Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
95
32
36
37
134
Sorter omtaler etter
Viser av 334 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindel! Hold dere unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har betalt for en swap avtale i nesten 24 mnd nå, og når jeg har klart og knust skjærmen og ønsker og bruke min skjermforsikring for og reparere den. Mener de at de ikke finner IMEI nr mitt. Har brukt over 2 mnd på dette nå. Og de kommer ikke med noen tilbakemelding, kun at de ikke finner mitt IMEI nr. Noe som er veldig rart, når jeg har betalt for en swap tlf i nesten 2 år. Hvor er hjelpen når man trenger det. Dyrt og dårlig selskap. Anbefaler alle på det sterkeste og holde seg unna disse kjeltringene. !

Martin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

+hos meg , og det jeg skulle feriere, så funker Telenor sin dekning helt tipp topp. + man får tvillingSIM og DataSIM til rimelige priser. +Godt tilbud for totalkunder +man får skytjeneste og email på norsk jord, beskyttet av Norges lover. + De gangene man er uheldig får man ofte god hjelp av deres forsikringspartner. +Null nedetid. +greie ordninger om betaling må vente litt. - kundebehandlere på kundeservice virker ikke alltid like engasjert. Man må som regel finne passende tjenester på egenhånd. - 100 kroner for et sim-kort er veldig DYRT! - litt stive månedsavgifter. - ikke nødvendig å ta betalt for bankID på mobil. Det gjør kun dette selskapet utifra hva jeg har erfart. Det burde være inkludert, da man så visst betaler de nok fra før til å anse det som annet enn irriterende unødvendig, som de kan lære av konkurrentene..de klarer seg med lavere priser og det inkludert denne tjenesten uten ekstrakostnader til kunden. Ellers trives jeg godt hos Telenor, og det har jeg gjort i 15 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"JEG ER FORNØYD"
3 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring med Telenor er veldig bra Lett og få kontakt på telefon .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Blir trukke hver gang en bruker bank ID"
6 syns denne omtalen er nyttig

De har noe de kaller transaksjonsgebyr på BankID på mobil.... En hyggelig dame forteller oss med et smil at det er ca 20 øre når en bruker bankID på mobil. Gebyret ser ut til å være 0,49kr vær gang bankID på mobil brukes. Styr unna...

Kundetilfredshet
"Fikk kjøpe iPhone 12 Pro i ønsket farge takket være Telenor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Butikken hadde ikke ønsket farge på lager. Men når de fant ut at jeg var Telenor-kunde hadde de lov å til å hente ønsket farge og jeg fikk dermed gå ut av butikken med den fargen jeg ønsket. Vet ikke helt årsaken men uansett ønsker jeg å rette takk til Telenor.

Robert M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen kunde service"
12 syns denne omtalen er nyttig

En mann er død, ringer kundeservice sier i fra, DE kan ikke gjøre noe før de får døds att, greit sender dødsattest, får det til bake de kan ikke gjøre noe, må fylles ut et skjema, HVORFOR SKAL JEG DET. JEG LIKER IKKE TELENORS KUNDE BEHANDLING,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får ikke hastigheten lovet og veldig dyrt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telenor sier at ved 4G+ så skal ikke kapasiteten på basestasjonene være noe problem. Selv midt på natta med full dekning på 4G+ så oppnår jeg maks 50mbit/s. Ekstra datapakke på bedriftsabonementet er svindyrt og du kan kun velge 1, 5 eller 50GB. Telenor hører ikke på kundene sine heller!

Mukhammadsardor T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt omtalen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ønsker bytte tilbake til Mycall, på grunn av jeg kan ringe USA, UK, Canada for free.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige selgere, beste hjelpen å få på kundeservice!

Granit S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verste kundeservice, noen gang"
5 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har rett å slett den verste servicen jeg noen gang har vært bort i, uansett hva du spør/ber om hjelp om så blir det ikke gjort. Blir solgt basert på løgn, ikke fulgt opp, og når du krever oppsigelse krever de tilbake ekstreme bruddgebyrer og null forståelse/tid på å sette seg i saken. Vi "holder" ut noen måneder til så kommer jeg til å flytte hele firmaet, privat og alt som er koblet til Telenor vekk og ut.

Larsmartin R. H
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

De skryter ufattelig mye om hvor bra dekning de har... 97% av tiden har jeg 1-2 streker på dekningen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bløffet 82 åring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Min mor på 82 år ble lovet en tekniker til å se på vedvarende feil på internettforbindelsen. Familien bistod med å sjekke at alt var koblet rett og feilsøkte uten hell. Hun ble så lovet teknikerbistand som aldri kom.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer bra på svensk side 👍. Har prøvd Telia å hundy. Telia delvis, ikke alti. Litt vanskelig å komme på nett. Hudu stryk.

Kundetilfredshet
Dekning
"Greitt abonnement, men kanskje litt dyrt? (4Gb, 349,-)"

OK dekning og oversiktleg faktura! Familiebonus og inkludert nettslett.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Dårlige selgere, dårlig tilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ønsket tilbud på nett etter å ha flyttet. Telenor ringte med et dårlig tilbud, lite teknisk informasjon om produktet (og feilinformasjon om hvordan levering av nett fungerer), og ville ikke gi meg tilbudet skriftlig for sammenligning med andre tilbud. Virker som de prøver å pushe dyre produkter på de med lite teknisk forståelse, og jeg sitter igjen med følelsen av å ha blitt oppringt av en scammer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig hele greia"
6 syns denne omtalen er nyttig

Starter med å bytte selskap siden Telenor er så dyrt og kun har edge dekning som noen ganger blir helt borte selv om jeg bor rett ved byen. Når vi bytter selskap starter faenskapet. Når vi først bytter selskap sender de en faktura får måneden vi ikke har abonnement hos de. Denne fakturaen betaler vi og tenker at vi skal ringe opp om så vi kan få igjen disse pengene, noen dager etter får vi en purring hvor de ønsker å få 151,66kr fordi vi tydeligvis ikke har betalt 4kr av fakturaen som vi betalte fullt ut. Ringer og får beskjed om at de skulle fikse alt og at vi skulle få igjen pengene vi hadde betalt for måneden vi ikke hadde abonnement hos de. 2 måneder etter alt dette så får vi samme faktura på nytt hvor denne da har vært sendt til feil adresse på andre siden av Norge. Når fakturaen er sendt til feil side av Norge så kan du vel tro at den kommer hit etter betalingsfrist. Ringer igjen Telenor hvor de legger skylden på systemet ditt og at det skal bli fikset opp i. 2 dager etter får en e-faktura som da er purring fra Gothia som nå ønsker 328,39kr fordi vi ikke har betalt fakturaen som.skulle vært slettet for litt over 2 måneder siden. Enda venter vi på å få igjen penger. Prøver å ringe opp igjen uten at min samboer da er til stede (hennes abonnement) men da kan de ikke gjøre noe med fakturaen fordi hun ikke er til stede for å bekrefte dette. Nå er jeg rimelig lei. Er det lov å komme med purringer tilbake til Telenor for å ikke betale oss tilbake og prøve å få mere penger ut av oss?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindlere?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Som eneste selskap jeg har vært borti tar de betalt 79 kroner for papirfaktura på første faktura når man har ingen andre valg enn å motta dette per brev. Alle andre selskaper i Norge har gratis første faktura også har man valget om å opprette efaktura fra faktura nr to. Og da må man betale hvis man vil ha papirutgave. De skryter over å ha 200 millioner kunder. Og noen har nok flere kundeforhold, feks både mobil og internett. Så da "stjeler" de mer enn 1.5 milliarder kroner fra sine kunder? Når man har ingen valg så er dette etter min mening svindel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best i test!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor mobil abonnement, er ikke bare et vanlig abonnement med bare ringe tid,sms og datapakke. Men masse andre kjekke tjenester som jeg har fått inkludert blant annet sky-lagring, se hvem og masse annet!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Faktura"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skifter abonnement slutten av dette året. Fortsatt fakturer dere meg for januar. Hva gjør dere med det?

Britt G. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice - manglende rutiner"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har forsøkt å få hjelp til å fikse fibernettet hjemme i flere uker, uten at noen av de utallige kundebehandlerne jeg har snakket med har klart å hjelpe meg. Jeg blir satt over, får ulike beskjeder alt ettersom hvem jeg snakker med. Ingenting blir logget, så jeg må begynne å forklare samme sak hver gang jeg må ringe på nytt fordi det blir brutt eller jeg blir satt videre til eksterne samarbeidspartnere. Utrolig at en bedrift som Telenor ikke har rutiner på ting. Nå bytter jeg leverandør rett og slett. Dette orker jeg ikke å bruke mer tid på.

Sverre S
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Feilfakturering."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg flyttet til Fjordkraft Mobil i Juni/Juli. men får fortsatt fakturaer fra Telenor Mobil' Vennligst send meg keditnotaer for det som er betalt. Ytterligere fakturaer betales ikke.

Eva S. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra abonemang"
1 syns denne omtalen er nyttig

har ikke noe og klage på god dekning Har bare bra omtale

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke bedre mobil abonement enn det telenor tilbyr. Veldig fornøyd, jeg har utmerket dekning uansett hvor jeg befinner meg, og rask nettverkshastighet. Angrer på at jeg valgte mobilt bredbånd fra ice når jeg kunne fått bedre fra telenor. Skulle ønske jeg kunne byttet nå, men er nødt til å vente 6 mnd til pga bindingstid «sukk»

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt prakker på oss masse ekstra."
3 syns denne omtalen er nyttig

De sier at det er en pris. Men mye med små skrift . Vi har bedt om et tilbud ,men det blir ofte ca. 1500 i bare abonnement i mnd. Dyrt synes jeg

Carl N. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Katastrofal service i Telenorbutikk tross fastkunde"
4 syns denne omtalen er nyttig

Handlet alle telefoner i Telenorbutikk aldri på nett tidligere da jeg trudde det var tryggest sånn. Da æ måttet skifte mobilnummer og fikk mitt nåværende mobilnummer trudde jeg at at det gamle abonnementet automatisk vart stoppet og at jeg kun blev belastet for det nye. Ingen i butikken opplyste meg om dette. Jeg fikk nettopp vite at Telenor fortsatt fakturert meg hver måned 249 kr for 4Gb i 9år etter at æ skiftet mobilnummer og mobil. Jeg har blitt fakturert dobbelt i 9år. Store summer på ingenting. Jeg har prøvd få kompensasjon og noen typ av service men uten hell. Skifter selvsagt operatør bort fra giganten Telenor som totalt savner service og advarer alle andre for Telenor. Du er ikke trygg hvis du handler i ei Telenorbutikk. Ingen kundeservice hos Telenor.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR