Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var i Stockholm og Strømstad ved to anledninger våren 2022. Ingen av gangene klarte mobilen å koble seg til noen av mobilnettene, hverken automatisk eller manuelt. Har Talkmore forhåndsbetalt.
Hei Rune! Det er leit å høre at din telefon ikke fungerte som den skulle i Svergie, selv etter du hadde prøvd både automatisk og manuell tilkobling. Det skjønner jeg godt at er frustrerende! Kunne du sendt oss ditt telefonnummer til [email protected], så skal jeg få tatt en titt på ditt nummer og gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Great customer service. The operator was fast in solving then issue at hand. The operator had a great understanding of the error and proceeded accordingly.
Hello Mihaela! Thank you so much for this positive review! At Talkmore our main focus is to always help and provide the best solutions to our customers. It is great to hear that this was the case for you :-) Have a nice day! Kind regards, Jakob.
Trengte å få hjelp i dag. Møtte en trivelig og løsningsorientert ung dame i andre enden. Problemet ble løst raskt og effektivt.
Heisann Marita! Det er godt å høre at problemet ble løst raskt og effektivt! Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med en god opplevelse etter kontakt med kundeservice og det er virkelig godt å se at dette er tilfelle hos deg :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg har vært kunde hos Talkmore i mange år. Jeg fornøyd, fordi de er ærlige, presis og hyggelige mot kunder.
Heisann Zaid! Det er virkelig godt å høre at du har vært kunde i mange år og er fornøyd, bedre enn dette blir det ikke :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Veldig hyggelig respons veldig behjelpelig Hyggelig tone Talkmore er veldig greit og bra selskap hvor de bryr seg om kundene sine Og heller ikke for dyrt Glad for å være en av Talkmore
Heisann Nicolai! Det er virkelig godt å høre at dette er din opplevelse etter siste samtale med oss, det er jo bare helt fantastisk :-) Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i tiden fremover. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Ble ringt opp av en selger fra Talkmore i dag. Han mente at jeg var én av 29 finalister i en konkurranse om mat, verdi 5000,-. Samtidig bekreftet han min identitet med en adresse jeg hadde i 2012. Jeg konfronterte han med dette, og da prøvde han stadig å bytte tema. Han henviste hele tiden til Talkmore og hvor seriøse de er, mens jeg spurte om bevis for at denne konkurransen eksisterer. Har fått liknende samtaler fra Tinde energi før hvor jeg ble svindlet, så jeg gjenkjente raskt taktikken. Veldig kjedelig for Telenor at selgeren reklamerer for at de er en del av dem, da dette er utrolig dårlig markedsføring. Håper også at Talkmore tar tak i dette, og ikke lar det passere for egen vinning.
Hei Jasmine! Vi har ikke kjennskap til en slik konkurranse og her vil vi starte med å beklage på det sterkeste. Dette må vi få sjekket opp nærmere og passe på at riktig informasjon blir gitt ut. Kunne du sendt oss ditt telefonnummer og telefonnnummeret du ble ringt i fra til [email protected]? Det hadde vi satt utrolig stor pris på da dette må tas opp med en gang! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jakob.
Etter å meldt behov for hjelp i forbindelse med spørsmål rundt mobilt bredbånd må jeg si det var en positiv opplevelse å snakke med damen på kundeservice. Hun lyttet viste forståelse, var tålmodig løsningsorienter kom med forslag til løsning og var grundig.
Heisann Bjørn! Dette var en fryd å lese og fantastisk at du fikk hjelp med spørsmålene du hadde angående mobilt bredbånd :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor på pris på! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jakob.