Kundeservice på Talkmore kan absolutt anbefales.Der får jeg god hjelp og gode råd.Hyggelig personale

Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore?
Gjør som Marit H. B og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Med ny telefon og helt nytt abonnement i Talkmore, traff jeg ei tålmodig dame som ga ei god veiledning gjennom mitt telefonproblem. Takk-hilsen fornøyd dame på 65 år

For meg så betyr rask kundeservice alt når problemet er der. Vi hadde et SIM-kort som ikke virket, problemet ble løst på 1 minutt etter å ha ringt. Supert at det er mulig å hente nytt kort på Narvesen og 7-Eleven dette er et stort stort pluss for den som slipper å vente på nytt i posten!

Jeg ble ringt og spurt om jeg vil bytte abonoment noe jeg vil tenke på og når jeg sa det la talkmore bare på noe jeg synes er utrolig barnslig fikk ikke si at dere kunne ringe tilbake om noen dager så jeg kunne tenke meg om. Sånne ting tar jeg ikke på sparket

+ Fornøyd med hyggelig serviceinnstilt Sa han skulle kontakte nettbutikken og gi meg tilbakemelding på leveringsstatus på Iphone 14 Pro Max jeg bestilte 13.09. Virket som han var til å stole på så regner med at han kommer tilbake til meg selvom det nå i skrivende stund er halvannen time siden jeg pratet med han. - Har ventet i halvannen måned på nye Iphone 14 Pro Max og begynner å bli ganske irriterende nå å ikke ha fått telefonen samtidig med at Talkmore sender en mail i uken der det står: «Iphone 14 status Kjære kunde, Vi har ikke glemt deg og på lik linje med deg gleder oss til du får oppleve iPhone 14. Vi jobber på spreng for å sende ut enheter så fort disse ankommer vårt lager. Grunnet få leveranser og høy etterspørsel er det dessverre lengre leveringstid enn det som er normalt. Vi forsikrer deg om at så fort vi har mottatt tilstrekkelig med enheter til å dekke din ordre vil varen bli sendt og du blir varslet per epost. Takk for din tålmodighet. Ha en fin dag! Hilsen alle oss i Talkmore :-)» Rimelig irriterende å få denne mailen ukentlig da den gir falske forhåpninger om at telefonen er på vei, når den i virkeligheten ikke er det. Jeg har fått 3 mailer som dette og det virker som de sender ut disse mailene for å kjøpe seg tid hos kundene sine 🥵
