Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vert kunde i 5 år superfornøyd, ,veldig hyggelig og ikke minst dyktige kunderådgjvere ,lave priser super dekning , ingen minuttpris til telefonnummer til nordiske land eller i fra Norden 😊
Heisann Arild! Stort bedre enn dette blir vanskelig å toppe! Helt topp å se at du har vært fornøyd med oss så lenge, det setter vi kjempestor pris på. Så skal vi fortsette med å holde deg like fornøyd i mange år fremover også. :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Jeg har flere ganger hatt problemer med at enkelte som ringer meg får beskjed om at nummeret mitt ikke er i bruk. Kundebehandler jeg snakket med torsdag 22. juli skulle sende problemet til teknisk avd. Han skulle ringe meg tilbake på fredag 23. juli med resultatet av undersøkelsen. Det gjorde han ikke. Jeg har fremdeles ikke hørt noe fra dere og i dag er det 31. juli! Min tolmodighet er slutt og jeg kommer til å skifte mobiloperatør.
Hei Anne! Jeg må først bare beklage om kundebehandleren du snakket med ikke har fått fulgt opp saken din. Vi jobber hardt med å være en pålitelig operatør som kunder kan stole på, så dette tar vi på største alvor. Om du kunne sendt nummeret ditt til: [email protected] så skal jeg få tatt en titt på hvor i løypa saken er og gi deg beskjed så fort jeg kan. Ønsker deg i hvertfall en god dag videre, hilsen Petter :-)
Hyggelige, hjelpsomme menesker som gjør sitt ytterste for å hjelpe 🌿
God dag, Hilde! Tusen takk for omtalen og hyggelige ord - det setter vi så stor pris på. Ha en ytterst flott uke, med vennlig hilsen Thomas.
Fikk rask hjelp av en medarbeider som vennlig og tålmodig forklarte hvordan jeg kunne redusere mengden av mobildata. Fikk også en ekstrapakke ut måneden, gratis 😃
Heisann Wenche! Dette er jo superbra å se! Så flott at du fikk hjelpen du trengte av kundeservice når du snakket med oss. Vi jobber hele tiden med å passe på at kundene våre får den beste servicen vi kan gi :-) Ha en finfin dag videre, hilsen Petter.
Trenger du mye data en måned blir det svært dyrt å kjøpe ekstra pakker, og bredbåndet er ubrukelig når dataen tar slutt. Kundeservice har elendige åpningstider, ikke tilgjengelig kveld eller søndag. App og mine sider har masse feil, ikke mulig å bestille datapakker, ikke mulig å si opp abonnement, feilmelding ved forsøk på deaktivering. Tydelig at Telenor er eier her, de gjør kundeservice så dårlig ar folk får lyst å «oppgradere» til Telenor. Dessuten støttes ikke Apple Watch e-sim på mobilabonnement, det er for svakt i 2021.
Heisann Jan! Dette var jo ikke helt bra, og er absolutt ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve sitt kundeforhold hos oss. Når det kommer til prisene, så prøver vi alltid å tilby konkurransedyktige priser på abonnementene våre og datapakker, men jeg får sendt det som et ønske til produktavdelingen her. Om appen ikke fungerer skikkelig så skal vi få ordnet opp i det asap. kunne du sendt nummeret du er logget inn med, og gjerne hvilken feilmelding som du får til [email protected] så kan vi få sendt det videre til de som jobber med appen, slik at de kan få feilsøkt hvor problemet kan ligge. Ønsker deg i hvertfall en flott dag videre, hilsen Petter :-)
Meget godt fornøyd med Talkmore ,super service og god dekning på abonnementet.
Hei Christel! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det gjør oss kjempeglade :-) Ønsker deg en superfin sommer, hilsen Victoria!
Bare gode opplevelser og god dekning her og på hytta 😊😊😊
God dag Jan :-) Det er godt å lese at du nyter av den gode dekningen på hytta! Nå som 5G bygges ut så vil du bare merke bedring på dekningen i nettet, det håper vi at kommer godt med! Ønsker deg en flott helg, hilsen Victoria :-)