Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋼ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Talkmore
4.6
4 196 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

NĂžytral trend

Talkmore opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. GjĂžr du?
POPULÆRT đŸ”„
Få tilbud på mobilabonnement
FÄ tilbud pÄ mobilabonnement
FÄ tilbud pÄ mobilabonnement fra flere leverandÞrer - helt gratis!

Utforsk 4 196 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 480
226
91
79
320
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nÄ én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 4 196 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no

Godt fornøyd 👍

Omtale av  Gry

Telefonabonnementet gjør jobben sin til en ok pris. Digger appen, med god oversikt over fakturaer og forbruk, samt mulighet for å betale regningen med Vipps😊👍

Tar 2 minutt
PĂ„ en skala fra 1 til 5
Hvor fornĂžyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke én ting var som det skulle

Omtale av  Nicolay

Kort oppsummert: 1. Kostet meg 800 kr mer enn forventet (over en periode på 2 mnd som skulle kostet meg 599 kr, altså totalpris ble 1400 kroner). 2. Kundeservice har ikke peiling. 3. Sendte meg SIM-kort som ikke fungerte, ute av stand til å aktivere etter 3 forsøk. 4. Elendig forbindelse til tross for full 4G-dekning. Ingen tech-avdeling som kunne hjelpe. 1. Data SIM-kort fungerte ikke da jeg mottok det. Etter 3 separate henvendelser fikk jeg vite at de hadde problemer med aktivering av Ekstra Data SIM. Da jeg fikk bekreftet at problemet var løst, virket Data SIM-kortet fortsatt ikke. 2. Der jeg er har jeg full 4G-dekning fra både Telia og Telenor, og i starten opplevde jeg ekstremt rask opp/ned-hastighet. Etter kort tid ble hastighetene lavere, og det ble bare dårligere og dårligere uten at dekningen endret seg. Nedlastningshastigehten forble den samme, men Ping var rundt 500 MS og opplastningshastigheten lå på 0,00 og steg til 0,02 innimellom. Altså; helt ubrukelig. 3. Hadde abonnement med halv pris i 2 mnd. Brukte forhåndsbetaling på abonnementet med autopåfyll. Det var i slutten av 2. måned at jeg la merke til noe rart. Jeg fikk varsel om at 40 av 50 GB var brukt opp. Veldig rart mtp. at jeg hadde bestilt 100 GB abonnement. Fant til slutt ut at dette var fordi Talkmore feilet i å gi meg forfallsdato som passet med når jeg får lønn, og etter at autopåfyll hadde forsøkt og feilet i å fylle på saldo tre ganger, falt "100 GB/mnd"-tjenesten bort, og for å få den tilbake måtte jeg gå inn på mine sider og velge dette manuelt. I mellomtiden hadde jeg brukt 800 kroner på "data utenom inkludert". Helt hinsides idiotisk, jeg har ikke engang ord. Det gir ingen mening at abonnementet skal falle bort, de kan jo bare sette det på pause inntil man har betalt. Kundeservice mente dette var helt logisk. Småting til slutt: 1. "Mine sider" er kaotisk og uoversiktlig, vanskelig å se hvor mye data du har, hvor mye du har brukt, hvor mye du har betalt etc. 2. Hadde problem med betalingsfunksjonen deres. Med mitt MasterCard (ikke kredittkort) gikk det ikke an å betale. Med mitt VISA-kort sto det at betalingen var vellykket, men ingenting så ut til å skje. (kundeservice var stengt, dette var 1. mai) Viser seg at betalingen ikke var vellykket fordi saldo ikke var inne på kontoen min enda. Jeg var også nødt til å bruke MyCall-kontantkort med data, og brukte omtrent 1000 kr på dette mens jeg ventet på nytt abonnement. MyCall sine 10 GB for 299 kr slo Talkmore ned i støvlene. Alt fungerte perfekt, og til tross for prisen var det mye bedre med noe som faktisk kunne brukes.

Fantastisk bra!

Omtale av  Rune B

Har vært kunde hos Talkmore de siste 6 årene og har ikke annet å si enn at de er helt fantastiske i sammenligning med deres konkurrenter. Spesielt fornøyd med bruk i utlandet.

Forferdelig selskap

Omtale av  Natta

Jeg har aldri opplevd et verre selskap en Talkmore. Dårlig kundeservice, skyhøye fakturaer etter de 3 første månedene. Mange skjulte kostnader, det er det man må forvente hvis man velger talkmore. Aldri igjen.

Useriøst

Omtale av  Anonym

Sykt pågående selgere som lyver og sier opp abonnementet ditt med andre uten at du verken har samtykket til det eller underskrevet noe. Hold dere unna dette useriøse selskapet

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lurt av ordbruken

Omtale av  Hans K

Har mobilt bredbånd og 4GB avtale. En ting er den 100-lappen hver måned på såkalte spesialnummer... men jeg fant nå ut at en endring av abonnement for mobilt bredbånd ikke er en endring, men et tillegg. I begynnelsen av måneden byttet jeg fra 100 til 20. Etter det følte jeg egentlig at 10 var nok... så jeg byttet til det. Jeg ble fakturert full pris for 3 abonnement den måneden! Altså for 100GB 599 + 349 + 249=1197 for 1 måned. Det skal nevnes at jeg fikk GB for alle tre 130GB, men det var jo ikke det jeg trodde når jeg «endret» abonnement. Føler meg lurt.

Dyr data

Omtale av  Master

Merkelig stort dataforbruk jeg har!!? Har vært Talkmore kunde i mange år. Skulle bytte mine tre abonnementer for ca et år siden.. da ringer talkmore og det ble kjempebillig i 3 mnd, før alle var like dyre igjen. Byttet til abonnement med autopåfyll.. svindyr data!! Noe klikket med betalingstjenesten og Talkmore bare stengte abonnementet uten varsel og der satt jeg uten å kunne bruke bankID på mobil. Elendig! Bytter til Ice i morgen!!

Talkmore har 4 196 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

SĂžk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR