kjæledyr) - det fremkom ikke tydlig nok i teksten på produksiden at produktet krevde et abonnement, med betaling hver måned, det forstod jeg først da jeg fikk produktet. Da valgte jeg å returnere varen. Da gjorde jeg som de fleste ville gjort, og som mailen jeg fikk fra talkmore etter kjøpet rådet meg til å gjøre, å finne returseddelen på talkmore sine nettsider. Den fant jeg, la ved produktet, og sendte den til adressen oppført på returseddelen. Jeg ventet i flere uker, fikk ingen bekreftelse på retur eller retur på min betaling, så jeg kontaktet kundeservice. Kundeservice holder meg i en dialog i flere dager, de forklarer at produktet er kjøpt gjennom en underleverandør, så jeg må forholde meg til det. jeg forklarer at det ikke kommer frem noe sted, verken i epost eller på produktets informasjonside at dette kjøpet går gjennom et annet selskap enn talkmore, det står faktisk talkmore i alle eposter, og henvises til talkmores kundeserice. Kundebehandler gir meg absolutt ingen hjelp, før jeg ber om å snakke med noen andre. Da får jeg ny kundebehandler, som later å være hyggelig, sier først at dette skal ordnes opp i - for så å snu helt rundt å legge all skyld i denne andre leverandøren "tail it" forklarer at de skal henvende seg til dem for å se hva som kan gjøres. Jeg har ikke hørt noe nytt, jeg har tydligvis tapt produkktet samt de pengene og talkmore ønsker ikke å gjøre opp for seg. Helt utrolig dårlig service.

Svar fra Talkmore
22.10.2021 09:45

Hei, Vi kan bare beklage at du har hatt en slik opplevelse med Talkmore. Tail it er et separat selskap som vi startet et samarbeid med for en stund siden, slik at Talkmorekunder fikk en rimeligere månedspris på produktene. Vi har prøvd å gjøre Tail it så enkelt som mulig. Om det ikke har kommet godt nok frem at sporingsenheten har et månedlig abonnement, kan vi bare beklage dette. Jeg skal ta det opp med riktig avdeling, så får vi kanskje gjort det klarere her. Når det kommer til saken din så må jeg nok engang bare beklage på det sterkeste. Vi ønsker å hjelpe deg med å få slutt på dette, slik at du slipper å tenke noe mer på denne saken. Kunne du sendt oss en epost til [email protected] med navn og nummer, så skal vi få ryddet opp i dette for deg så fort som mulig. Hilsen Petter.

Veldig fornøyd. 😊

Omtale av  Gunn

Aldri noe problem. 😊 God dekning. 👍Familiedeling. 👍

Svar fra Talkmore
22.10.2021 09:17

Hei, Gunn! Dette er jo akkurat slik vi ønsker å ha det! Tusen takk for omtalen og full score, slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Ha en riktig fin helg, med vennlig hilsen Thomas :-)

Fornøyd

Omtale av  Somaye

Jeg er fornøyd med både kundeservice, pris, og dekning. Alt i alt er jeg ganske fornøyd.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:27

Hei, Somaye. Det er jo ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder, så tusen takk til deg for fine ord og en flott omtale. Vi skal fortsette å levere i lang tid fremover. Med vennlig hilsen Thomas.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra kunderservice

Omtale av  Kris

Kort ventetid. Hyggelig, serviceinnstilt og løsningsorientert kunderådgiver. Fikk raskt hjelp til mitt problem.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:18

Heisann Kris! Dette var jo slett ikke verst! Så flott at du fikk god hjelp og slapp å bruke lang tid på venting. Venting er som regel kjedelige greier, så vi prøver vårt beste med å ha så kort ventetid som mulig. Ha en fin dag videre, hilsen Petter :-)

Jeg blir godt mottatt hver gang jeg ringer kundeservice, veldig koselige og hjelpsomme.

Omtale av  Eva M. L. G

Blir som sagt bra behandlet. Ikke alle steder de tror på meg når jeg forteller at jeg ble svindlet i 2007 og 2008. Mange som den gang opprettet abonnement i mitt navn, så jeg ble svarteliste. Men når talkmore ringte meg opp og lurte på om jeg ville ha abonnement der , det var første gang jeg fikk støtte, de hørte på meg og de hjalp meg.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:25

Hei Eva! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale og 5/5 stjerner. Vi vil alltid at våre kunder skal bli tatt godt vare på, selv om de bare er inne på tanken om å opprette abonnement. Vi skal så absolutt fortsette å yte god service i alle år fremover. Med vennlig hilsen Thomas.

Talkmore har 4 211 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR