Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
95
32
36
37
134
Sorter omtaler etter
Viser av 334 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Arild F. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er svært fornøyd"

Jeg har gjennom årene ikke funnet noe negativt med Telenor Mobil

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Meget bra selskap som jeg vil anbefal alle å bruke

Geir E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett bra levert av Telenor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Noen dalføre i østre Trysil er fortsatt helt uten dekning fra noe som helst selskap som leverer signaler for mobilt bredbånd. Vil Telenor være seg bekjent av det da?

Kirsten L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service og pris."
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er bra stabilitet, veldig god kundservise ved klaging. Prisen kunne gjerne vært noe mindre. Det mobile bredbåndet er blitt bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøydde med div abbonemang men ikkje med dekningen"

Jeg er meget fornøydde med deres abbonemang å pris,men er ganske forbanna over at dei ikkje gidder å utbygge mobilnettet på rv 13 Nesflaten - Røldal.Det er en strekning på ca.25 km som er om sommeren enormt trafikert.Dekningen på mobil er på lange strekninger borte å til dels dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Noe dyrt, men ellers ett trykt selskap, som holder det de lover."
2 syns denne omtalen er nyttig

Er godt fornøyd med det meste, dårlig dekning på hardangervidda, har lovet 4g dekning, men har ikke sett så mye til det enda. Selskapet bør kunne konkurere på pris på utenlansk surfing og telefoni. Ens prisover hele europa.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kontantkort er alt for dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

I tillegg til kontantkort opplever jeg dårlig dekning i flere av mine favorittoppholdssteder

Kirsti S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Får alltid den hjelpen jeg trenger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"skjelden noe tull, virker som regel"

er vel i grunnen bra

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilfredstillende"

Fungerer til mitt behov.

Stig E. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Du får det du betaler for."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har rimeligste abonnement, men får mer for pengene enn jeg har fått i andre selskap. Med samme forbruk har jeg regninger som ligger om lag 200 kroner mindre pr mnd., selv om jeg betaler 50,- for ekstra internettbruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"tipp topp dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

bra dekning.. men det koster for mye :-)

Bjørg S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"supert"

har bare godt og si om telenord

Tor A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning,god service"

til nå god service , god dekning, men som kjent alt kan bli bedre.

Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget godt fornøyd med Telenor."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ingen ting å klage på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Håpløst"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har ikke mobildekning på min arbeidsplass, til tross for at dekningskartet viser at de har. Selgere som ringer påstår at de har, men ingen som er der kan ringe på Telenors nett.

Anne-Britt O. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"De beste."

Alt er bra har bare gode opplevelser med Telenor, kommer ikke til å bytte uansett....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"innkasso"
12 syns denne omtalen er nyttig

jeg kjøpte en mobil tlf av dere.. Angret på kjøpet føre 14 dager. Dere gikk imot det. Dere på stod att tlf var brukt(ripe i glasset) Dere forlangte betaling for den og jeg nekta. saken Gikk til innkaso. Jeg kontakta forbruker rådet og vant saken. Ingen unnskyldninger fra dere-

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangelfull dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekning har blitt dårligere enkelte steder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekker de fleste behov"

Bra dekning, tilbyr deg nytt og forbedret abonnement ut ifra dine behov

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker Telenor og er fornøyd.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilen har alltid fungert for meg der jeg har vært."
3 syns denne omtalen er nyttig

Tjenestene er bra! Prisen kunne vært mer konkurransedyktig, men en sikker tjeneste koster selvfølgelig mer enn en som ikke funker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurer deg på abonnement :-("
6 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk avtale om et bra abonnement for mitt mobil og databruk, men da med binding i 12 mnd. Men operatør hos Telenor har ikke lagt dette inn i systemet, og jeg fikk ikke tilbudet som avtalt da jeg tok kontakt igjen og etterlyste dette, det var gått ut. Ergo så er jeg nå "gisseltatt" og låst med et drittabonnement som jeg ikke ønsket meg, mye bedre tilbud å hente hos andre leverandører. Jeg vil umiddelbart bytte til annet selskap når dette er gått ut. Er ikke fornøyd med Telenor (Djuice) i det hele tatt...

Knut-Arne J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"FORNØYD"

Har alltid fullt utslag her jeg bor(3350 Prestfoss)

Sigvart A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes alt er bral

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR