Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
94
32
35
36
129
Sorter omtaler etter
Viser av 326 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lover og lyver"
6 syns denne omtalen er nyttig

Skulle gå fra Komplett mobil (nå Ice) til telenor. Ble lovet på telefon at jeg og mine barn skulle få 1 GB abonnement til hhv 199/149 kr per måned. Etter jeg ble kunde ble jeg oppmerksom på at jeg skulle betale 249/199 kr per mnd. Kontaktet kundeservice, og de informerte om at prisene var absolutte, og den prisen jeg hadde fått i utgangspunktet ikke gjaldt. En useriøs representant har gjort sitt til at vi igjen skal bytte mobil leverandør. Bortsett fra det skal de ha skryt for rask og profesjonell kundeservice mtp andre spørsmål og portering.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra!!!"

Stoler på dette. Fakturaene kommer i posten. Veldig bra med dette over år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøse"
7 syns denne omtalen er nyttig

Måtte registrere mange persondetaljer, f.nr og lignende for å kunne få greie på en pris via chatten! Dyrt og dårlig. Ice, here I come

Hans A. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"

Har alltid fått den hjelp vi trengte, høflig og positive personale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke kundevennlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Et selskap jeg pga både pris og kundebehandling skal holde meg så langt unna som overhode mulig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap med god dekning. Litt surrete når man skal ha oversikten over alle TOTALE kostnader"
2 syns denne omtalen er nyttig

Suveren dekning og relativt greit å holde oversikten over utgiftene. Det som kommer litt "skjult" er kostnadene for spesialnummer til banker osv. Har opplevd at kundeservice har vært noe "aggressiv" når jeg ikke forstod utgiftspostene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Stjelenor!"
18 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har null respekt for kunden. Ikke stol på noen av fakturaene deres. Ei heller avtaler du gjør gjennom kundeservice. Telenor vil garantert miste mange kunder i fremtiden med slik kundebehandling som de utøver nå om dagen. Jeg er nærmest sjokkert og vil fraråde på det sterkeste å binde seg opp mot Telenor!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her"
14 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her, både i mengde GB, hastighet osv. Jeg hadde mobil og mobilt bredband. Mobilregningen var på ca 1500-2000 swap, flexi. den var nede på 1200 da jeg var uten mobil en måned. Det mobile bredbåndet fikk jeg bestilt noe som tok lang tid, slik at jeg gikk i butikk for å hente ut ett og sende tilbake det andre når det ankom. Det andre ble sendt tilbake, men jeg måtte fortsatt betale for begge to og fikk beskjed om at det skulle bli tilbake betalt eller slettet når andre regninger kom. Fikk vell en sum på 5-6 tusen på 1 måned og ingenting ble slettet/tilbakebetalt. SKAL ALDRI BRUKE TELENOR MER!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt jeg trenger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingen abonnement som kan måle seg med Telenor. Best dekning, pluss at jeg får både rollover OG Music Freedom, som jeg gjør at jeg sparer MYE data. Jeg har også veldig god erfaring med kundeservice både i butikk og på nett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt men bra!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes det er dyrt, men er også veldig fornøyd med service og app.

August C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårligere dekning enn hva de reklamerer med"
6 syns denne omtalen er nyttig

Sammenlignet med andre abonnement er Telenor Yng 6GB dyrt. Opplever også at jeg av og til har dårlig dekning, selv om jeg bor midt i Tromsø sentrum. Ellers et helt ok abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tenker bare profitt"
13 syns denne omtalen er nyttig

Lei av å bli byttet fra abonnement til abonnement for dårligere avtaler og dyrere pris. Originalt hadde jeg 4gb for 249 kroner, men jeg ble tvangsflyttet til 5gb for 399kr etter et halvt år da abonnementet jeg hadde ble fjernet. Kvalmt og jeg byttet så ned til 2gb for 249 og føler meg snytt for 3gb. Veldig kraftig nedgradering etter min mening. Sånn jeg opplever det og min erfaring med dårlig kundeservice angående bredbånd så er jeg rett og slett dritt lei Telenor. De tenker bare på penger og gir ingenting tilbake.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Dårlig kundeservice og altfor dyre abonnement iforhold til den faste prisen dei oppgir.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytt abonnement hvis du er misfornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning her på Vestlandet. Savner tilbud på nye telefoner, tilbud GODE tilbud fra de! Er helt greit abonnement til 299,- med 3 GB data. Kan ringe og sende så mye meld man vil på dette abonnementet, dette opplyste de ikke mamma om, når hun fikk mobil. Fikk et abonnement til 449,- kr i mnd hun, som pensjonist?. Har gjort det om til 249,-, etter en telefonsamtale med Telenor. Pensjonister trenger ikke et så dyrt abonnement! Følg med på de forskjellige abonnementene de har, og bytt selv!!!

Tonje V. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke fornøyd"
9 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til telenor og angrer. Dårlig dekning, Dyreste abonnement jeg har hatt, ble lovet en fast sum, men det er alltid over. Ble oppringt av en selger og jeg var dum og byttet. Ikke mere Telenor for min del. Datteren min hadde ett abonnement som fikk påfylling av 4g automatisk. Ikke bra. Måtte inn i innstillinger og forandre det da jeg ble obs på det. Heldigvis bytta nå!

Ole C. N
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke ha abonnement pga bet.anmrk."
3 syns denne omtalen er nyttig

Må ha kontantkort da jeg har fått bet.anm.mrk.så. det er et dårlig alternativ til et abonnement som jeg ikke får lov til å være med på en bedre løsning på dette området mobilbruk som er nødvendige hjelpemidler da jeg jobber hjemmefra som selvstendig næringsdrivende for mitt eget firma.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bad customer service. No good offer for actual clients"
4 syns denne omtalen er nyttig

Customer services don't help. they send you to call another number that charges like 25kr x min! crazy. Ive tried to buy a new phone with them. they didn't give me s...t I only use them because the coverage in my area is bad with telia and ice.

Bjørn F. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Egenrådig, elendig på reparasjoner"
5 syns denne omtalen er nyttig

Min Sony er inne for fjerde gang, de tre siste vedlagt bilder av feil/feilmeldinger. Verkstedet anbefalte heving, sTjelemor nekter

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ren svindel"
11 syns denne omtalen er nyttig

Ikke rart disse tjener penger, sånn som de stjeler fra folk. Skulle ha abonnement med 4gb i mnd for 449 per mnd. Spurte hva som skjer etter jeg går tom for GB? Han svarte at det ikke kom noen ekstra kostnader, og at jeg selv måtte sende en sms får at det skulle koste. Endte med 4000 kr på 2 måneder... Dårlig kundeservice MAFIA virksomhet

Rosineide S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verdens dårligste forsikring jeg har vert borti"
6 syns denne omtalen er nyttig

Forstår hele konseptet med swap og positivt for de som har en tendens til å ødlegge tlf fort men samarbeidet med brightstar forsikring. Er helt absurd. Først tar de hundrevis av år før du får en ny tlf, så glemmer de å si ifra at telefonen er kommet frem i posten. Og når jeg endelig har fått henta telefonen så er skjermen perfekt, men telefonen slår seg av hele tiden sånn helt uten videre og noen ganger er det umulig å bruke den. Kundeservicen er og forferdelig, umulig å få hjelp med noe.

Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring"
9 syns denne omtalen er nyttig

Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring. De startet etter et par mnd å fakturere både dobbelt og trippelt. Det ble mange telefoner fram og tilbake. Da et år hadde gått, gledet vi oss til å swappe inn Samsung galaxy s8 til s9. Vi gjorde alt riktig, tømte tlf, og sendte de inn, de hadde ligget i deksel hele tiden så de var så og si feilfrie. Telenor fortsatte likevel å fakturere oss for den ene s8-mobilen. Etter mange og lange tlfsamtaler og svada, fikk jeg endelig svar etter ca 4 mnd hva problemet er. Jo, de kan ikke finne telefonen, og fakturerer oss for en Swapavtale vi ikke har. Så nå må vi betale flere tusen for en mobil vi ikke har. Vi måtte også benytte oss av forsikringen da barnet vårt knuste tlf. Da fikk vi en ny tlf som ikke passet i dekselet el laderen. Nye svadasvar og samtaler. Dagene gikk, for Telenor sender ikke ut ekstrautstyr som lader. Dessuten var det jo den samme tlf iflg de. Da kom truslene om at jeg måtte betale 2500 kr i bot for ikke å sende inn den knuste tlf. Vi bor langt unna en forhandler. Jeg forklarte at vi må jo få overføre data til ny tlf og tømme den gamle først. Da viste deg seg at de hadde sendt en modell fra 2016, og ikke 2017 som var den opprinnelige tlf. Styr unna Telenor, forsikring og Swap, det er bare svindel! Lurer fælt hvem som har den forsvunne mobilen, for den er sendt.

Kjetil H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare tull"
8 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde her lenge, men har nettopp funnet ut at jeg har blitt overfakturert datapakker som ikke har blitt bestilt av meg, dette har skjedd over flere måneder, som jeg fikk refundert. Men dette er tredje gangen det skjer ett flere telefonsamtaler og mailer. Da var mitt 11 års lange kundeforhold ferdig.

Thor O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"HELT topp. God SERVICE, gode produkter"

Telenor er det beste mobilselskapet med de beste produktene. Best service til langt på kveld.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra for mitt bruk"

Telenor er kanskje dyrt, men jeg betaler gjerne for kvalitet. Er fornøyd med kundeservice og familie bonus som jeg får på mine 3 mobilabonnement samt at jeg har fiber Internett levert av Telenor

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt"

Bra mobilabonnement, men for dyrt sammenliknet med andre på markedet.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR