Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunde ansvarlige snakket ikke høflige, var irritert og viser agressivitet ved mine spørsmål. Derfor valgte jeg å avslutte abonnementet mitt hos Talkmore. I dag hadde jeg en veldig god saklige hjelp ved fakturaen betaling av en av mannlige ansatte ved kunde service. Han viser forståelse høflighet og tålmudighet, selv om det var feil fra min side. Om dere blir mer orientert til en god service og være hjelpsomme som siste service mann, ville fine gode løsninger og ikke prøve tjene pengene på dårlige service forklaringer tror dere får mye utbytte av det og firmaet deres går mye bedre. Ønsker dere lykke til videre.
Hei Inna! Vi kan bare beklage om du hadde en dårlig opplevelse med vår kundeservice tidligere. Vi jobber mye med kompetanseutvikling til våre ansatte slik at våre kunder skal være sikker på at de møter en profesjonell og hyggelig kundeservice når de skulle trenge hjelp. Kunne du sendt oss en mail til [email protected] så skal vi få sett nærmere på dette. Ønsker deg en fin dag, hilsen Petter :-)
Løser ting med en gang, slipper å lure på noe som helst,god forklaring .
Heisann Aud! Dette var jo godt å se! Så bra at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Petter :-)
Ikke det at kundeservice betyr noen ting når det kommer til telefonab, men når jeg først klarte å komme i kontakt med dem(ingen enkel sak), var det lite service-innstilling. Fryktelig irriterende med slike hyklere som skryter av seg selv i reklamene, og så er de elendig i virkeligheten.
Hei Thomas! Dette hørtes jo ikke bra ut i det hele tatt og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] med en beskrivelse av saken, så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg ihvertfall en god dag videre, hilsen Petter.
Har akkurat byttet våre telefoner til Talkmore, og etter nå 4 gang på telefon med support, så er fortsatt ikke ting oppe å virker. Avtalte først flytting av alt, med full gjennomgang av simkortnummere til alle, forrige fredag. intet virket. fikk beskjed om at annen dato lå inne for flytting, selv om vi hadde avtalt noe annet. INGEN logg viser hva som har skjedd. Ny runde i går, for å sikre at alle kort er riktig, i dag, EN telefon virker, resten dødt. Flytting er jo så enkelt, og ja vi elsker kø til support, eller å bruke 3-4 timer med talkmore support, før ting virker.. nei, jeg er ikke imponert så langt.
Heisann Haakon! Dette var jo ikke bra i det hele tatt og er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det! Vi må bare beklage for at det har skjedd så mye surr her. Gjerne send oss nummeret ditt til [email protected] så skal vi få sett gjennom her og gjort alt vi kan for å rette opp i dette for deg. Ha en fortsatt fin dag videre, hilsen Petter.
Bedre behandling fra kundeservice finnsnes ikke, di hjelper deg og finner løsninger på alt.👍 For di.
Heisann Tomrune! Flottere ord enn dette tror jeg nesten ikke finnes. :-) Tusen takk for det, vi setter utrolig stor pris på det her. Vi jobber hardt med å tilby den beste kundeservicen, så da er vi på riktig vei her. Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Bestilte i helgen ny telefon via Talkmore. Fikk i dag mail om at orderen min var kansellert og at de håpet at jeg gikk inn og bestilte på nytt. Prisen var selvfølgelig økt med 1700,- kroner. Aldri mer.
Hei Frank! Vi beklager dette på det sterkeste! Det er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det, dessverre hadde vi en feil i nettbutikken vår mellom 16 og 17 mai der det ble vist feil priser i nettbutikken vår for de som ikke var logget inn. Gjerne send oss nummeret ditt sammen med ordrenummeret det gjelder til [email protected] så skal vi få gått gjennom nærmere og gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Ha en fortsatt fin dag, hilsen Petter:-)
Hyggelig å hjelpsomme å lett å komme i kontakt med. Å gode priser.
Hei på deg! Dette var jo helt supert å se! Det blir jo ikke stort bedre enn det :-) Så flott at du har fått hjelpen du trenger og er fornøyd med prisene hos oss, vi jobber konstant med å være best mulig, så vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ha en fin dag videre, hilsen Petter.