Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Velg Telenor, da får du alltid det du ha teleteknisk behov for. Kvalitet Dekning Service Jeg har 56 års erfaring, først med fastnett og så mobil - nå bare mobil.
Min telenor epost abonnement er stengt til tross for at alt er betalt, og jeg har nettopp sjekket Gothia, og der er hver eneste sak avsluttet, og siste krav fra dere ble betalt 18.10.21. Så hvorfor er det nå stengt? Mh. Kari-Britt Ovesen
På grunn av Norsk lovendringer takket være en regjering som har muligens ikke tilfeldig lignende farge som logoen til Telenor, så har de fysiske telenorbutikkene ikke noen form for returrett eller angrerett, hvis du som kjøper angrer på et kjøp, får noe i julegave du kanskje ikke har bruk for og prøver å angre, er det ikke mulig, at slik behandling av kundene er lovtillatt er latterlig. De fleste butikker har angrerett og returrett hvis du ikke har åpnet det du har kjøpt, men hos Telenorbutikkene, er det ikke slik, neida her er det ingen returrett selv om du kommer tilbake med varen uåpnet på samme dag, så benekter de deg dette. Svindyre priser og latterlig utvalg, telenorbutikkene lurer på hvorfor folk kjøper på nett, dette er fordi folk kjøper på nett, fordi de har beskyttelse mot mafia oppførsel.
De er svindlere hele gjengen. Det siste året har vi vært i kontakt med dem tre ganger fordi de har sendt oss fakuraer med et langt høyere beløp enn vi egentlig skal betale. De sier vi må betale beløpt for deretter å få beløpet trukket fra senere fakuraer, men dette tror jeg ikke noe på da vi aldri har fått hele beløpet tilbake. De har svindler oss med masse penger nå flere ganger. AMBEFALER IKKE Telenor for noen. I tillegg har de aldri gjort noe for å gjøre det godt igjen for oss..
Fungerer ok, men det er dyrt og dyrt for ekstra dataSIM.
Nå har jeg gått fra Telia vært kunde noen uker til Telenor. Er som natt og dag gjelder hjelp får. Telenor hjelper meg med alt. Til og med flytta ting fra en gammel Iphone 6 til 12. Aldri fått så god hjelp før. Samme hva jeg betaler så lenge de vil hjelpe meg. Jeg kan ikke så mye om mobil. Greit er noen der ute som hjelper oss også. Til og med min mor på 73 år er kjempe fornøyd. Hun kan ikke noe om tv men Telenor tar seg god tid hjelper henne. Jeg trenger ikke gjøre noe mer. For jeg vet Telenor tar seg tid hjelpe henne med alt hun ikke forstår noe av. Bedre det end jeg må snakke med dem selv. Hilsen veldig fornøyd Telenor kunde
Veldig skuffet over kundeservicen den siste tiden. Gjennomsnittelig svar tid på tlf er 15 minutter. Dyrt er det også.
Telenor tilbyr kanskje ikke de rimeligste tjenestene på markedet, men det er så mye annet enn bare pris på mobilabonnementet eller det trådløse nettet. man betaler for. Både app og nettside er lett å bruke, noe jeg synes flere andre selskaper ikke har prioritert. I tillegg er det alltid god kundeservice. Veldig mange flotte tjenester inkludert. Her kan jeg bla. nevne familebonus (dvs. få ekstra mobildata hvis flere i familien benytter seg av Telenors tjenester), music freedom, ung goodies og Min sky.
Jeg bruker mobien til å ta bilder - stor interesse. Med flere tusen bilder så er det godt med god lagringsplass som er inkl. i abonnementet hos Telenor. Jeg har også alltid fått god service og hjelp når jeg kontakter Telenor på telefon.
Har vært Telenorkunde nå i over 30 år.......de siste årene har jeg hatt avtale gjennom transportsentralen jeg kjørte for. Jeg har gått ut av sentralen , og ville derfor skaffe meg en egen avtale. Lite vet jeg om hva slags avtale som er inngått mellom sentralen og Telenor. Jeg gikk over til en annen leverandør , og etter noen dager dumpet det ei regning inn i nettbanken på over 9000,- + mva. Det er da beregnet kr. 3000,- i gebyr pr. nr. (har tre telefonnummer) Mulig at Telenor har retten på sin side , men det som er sikkert med ei slik regning er at jeg ALDRI kommer til å nærme meg Telenor mere. Og vil derfor fraråde andre til å bruke denne teleoperatøren.
Når du har telenor betaler du 1 kr hver gang du logger inn med bankid på mobil. Samtidig det håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Mens alle konkurrenter har chat, så har telenor epost med flere dagers svartid. Eller et telefonnumer (som såklart ikke er mulig å ringe om det er et problem med mobilen).
2021! Telenors dekning blir værre og værre! Snart ikke mulig å surfe, ennå telefonen viser dekning! Telenor gir ingen logisk forklaring!! Skuffende!!
Legger til "forsikring" (80% kost av ny tlf på 1 år) du aldri ba om. Ringer opp og spør om du ønsker å teste høyere hastighet gratis i X måneder. Hvor dem fakturer full pris for dette EN måned FØR gratis perioden er avsluttet. Dvs du i god tro avslutter innen tiden, men allikevel blir du fakturert. Om det ikke var nok. Prøver du å utsette en regning med feil så skal dem ha 8% renter! Noe som er kjipt for meg her, men avskyelig mot andre folk som utsetter grunnet dårlig økonomi! Bruker du Telenor. ALLTID sjekk om det er skulte kostnader via Min Side på Telenor no. Her kan du også slå av ting som "automatisk få ny datamengde til 50% av abno" (det er dyrere pr MB enn høyere abno) dersom man bruker opp etc BS.
Har ikke hatt noen problemer med Telenor er veldig fornøyd med kundeservicen når jeg har tatt kontakt med dem.
Jeg syntes dette bør stoppes anklages anmeldt, dette er svindel jeg snakker om swap systemet , jeg trodde jeg hadde gjort en god deal med forhandler,kunne bytte inn til ny mobil om ett års tid også ble swap avsluttet året etter trodde jeg...men nei da ,det ble heller en forlengelse på 2 år.Dette sku ikke vært lov, mobilen blir mega dyr
Passer man ikke på å endre forsikringen etter å ha swappet, ender man med p betale to forsikringer. Benytter man seg av forsikringen så får du brukt telefon i bytte. Dette er moderne svindel bakt inn i en «fantastisk» forsikring. Jeg har hatt telenor i snart 20 år og av prinsipielle grunner bytter jeg selskap. Styr unna selskapet og forsikringen. Jeg inkluderer hva som kan bli bedre med Telenor. Og det er pretty much everything!