Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 36 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
80
30
31
31
103
Sorter omtaler etter
Viser av 275 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Oskar H. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning er ubeklagelig, men er så sjukt lite datatilbud"
7 syns denne omtalen er nyttig

Føler meg rett og slett tvunget til å bruke et Telenor abonnement. De har nærmest monopol på dekning i Norge. First come first serve, de var raskt ute og eier nærmest alle mobilmastene i Norge. Så selvfølgelig har de best dekning. Dekningen er helt vill. 5/5 på dekning, ja, noen steder får man ikke bra god dekning, sånn er det bare hvis man er i hutiheita, men jeg kan med 70% sikkerhet si at ingen andre gir deg bedre. Så er det sånn at hvis andre leverandører skal ha grei dekning så må de kjøpe av Telenor for å låne mastene, dette er neppe billig. Og da kommer vi til grunnen til at jeg er frustrert. Når noen har markedet i sin hule hånd, så er det det eneste valget hvis du vil ha raskt nett, derfor kan Telenor være grådige svin når det gjelder data, fy fader så dårlige tilbud det er. Ingen ubegrenset data til fast pris med Telenors dekning finnes ikke hos noen andre leverandører og ikke engang hos Telenor selv, for hvorfor skulle de? De vet at du kommer krypende tilbake fordi ja, Chilimobil gir deg 1000gig i mnd, men da må du nøye deg med å surfe på Edge. Er så møkk lei av å måtte betale leveren min hver mnd fordi jeg overskrider datamengden hver mnd. Og jeg takler ikke tregere nett enn Telenors. Kon igjen a Telenor, gi evig 4G til fast pris. Jeg betaler gjerne 899,- for ubegrenset data. Da hadde jeg aldri klagd på dere.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid top notch kvalitet!"

Prisene er litt høyere enn de billige abonnementene, men her får du garantert hva du betaler for. Dekningen er som regel god. Fungerer også ekstremt bra til gaming på PC. Fantastisk med YNG abonnement når man er i 20 årene, da er mobildata på Spotify og andre musikkapper inkludert i abonnementet. Har ikke hatt noe behov for teknisk assistanse enda, det har fungert slik det skal. Anbefaler Telenor sterkt om du ønsker noe som er problemfritt, og stabilt. De har også gode fordeler som Goodies, Music Freedom, Data Rollover og mer. Jeg er meget fornøyd med Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mangler bare å få sone 1 inkludert!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Er storfornøyd med Telenor. Dere er dyre, ja, men dekningen og større datakvoter gjør at jeg holder meg her. Det er derimot en ting jeg vil at dere skal klare å få til. Telenor Yng abonnementene (18-28 år) har fått noe de kaller Goodies. Det er ekstra fordeler for bare disse abonnementene. Du kan blant annet bruke abonnementet i USA akkurat som Komplett Mobil hadde før de ble solgt til Ice, du kan ringe 4 timer til hvilke land du vil, VG+ og mye mer. Resten av abonnementene er utelukkende, det blir jo litt diskriminerende for å ikke la far kunne bruke abonnementet sitt inkludert i USA, når samme selskap lar sønnen få bruke, men Telenor er kjent for å ha gjort dette i alle år med priser og datakvote. Ønsker bare at dere gjør Sone 1 inkludert også, slik som deres Yng abonnementer for resten av gjengen, altså U18, Fleksi og utgåtte Frihet (da jeg fortsatt har dette. Gjerne legg det som tilleggstjeneste som Music Freedom).

Marcus D. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra dekning, dyrt selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er vesentlig dyrere enn de fleste på markedet. Dekningen er super, men skulle ønske de kunne matchet seg med andre på pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grufullt, meget dårlig service, elendige medarbeidere"
11 syns denne omtalen er nyttig

Det beste er å holde seg langt unna Telenor Mafiaen. Holder nesten ikke noe av det dem lover, bare rot med fakturaer, blir ikke rettet opp før etter MANGE samtaler. Må være verdens dårligste på kundeservice, lever etter "hadde det ikke vært for dem forbannede kundene, ville det vært helt ok å drive butikk".

Ole J. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning er prima!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd forskjellige nett leverandører, Telia, ICE og Telenor. Men etter å ha hatt Telenordekning ble overgangen til ICE smertefull!! Vil ikke gå bort ifra Telenor igjen!

Christoffer
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere dekning enn Telia. Skryter av å ha verdens beste dekning"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har nylig byttet til Telenor etter å ha vært teliakunde i mange år. Har kun byttet fordi jeg får det gratis av jobben. Merker markant forskjell i dekning. Har ikke hatt sånne problemer med Telia. Får jeg null 4g på hytta kommer jeg til å be jobben om å få lov til å gå tilbake til Telia.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke flere ganger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har swap, og det er første og siste gang, det er utrolig dyrt, valgte en dyr telefon, men abonnement prisene til telenor er fryktelig høye, så skrev en mail kundeservice om hvor mye jeg har igjen på nedbetalingen, men fikk ikke svar på det jeg lurte, så kontaktet chatten til dem og fikk skrevet med en annen som kunne svare meg på det jeg lurte på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke bruk Min Sky"
18 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet abonnement pga Telenor for dyrt og lite flexible. Men jeg vil ha tilbake bildene Telenor har tvangslastet opp til min sky. Prøver å laste dem ned på en pc... Men komplett umulig å få lagre egne bilder på et annet område enn i min sky... ? Hvorfor ? Skal Telenor tvinge folk til å beholde et Telenorabonnement i redsel for å miste bilder??? Dette er hårreisende... Når jeg prøver å google hvordan laste ned bildene er alle treffene jeg får fra Telenor og de beskriver kun hvordan man kan opprette Min Sky på sin egen telefon... Noe som jeg virkelig ikke vil ha... Rubb og stubb blir jo lastet opp og du har ingen redigeringsmulighet og heller ikke mulighet for å laste ned dine egne bilder den dagen du ikke lengre ønsker å benytte Telenors tjenester.....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid god service. Bytter aldri"

de har alltid god service. Ved regninger "som forsvinner" har de alltid forståelse og gir ekstra frist. De gir alltid beskjed når noe skal fixes. Beste selskap som er (har prøvd mye andre både i inn og utland, Ja du kan få billigere, men er noe feil, ja så har de som regel crappy service).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri! Fått helt annet jeg vært lovt"
10 syns denne omtalen er nyttig

Lureri! Fått helt annet jeg vært lovt. I sted på 299 kr regning fått 508 kr, håper hun som ringt dukker opp.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra dekning men dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra dekning, men det er ganske dyrt, er ikke verdt det å bruke de egentlig, ICE og Komplett mobil er like bra og billigere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket dekning og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig god kundeservice, vært i kontakt med dem flere ganger, og får alltid god hjelp. God dekning rundt hele landet, også hode utenriksavtaler!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lover og lyver"
5 syns denne omtalen er nyttig

Skulle gå fra Komplett mobil (nå Ice) til telenor. Ble lovet på telefon at jeg og mine barn skulle få 1 GB abonnement til hhv 199/149 kr per måned. Etter jeg ble kunde ble jeg oppmerksom på at jeg skulle betale 249/199 kr per mnd. Kontaktet kundeservice, og de informerte om at prisene var absolutte, og den prisen jeg hadde fått i utgangspunktet ikke gjaldt. En useriøs representant har gjort sitt til at vi igjen skal bytte mobil leverandør. Bortsett fra det skal de ha skryt for rask og profesjonell kundeservice mtp andre spørsmål og portering.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøse"
7 syns denne omtalen er nyttig

Måtte registrere mange persondetaljer, f.nr og lignende for å kunne få greie på en pris via chatten! Dyrt og dårlig. Ice, here I come

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap med god dekning. Litt surrete når man skal ha oversikten over alle TOTALE kostnader"
2 syns denne omtalen er nyttig

Suveren dekning og relativt greit å holde oversikten over utgiftene. Det som kommer litt "skjult" er kostnadene for spesialnummer til banker osv. Har opplevd at kundeservice har vært noe "aggressiv" når jeg ikke forstod utgiftspostene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Stjelenor!"
17 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har null respekt for kunden. Ikke stol på noen av fakturaene deres. Ei heller avtaler du gjør gjennom kundeservice. Telenor vil garantert miste mange kunder i fremtiden med slik kundebehandling som de utøver nå om dagen. Jeg er nærmest sjokkert og vil fraråde på det sterkeste å binde seg opp mot Telenor!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her"
14 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her, både i mengde GB, hastighet osv. Jeg hadde mobil og mobilt bredband. Mobilregningen var på ca 1500-2000 swap, flexi. den var nede på 1200 da jeg var uten mobil en måned. Det mobile bredbåndet fikk jeg bestilt noe som tok lang tid, slik at jeg gikk i butikk for å hente ut ett og sende tilbake det andre når det ankom. Det andre ble sendt tilbake, men jeg måtte fortsatt betale for begge to og fikk beskjed om at det skulle bli tilbake betalt eller slettet når andre regninger kom. Fikk vell en sum på 5-6 tusen på 1 måned og ingenting ble slettet/tilbakebetalt. SKAL ALDRI BRUKE TELENOR MER!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt jeg trenger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingen abonnement som kan måle seg med Telenor. Best dekning, pluss at jeg får både rollover OG Music Freedom, som jeg gjør at jeg sparer MYE data. Jeg har også veldig god erfaring med kundeservice både i butikk og på nett.

August C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårligere dekning enn hva de reklamerer med"
6 syns denne omtalen er nyttig

Sammenlignet med andre abonnement er Telenor Yng 6GB dyrt. Opplever også at jeg av og til har dårlig dekning, selv om jeg bor midt i Tromsø sentrum. Ellers et helt ok abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tenker bare profitt"
13 syns denne omtalen er nyttig

Lei av å bli byttet fra abonnement til abonnement for dårligere avtaler og dyrere pris. Originalt hadde jeg 4gb for 249 kroner, men jeg ble tvangsflyttet til 5gb for 399kr etter et halvt år da abonnementet jeg hadde ble fjernet. Kvalmt og jeg byttet så ned til 2gb for 249 og føler meg snytt for 3gb. Veldig kraftig nedgradering etter min mening. Sånn jeg opplever det og min erfaring med dårlig kundeservice angående bredbånd så er jeg rett og slett dritt lei Telenor. De tenker bare på penger og gir ingenting tilbake.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytt abonnement hvis du er misfornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning her på Vestlandet. Savner tilbud på nye telefoner, tilbud GODE tilbud fra de! Er helt greit abonnement til 299,- med 3 GB data. Kan ringe og sende så mye meld man vil på dette abonnementet, dette opplyste de ikke mamma om, når hun fikk mobil. Fikk et abonnement til 449,- kr i mnd hun, som pensjonist?. Har gjort det om til 249,-, etter en telefonsamtale med Telenor. Pensjonister trenger ikke et så dyrt abonnement! Følg med på de forskjellige abonnementene de har, og bytt selv!!!

Tonje V. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke fornøyd"
8 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til telenor og angrer. Dårlig dekning, Dyreste abonnement jeg har hatt, ble lovet en fast sum, men det er alltid over. Ble oppringt av en selger og jeg var dum og byttet. Ikke mere Telenor for min del. Datteren min hadde ett abonnement som fikk påfylling av 4g automatisk. Ikke bra. Måtte inn i innstillinger og forandre det da jeg ble obs på det. Heldigvis bytta nå!

Ole C. N
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke ha abonnement pga bet.anmrk."
3 syns denne omtalen er nyttig

Må ha kontantkort da jeg har fått bet.anm.mrk.så. det er et dårlig alternativ til et abonnement som jeg ikke får lov til å være med på en bedre løsning på dette området mobilbruk som er nødvendige hjelpemidler da jeg jobber hjemmefra som selvstendig næringsdrivende for mitt eget firma.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bad customer service. No good offer for actual clients"
4 syns denne omtalen er nyttig

Customer services don't help. they send you to call another number that charges like 25kr x min! crazy. Ive tried to buy a new phone with them. they didn't give me s...t I only use them because the coverage in my area is bad with telia and ice.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR