Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har 2 mobil abonnement hos Talkmore. 3 GB inkludert i prisen, kr: 309,- per måned. Ringer og sender SMS/Messenger så mye jeg vil. Kan jeg forvente noe bedre? Dem har i tillegg telenordekning, noe som betyr veldig mye for meg.
Heisann Jan! Så kjekt å se du er fornøyd med oss og kunne anbefalt oss videre. Det setter vi stor pris på. Husk at du kan verve de du anbefaler oss til, så får du også noe igjen for det. Takk for din tilbakemelding! Ha en fin helg, hilsen Sebastian
Når man ringer har man alltid en blandet følese av hvordan personen i den andre enden tar saken din. Det finnes en del mennesker som ikke innehar den menneskelige faktoren i seg og disse er som regel de verste man kan komme ut for. Men så kommer jeg til Talkmoore og blir møtt av den hyggeligste kar på lenge. Han vet hva han vil. Og han har kunnskap på produktet han selger. Hans navn er Kristian. Jeg flyttet alt jeg hadde fra Onecall til Talkmore. Null stress. Super hyggelig samtale. Men så fikk jeg et problem på et av mine nummer som skulle føres over,... Åhh nei tenkte jeg. Friskt i minne de dårlige erfaringene fraOnecall. Men ringte opp. Der svarte det en blid og hyggelig dame som også kunne sakene sine. Jeg forklarte saken og samtidig som hun fikk informasjon fra meg jobbet hun med saken min. Så sier hun med en blid stemme at nå er saken løst. Alt ordner seg. Da blir jeg veldig takknemlig og glad. For å få god service på et kundeservice avd er jammen ikke gitt. Takk for god hjelp.
Hei Lee! Så kjekt å se du er fornøyd med oss og fikk en god start på kundeforholdet. Vi jobber aktivt mot å kunne tilby best mulig service og bruker mye ressurser på kompetanseutvikling i Talkmore. Når det er sagt takker vi for dine fine ord om oss og setter utrolig pris på din tilbakemelding. Håper på et godt og langt kundeforhold med deg! Ha en flott helg, hilsen Sebastian
Hei , jeg må ha mere tid på meg og samtaler hitil har ætt bare hyggelige.
Hei Per Arne! Kjekt å se du er fornøyd med din oppstart hos oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å beholde deg som en fornøyd kunde. Satser på et godt og langt kundeforhold med deg! Takk for din tilbakemelding og ha en fin helg, hilsen Sebastian
Talkmore har god service og veldig bra kommunikasjon..
Hei Rashid! Så kjekt å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi jobber aktivt mot å kunne tilby best mulig service. Takk for din tilbakemelding! Ha en god helg, hilsen Sebastian
Fikk tilsendt ekstra Sim kort (datakort) til mobilt bredbånd. Fungerte ikke. Kontakt med talkmore: de sendte nytt kort da de mente kortet var feil (viste seg senere; stemte ikke). Fungerte ikke. Ny kontakt med ny kundebehandler som endelig ga riktig info: ga meg oppskrift på hvordan slå av Pin kode på kortet. DA fungerte dette. 10 dager tok det å ordne dette.. Ba om avkortet regning for 10 dager. Ikke innvilget så langt.
Hei Mj! Dette var ordentlig leit å høre. Dersom den første løsningen du fikk ikke stemte må vi bare beklage for det. Vi ønsker å gjøre alt vi kan for å rette opp i dette. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så finner vi en måte å godtgjøre dette på! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Rask og god hjelp. Prisene er også gode samt at det er god dekning. Meget fornøyd kunde
Hei Svein! Så flott å høre du er fornøyd med oss. Det setter vi stor pris på. Takk for din tilbakemelding! Ha en god helg, hilsen Sebastian
Godt fornøyd med Talkmore, men det hadde vært fint om prisene hadde vært på linje med konkurrentene 😀
Hei Ola! Veldig kjekt å høre du er fornøyd med oss. Vi er ikke de aller billigste men vi bruker mye tid og ressurser på å levere best mulig kvalitet og kundeservice. Forhåpentligvis gjør det at de ekstra kronene er litt mer verdt det. Takker videre så mye for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian