Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
21
av 39 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
101
33
38
39
138
Sorter omtaler etter
Viser av 349 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk veiledning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Løser problem med simkort raskt. Har god evne til å finne løsninger mtp viderekobling. Vil aldri bort fra Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fryktelig!"
2 syns denne omtalen er nyttig

bare alt dårlig, faktura, kundeservice...

Fornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telenor Mobilt Bedriftsnett og dekning!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bedriften vår har i en 2 års periode hatt Phonero. De hevdet hele tiden at dekningen deres var like bra som Telenor, fordi de lå på deres nett. Vi gikk over til Telenor og Telenor Mobilt Bedriftsnett for ca 1 måned siden. Det var som en helt ny verden, vi har fått dekning der vi tidligere ikke hadde dekning hos Phonero. Phonero har hele tiden sagt at de er lik på dekning, det stemmer ikke i det hele tatt. Vi har en helt klar anbefaling og det er Telenor, vi har ikke mistet en eneste samtale etter at vi gikk over til dem. Tapte samtaler er tapte inntekter for oss.

Kristine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best på dekning!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Telia før, men her jeg bor ligger akkurat i grenseland mellom 3G og 4G, noe som gjorde at jeg ikke fikk dekning i det hele tatt. Etter at jeg byttet til Telenor har jeg aldri hatt problemer med dekningen. Har 4G så å si hvor enn jeg ferdes. Kundeservicen er topp og har alltid fått god hjelp ved evt. overforbruk på faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra erfaring"

Er fornøyd så langt. Ingen problem enda. Har vært kunde i mange år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super bra!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd, alt går som det skal og hvis det skal være noen problemer er kundeservicen helt utmerket!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ny mobil og avtale"
6 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er dyrest, minst tilgjengelig og holder ikke avtale fra butikk og alltid dyreste faktura fra telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Må være verdens verste kundeservice!"
18 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet må ha tidenes dårligste CRM systemer. Kundebehandlerne er lite interessert i faktisk å hjelpe kundene. Ikke kan de snakke sant, og det kommer ann på hvilken medarbeider du får tak på før du får noe form for hva som kan kalles hjelp. Det skjer litt for ofte til at man er uheldig å kommer til feil person i ny og ned. De lyver, de selger deg ting du ikke trenger, de gir ikke den hjelpen du ønsker. Det er kulturen i deres kundessenter slik jeg har opplevde det. Tror presset på kundeservice for salg er så stort at det går utover kundene, som bare vil ha hjelp og service. Har jobbet med salg og kundeservice i over 10 år, og oppnådd gode resultater, har stått ansvarlig for opplæring og innhatt lederstillinger i noen av de største selskapene i min bransjen. Har ikke vært borti verre en telenors oppførsel mot kunder. Selskapet ser jo ut til å gi blaffen i kundene så lenge de proffiterer for enhver pris. Skal aldri ha noe igjen å gjøre med dette selskapet, inkl. Datterselskaper. Når jeg også forteller min historie i detalj til andre, så har så og si nesten alle byttet. Alt er sikkert en fryd til du trenger noe hjelp, da er rullett om hva skjer, eller du tror det kanskje før du opplever deres service. Lover Telenor sin kundesservice noe, så er løftet ikke verdt noen verdens ting. Å det ser ikke ut til at "gutteklubben grei" selskapet har noen form for ambisjoner i å forbedre sin kundeservice som tross alt er telenors ansikt og stemme utad. Det er for meg ubegripelig at det er mulig. Er sikker på at mange har sikkert en god opplevelse av Telenor, men jeg håper dere slipper min opplevelse av dem.

Alexander
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig på dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har muligens bedre hastighet, men jeg gikk bort fra dette selskapet da de mangler generelt dekkning. Der andre kan stream live video kunne ikke jeg få sendt ut en sms. Med engang du kommer ut ifra sentrum av plasser faller telenor fort!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som kunde i Telenor er jeg svært tilfreds med service og får hjelp når jeg ber om det, og sist jeg var i kontakt med kundeservice for løsning på et problem fikk jeg topp hjelp og ikke bare det jeg fikk tilbud om reduksjon i pris i en 6 mnd periode og det uten å bedt om noe som helst. Så å bytte abonnement for å spare noen kroner er uaktuellt. Så får jo heller Telenor på eget iniativ vurdere sin rolle og sitt forhold til den enkelte kunde og sine konkurrenter hva angår service, prisnivå og den måten skape et enda bedre tilbud til oss som velger å være lojale overfor Telenor. At andre mobilselskaper som bruker telenor sitt nett og kjører lavere priser utifra det faktum at de ikke har ansvar for infrastruktur og er jo ikke så rart at de kjører lavere priser. Så er en av mange grunner til at jeg er lojal mot telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi mistet dekningen på Internett pga. en traktor som kjørte ned ledningen her. Jeg ringte og fikk øyeblikkelig hjelp. De gav meg fri fart på mobilen, og halvering på regninga den månen.Litt senere fikk jeg melding og fri fart helt frem til juni. Makeløst. sier jeg

Bjørg H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra"

Alt fungerer som det skal!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Syns abonnementene kunne vært billigere."
1 syns denne omtalen er nyttig

Syns abonnementene kunne vært billigere slik at man ikke vurderer å bytte pga kostnadene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"dyre dårlig dekning her"
1 syns denne omtalen er nyttig

her har dem ikke dekning å vi bor mitt i sentrum å det er ingen mini by heller

Tor M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Greit nok"
3 syns denne omtalen er nyttig

Syntes mobdata var dårlig.hadde en kontant tlf med netcom,det var mye bedre.jeg sparte mye penger på å gå over til chess.

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ubrukelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt på telefonkjøp ved overgang til annet abonement inne Telenor Mobil,jente på 11 som "tapte" over 5000kr på eit full kontroll abonement. Kunde servic som avviser alt når eg har dokumentert alt. Er sikkert bra så lenge det ikkje er problemer,men stakkars den som har krav mot dei.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonelt"

Alt er bra!

Leif-Petter K
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer helt utmerket for meg"
2 syns denne omtalen er nyttig

ikke for dyrt,og mest det at dekningen er god overalt der jeg ferdes,og god kundesevice dee gangene jeg har brukt dem.Hjelpsomme og greie.

Jan B. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"alltid kontakt og det er bra"

Jeg er lett å få tak på og det er enkelt med regninger osv. OG DET hjelper på et stramt budsjett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"

Bra dekning, litt høy pris

Lilla K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Telenor mobil"

Jeg er meget fornøyd med Telenor Mobil

Jan K. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes det meste med Telenor Mobil er bra.

Klaus Å
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"lavnivå"

lAVNIVÅ OVER DET JEG BENYTTER.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

At folk vil betale mere hos Telenor kontra konkurrentene er for meg en gåte ???

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"bra dekning,god service"

dekninga er god,servicen bra,har fått gode rabatter som trofast kunde i mange år

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR