Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke det at kundeservice betyr noen ting når det kommer til telefonab, men når jeg først klarte å komme i kontakt med dem(ingen enkel sak), var det lite service-innstilling. Fryktelig irriterende med slike hyklere som skryter av seg selv i reklamene, og så er de elendig i virkeligheten.
Hei Thomas! Dette hørtes jo ikke bra ut i det hele tatt og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] med en beskrivelse av saken, så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg ihvertfall en god dag videre, hilsen Petter.
Har akkurat byttet våre telefoner til Talkmore, og etter nå 4 gang på telefon med support, så er fortsatt ikke ting oppe å virker. Avtalte først flytting av alt, med full gjennomgang av simkortnummere til alle, forrige fredag. intet virket. fikk beskjed om at annen dato lå inne for flytting, selv om vi hadde avtalt noe annet. INGEN logg viser hva som har skjedd. Ny runde i går, for å sikre at alle kort er riktig, i dag, EN telefon virker, resten dødt. Flytting er jo så enkelt, og ja vi elsker kø til support, eller å bruke 3-4 timer med talkmore support, før ting virker.. nei, jeg er ikke imponert så langt.
Heisann Haakon! Dette var jo ikke bra i det hele tatt og er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det! Vi må bare beklage for at det har skjedd så mye surr her. Gjerne send oss nummeret ditt til [email protected] så skal vi få sett gjennom her og gjort alt vi kan for å rette opp i dette for deg. Ha en fortsatt fin dag videre, hilsen Petter.
Bedre behandling fra kundeservice finnsnes ikke, di hjelper deg og finner løsninger på alt.👍 For di.
Heisann Tomrune! Flottere ord enn dette tror jeg nesten ikke finnes. :-) Tusen takk for det, vi setter utrolig stor pris på det her. Vi jobber hardt med å tilby den beste kundeservicen, så da er vi på riktig vei her. Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Bestilte i helgen ny telefon via Talkmore. Fikk i dag mail om at orderen min var kansellert og at de håpet at jeg gikk inn og bestilte på nytt. Prisen var selvfølgelig økt med 1700,- kroner. Aldri mer.
Hei Frank! Vi beklager dette på det sterkeste! Det er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det, dessverre hadde vi en feil i nettbutikken vår mellom 16 og 17 mai der det ble vist feil priser i nettbutikken vår for de som ikke var logget inn. Gjerne send oss nummeret ditt sammen med ordrenummeret det gjelder til [email protected] så skal vi få gått gjennom nærmere og gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Ha en fortsatt fin dag, hilsen Petter:-)
Hyggelig å hjelpsomme å lett å komme i kontakt med. Å gode priser.
Hei på deg! Dette var jo helt supert å se! Det blir jo ikke stort bedre enn det :-) Så flott at du har fått hjelpen du trenger og er fornøyd med prisene hos oss, vi jobber konstant med å være best mulig, så vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Svært fornøyd med kundeservicen og veldig hyggelig kunderådgiver jeg pratet med. Byttet fra Talkmore til Telenor(mobilabonnement) for ei uke siden. Ble lovet mer GB i mnd til samme pris som jeg hadde i Talkmore. Ble ikke holdt, fikk derimot mindre GB enn avtalt. Så har nettopp byttet rett over til Talkmore igjen. Svært fornøyd med servicen jeg fikk!
Heisann Karoline! Det var jo dumt at du ikke fikk det du ble lovet hos Telenor, men uansett så er vi ihvertfall glade for å ha deg tilbake som kunde hos oss :-) Godt å se at du er fornøyd med kundeservicen! Vi jobber hardt for å være best på det her. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter.
Veldig dårlig nett tar fryktelig lang tid eller så bryter det har G4
Heisann Knut! Dette var jo ganske uheldig da! Telenor pleier å ha god dekning de aller fleste steder og hastigheten pleier å være god. Gjerne send oss en henvendelse til [email protected] så kan vi få sjekket opp i det for deg. Ønsker deg uansett en flott dag videre :-) hilsen Petter.