Nettsiden er uendelig treg, og du blit logget ut om du prøver chat. Når du så logger inn igjen er du ute av chaten. I tillegg står det at jeg har 0 MB, nå som jeg har byttet. Man forventer at det skal stå det du faktsisk skal ha, dvs. den mengden du har bestilt i snitt pr. dag ved bytte. Jeg byttet 31.juli til 4 GB og forventer da at jeg skal ha 4000/31*1 =129 MB. Og når jeg kontaktet de for å spørre om når jeg måtte aktivere SIM for å få byttet den 31. og ikke 30. Svaret var bare 1-2 dager. Kan de ikke bare si sannheten? Dagen etter hvis du gjør det før et klokkeslett? Så langt har jeg ikke noe bra å si om Talkmore.

Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore?
Gjør som Gal og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vi har vært veldig fornøyd så langt. Rollover gjør at vi sparer opp data til de gangene vi er på hytta. Kundeservice er hjelpsomme hvis det skulle være noe.

Etter å ha vært langvarig kunde av en av de store på markedet, var det forfriskende å oppleve et selskap som for det første er rimelig, men som også har en rask og oppegående kundeservice, som hvis man ringer, ikke sender deg ut på en omstendelig runde av forskjellige menyer, og som fyller ørene med muzak i evigheter, før du kommer i kontakt med noen som kanskje må sette deg videre, siden de selv ikke kan hjelpe likevel.. kundeservice og kompetanse er 100%.. Så langt, så vil fremtiden vise..

Fikk raskt svar og fant årsaken til problemet med datakort.

God service, hyggelige folk. Vi har hatt mobilt bredbånd, men når du overskrider ant. Mb i mnd, så er det veldig dyrt. Dette ble veldig uheldig med hjemmekontor. Nå har vi byttet leverandør og har 3 ganger hastigheten og 20 ganger mer Mb i måneden til samme pris.
