Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Mobil
2.2
537 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
537 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 537 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
50
65
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Grei pris til deilig datamengde, men hastigheten jeg betaler for leveres ikke.

Omtale av  Even

Jeg er fornøyd med Telenor og tilbudene deres på «Next» abonnementene. Pris er bra mtp. at du får «evig» med datamengde. Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg slettes ikke får den hastigheten jeg er blitt fortalt at jeg skal få med Yng Next Rask.

Bra selskap

Omtale av  Keven L

God hjelp, god dekning, bra 5g! 👍 Oppsparing av data skulle vært mulig.

God kunde

Omtale av  Hennie

Di har en god service og har vært hos Telenor i mange år. Det de kan bli bedre på er å ha bedre priser til di som er yngre med mer data trafikk til en billig penge.

Telenor driver mafiavirksomhet

Omtale av  Siete

Stadige prisendringer, krav om utstyr man må ha, bare utleie, ingen kontakt med andre enn «kundeservice» som er unge mennesker som bare vil ha en jobb, men ingen reell mulighet til å hjelpe...hvis man får tak i de i det hele tatt. Telenor er ikke lenger en tjeneste for folk flest...folk flest er deres kunder som de står fritt til å utnytte etter eget forgodtbefinnende!

Svindel! Hold dere unna

Omtale av  Herman

Jeg har betalt for en swap avtale i nesten 24 mnd nå, og når jeg har klart og knust skjærmen og ønsker og bruke min skjermforsikring for og reparere den. Mener de at de ikke finner IMEI nr mitt. Har brukt over 2 mnd på dette nå. Og de kommer ikke med noen tilbakemelding, kun at de ikke finner mitt IMEI nr. Noe som er veldig rart, når jeg har betalt for en swap tlf i nesten 2 år. Hvor er hjelpen når man trenger det. Dyrt og dårlig selskap. Anbefaler alle på det sterkeste og holde seg unna disse kjeltringene. !

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Jeg er veldig fornøyd

Omtale av  Martin H

+hos meg , og det jeg skulle feriere, så funker Telenor sin dekning helt tipp topp. + man får tvillingSIM og DataSIM til rimelige priser. +Godt tilbud for totalkunder +man får skytjeneste og email på norsk jord, beskyttet av Norges lover. + De gangene man er uheldig får man ofte god hjelp av deres forsikringspartner. +Null nedetid. +greie ordninger om betaling må vente litt. - kundebehandlere på kundeservice virker ikke alltid like engasjert. Man må som regel finne passende tjenester på egenhånd. - 100 kroner for et sim-kort er veldig DYRT! - litt stive månedsavgifter. - ikke nødvendig å ta betalt for bankID på mobil. Det gjør kun dette selskapet utifra hva jeg har erfart. Det burde være inkludert, da man så visst betaler de nok fra før til å anse det som annet enn irriterende unødvendig, som de kan lære av konkurrentene..de klarer seg med lavere priser og det inkludert denne tjenesten uten ekstrakostnader til kunden. Ellers trives jeg godt hos Telenor, og det har jeg gjort i 15 år.

JEG ER FORNØYD

Omtale av  Eva

Min erfaring med Telenor er veldig bra Lett og få kontakt på telefon .

Blir trukke hver gang en bruker bank ID

Omtale av  Rolf E

De har noe de kaller transaksjonsgebyr på BankID på mobil.... En hyggelig dame forteller oss med et smil at det er ca 20 øre når en bruker bankID på mobil. Gebyret ser ut til å være 0,49kr vær gang bankID på mobil brukes. Styr unna...

Fikk kjøpe iPhone 12 Pro i ønsket farge takket være Telenor

Omtale av  Joe

Butikken hadde ikke ønsket farge på lager. Men når de fant ut at jeg var Telenor-kunde hadde de lov å til å hente ønsket farge og jeg fikk dermed gå ut av butikken med den fargen jeg ønsket. Vet ikke helt årsaken men uansett ønsker jeg å rette takk til Telenor.

Ingen kunde service

Omtale av  Robert M

En mann er død, ringer kundeservice sier i fra, DE kan ikke gjøre noe før de får døds att, greit sender dødsattest, får det til bake de kan ikke gjøre noe, må fylles ut et skjema, HVORFOR SKAL JEG DET. JEG LIKER IKKE TELENORS KUNDE BEHANDLING,

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Får ikke hastigheten lovet og veldig dyrt

Omtale av  Jon

Telenor sier at ved 4G+ så skal ikke kapasiteten på basestasjonene være noe problem. Selv midt på natta med full dekning på 4G+ så oppnår jeg maks 50mbit/s. Ekstra datapakke på bedriftsabonementet er svindyrt og du kan kun velge 1, 5 eller 50GB. Telenor hører ikke på kundene sine heller!

Godt omtalen

Omtale av  Mukhammadsardor T

Jeg ønsker bytte tilbake til Mycall, på grunn av jeg kan ringe USA, UK, Canada for free.

God kundeservice

Omtale av  Lise

Hyggelige selgere, beste hjelpen å få på kundeservice!

Verste kundeservice, noen gang

Omtale av  Granit S

Telenor har rett å slett den verste servicen jeg noen gang har vært bort i, uansett hva du spør/ber om hjelp om så blir det ikke gjort. Blir solgt basert på løgn, ikke fulgt opp, og når du krever oppsigelse krever de tilbake ekstreme bruddgebyrer og null forståelse/tid på å sette seg i saken. Vi "holder" ut noen måneder til så kommer jeg til å flytte hele firmaet, privat og alt som er koblet til Telenor vekk og ut.

Dårlig dekning

Omtale av  Larsmartin R. H

De skryter ufattelig mye om hvor bra dekning de har... 97% av tiden har jeg 1-2 streker på dekningen

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bløffet 82 åring

Omtale av  Rune L

Min mor på 82 år ble lovet en tekniker til å se på vedvarende feil på internettforbindelsen. Familien bistod med å sjekke at alt var koblet rett og feilsøkte uten hell. Hun ble så lovet teknikerbistand som aldri kom.

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR