Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet til Talkmore og er kjempefornøyd. Senere ringte jeg og bestilte et abonnement til som skal stå på vent, dette var ikke noe problem for dem, damen fikset det på noen sekunder og ordnet et nummer som er nesten identisk med det jeg har fra før og nytt simkort fikk jeg tilsendt noen dager senere. Gjenomgående topp service og en flott opplevelse med kundebehandler.
God dag, Magne :-) Det var hyggelig at du ønsket å dele din opplevelse med kundebehandleren hos oss, det setter vi stor pris på! Vi er opptatt av at kundene skal få best mulig service hele veien, som ny kunde og som eksisterende kunde. Her skal vi ikke ligge på latsiden, men fortsette å gjøre alt vi kan for at du er like fornøyd hos oss i de kommende årene :-) Ønsker deg en flott helg og en strålende 17. mai, hilsen Victoria!
Utrolig dårlig kundeservice! Er ikke behjelpelig eller noen verdens ting. Værste abonemange jeg har vært borti. Og det er utrolig dårlig dekning!
Heisann Tommy! Dette er jo ikke bra i det hele tatt! og absolutt ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve oss. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg ihvertfall en god dag videre, hilsen Petter.
Talkmore er bra,lett å komme i kontakt m . kundeservice og løsninger . Det som ikke er bra,er at jeg er abonnent ansvarlig ,ikke kan bruke kona mi sin ubrukte data,to pensjonister ,den ene bruker litt mere data en den andre,men jeg bet.for hele abonnement ,selv om det står en del igjen efter hver mnd. Det burde være mulig att ektefeller kan overføre ubrukt data til hverandre.,,🙄😉
Hei, Per! Tusen takk for omtalen din! Det er veldig gøy å høre at du generelt sett er fornøyd med abonnementet ditt hos oss. Vi ser alltid etter nye løsninger og kom nylig med Talkmore Familie som gjør at man kan dele data mellom familiemedlemmene. Kanskje vi kommer med ytterligere løsninger som gjør datadeling enda mer gunstig for våre kunder i fremtiden, ønsket er uansett tatt med videre. Ønsker deg en riktig fin dag og god 17. mai på forskudd. Med vennlig hilsen Thomas.
Får tilbud som kunde men er ikke det selv om jeg har 2 kontantkort + 1 bredbånd. Synes ikke dere behøver å sende tilbud til meg ,da dere mener jeg ikke er kunde
Heisann Per! Nei da er det nok ikke mye poeng at selgerne våre ringer deg. Om du har blitt ringt på et nummer som ikke er hos oss så er det nok derfor. Selgerne våre ser ikke så mye mer enn det nummeret de ringer til. Om du får sendt nummeret ditt til [email protected] så skal vi få fjernet nummeret fra ringelistene våre, så slipper du å bli ringt noe mer :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Hadde kontakt med en fantastisk bra kundebehandler i dag. Den damen må være gull verdt for Talkmore. Der min henvendelse ble et problem hos andre mobiloperatører, ordnet Talkmoredamen alt på en enkel og svært tilfredsstillende måte for meg. Tusen hjertelig takk.
Hei Sissel! Så utrolig gøy å høre at du har fått hjelpen du hadde behov for når du kontaktet oss. Vi har veldig mye fokus på service-delen så slike tilbakemeldinger setter vi utrolig stor pris på! Vit at det bare er å ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe med deg, med vennlig hilsen Thomas.
Har brukt Talkmore før, og ble kjempetrist av å måtte bytte leverandør da jeg ville kjøpe tlf. Byttet derfor tilbake til Talkmore med en gang jeg kunne. Nå selger også Talkmore tlf'er, så regner ikke med å måtte bytte til andre leverandører igjen i fremtiden. De har suveren kundeservice, og uansett hvor "rare" spørsmål jeg sikkert kommer med, er de hyggelige, hjelpsomme, effektive, og gir meg alltid gode løsninger og råd. Humor har de også, i alle fall alle jeg personlig har snakket med. 🙂
Hei på deg Monica! Så godt du kom tilbake inn i varmen! Vi setter utrolig pris på de fine ordene. Det stemmer at vi nå tilbyr mobiler, og ikke bare det, alle med Talkmore mobilabonnement får 1000kr rabatt på mobiler fra nettbutikken vår :-) Du får ha en helt super dag videre, hilsen Petter.
Kunne godt vært bedre signaler på ringing og 4g...
Hei Sessa! Så utrolig leit å høre at du opplever problemer med dekning. Jeg håper du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi kan feilsøke dette for deg. Du kan nå oss på tlf 915 09 915 eller via chat på talkmore.no Ønsker deg uansett en fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.