Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har god dekning, men er fryktelig dyrt. Blir belastet forsikringer jeg aldri har bestilt.
Veldig dyrt, ofte problemer med dårlig dekning. Veldig vanskelig å spare penger med et så dyrt abbonement. Prøvde å få egne simkortet til barna i abonnementet men dette ble altsa for dyrt.
Grei dekning vinglende kundeservice. Stive priser og stadig dyrere på alt også e mail
Bare gode erfaringer. Best på kundeservice, suveren dekning og veldig stabilt. Litt stiv pris, men man får iallfall det man betaler for.
Sa opp abonnementet mitt for 6mnd siden pga jeg syntes tjenestene var for dyre sammenlignet med andre leverandører. Etter dette har jeg fått regninger hver mnd og også måttet ringe for å si opp like mange ganger, hver gang jeg ringer får jeg beskjed om at alt skal være i orden. Kundeservice er veldig hyggelige, men det hjelper jo svært lite når problemet aldri løser seg….. svært skuffende fra en av landets største leverandører..
Det er det værste jeg har hørt og hva i alle dager! Jeg kan ikke være kunde hos noe så korrupt og jeg vil nesten kalle det tvilsom business. Dette burde vært hovedoppslag i VG. Dere suger jo kr ut av folk, hva faan et vitsen?? Dere har jo misforstått helt dette med god forettningskikk og NÅ ble jeg skremt. VIRKRLIG!!! Jesus
Har god erfaring med Telenor, men, syns de har alt for høy pris i forhold til konkurrenter.
Kommer aldri lett i kontakt med dere! Kontakter på grunn av skyhøye regninger de siste 3 måned.
Telenor har blitt stor, arrogant og dyrest av alle. For noen mnd. siden hadde en gjennomgang med Telenor servicetelefon bedrift der jeg sa opp 9 datakort og flyttet 5 telefon.nr. til en annen bedrift. 6 måneder senere så fortsetter de fortsatte å fakturere for datakortene, de har lagt på forsikring som jeg IKKE hadde bestilt. i tillegge til at prisen på det gjenværende telefon nr. nesten doblet seg. Har kuttet ut Telenor Bedrift fra i dag av. De oppleves som svindel. or og a
automatiske flytte til dyrere abonoment, også automatisk abonerer på tjenester jeg ikke er interesert i og betaler ekstra på grunn av at disse tjenestene pleide å være inkludert i abonomentet.
Telenor driver på en meget utspekulert måte. etter en stund blir man flyttet over på "nye" og dyrere abonnement. Heller ikke mulig å kontakte kundeservice på mail. Kort sakt de driver svert kritikkverdig behandling av trofaste kunder.
En av de dyreste tv internett pakkene 899+599 internett og t-we. Og antagelig norges dårligste kundeservice. Oppdaterer ikke tv antennen før kunden klager og hastighet 200= 9.4 mbps. Veldig dyrt mobilabonnementet når man ikke fjerner sikkerhetspakkene deres.
Dårlig kundeservice og dårlig Montering jeg har bestilt en Internett for jeg flytte for en måned og den dagen de skal komme og montere Internett jeg har fått melding at han er syk og kommer etter 14 dager . Hvis man tenker å planlegge for en måned siden og bestille Internett de kan avbryte planlegge for en dag veldig dårlig kundeservice de har slått av telefonen når jeg har sagt at jeg vil ikke ha abonnement Veldig dårlig kundeservice .
Ble byttet til ett mye dårligere abonnement enn jeg hadde. Tok kontakt med telenor, fikk ett halv hjerta svar tilbake. Ikke noe snakk om å bli kompensert for dette på noe måte. Annent enn ett dyrere abonnement.. Blir å bytte til annen leverandør
Veldigt dyrt utenfor eu dyrt nett og dyrt telfoni.
Bra dekning, flott kundeservice. Men dyre, ikke rabattert avt el Swap til kunde i 19 år.