Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
82
30
31
31
111
Sorter omtaler etter
Viser av 285 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Må være verdens verste kundeservice!"
16 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet må ha tidenes dårligste CRM systemer. Kundebehandlerne er lite interessert i faktisk å hjelpe kundene. Ikke kan de snakke sant, og det kommer ann på hvilken medarbeider du får tak på før du får noe form for hva som kan kalles hjelp. Det skjer litt for ofte til at man er uheldig å kommer til feil person i ny og ned. De lyver, de selger deg ting du ikke trenger, de gir ikke den hjelpen du ønsker. Det er kulturen i deres kundessenter slik jeg har opplevde det. Tror presset på kundeservice for salg er så stort at det går utover kundene, som bare vil ha hjelp og service. Har jobbet med salg og kundeservice i over 10 år, og oppnådd gode resultater, har stått ansvarlig for opplæring og innhatt lederstillinger i noen av de største selskapene i min bransjen. Har ikke vært borti verre en telenors oppførsel mot kunder. Selskapet ser jo ut til å gi blaffen i kundene så lenge de proffiterer for enhver pris. Skal aldri ha noe igjen å gjøre med dette selskapet, inkl. Datterselskaper. Når jeg også forteller min historie i detalj til andre, så har så og si nesten alle byttet. Alt er sikkert en fryd til du trenger noe hjelp, da er rullett om hva skjer, eller du tror det kanskje før du opplever deres service. Lover Telenor sin kundesservice noe, så er løftet ikke verdt noen verdens ting. Å det ser ikke ut til at "gutteklubben grei" selskapet har noen form for ambisjoner i å forbedre sin kundeservice som tross alt er telenors ansikt og stemme utad. Det er for meg ubegripelig at det er mulig. Er sikker på at mange har sikkert en god opplevelse av Telenor, men jeg håper dere slipper min opplevelse av dem.

Alexander
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig på dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har muligens bedre hastighet, men jeg gikk bort fra dette selskapet da de mangler generelt dekkning. Der andre kan stream live video kunne ikke jeg få sendt ut en sms.
Med engang du kommer ut ifra sentrum av plasser faller telenor fort!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som kunde i Telenor er jeg svært tilfreds med service og får hjelp når jeg ber om det, og sist jeg var i kontakt med kundeservice for løsning på et problem fikk jeg topp hjelp og ikke bare det jeg fikk tilbud om reduksjon i pris i en 6 mnd periode og det uten å bedt om noe som helst. Så å bytte abonnement for å spare noen kroner er uaktuellt. Så får jo heller Telenor på eget iniativ vurdere sin rolle og sitt forhold til den enkelte kunde og sine konkurrenter hva angår service, prisnivå og den måten skape et enda bedre tilbud til oss som velger å være lojale overfor Telenor. At andre mobilselskaper som bruker telenor sitt nett og kjører lavere priser utifra det faktum at de ikke har ansvar for infrastruktur og er jo ikke så rart at de kjører lavere priser. Så er en av mange grunner til at jeg er lojal mot telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi mistet dekningen på Internett pga. en traktor som kjørte ned ledningen her. Jeg ringte og fikk øyeblikkelig hjelp. De gav meg fri fart på mobilen, og halvering på regninga den månen.Litt senere fikk jeg melding og fri fart helt frem til juni. Makeløst. sier jeg

Tor M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Greit nok"
3 syns denne omtalen er nyttig

Syntes mobdata var dårlig.hadde en kontant tlf med netcom,det var mye bedre.jeg sparte mye penger på å gå over til chess.

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ubrukelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt på telefonkjøp ved overgang til annet abonement inne Telenor Mobil,jente på 11 som "tapte" over 5000kr på eit full kontroll abonement. Kunde servic som avviser alt når eg har dokumentert alt. Er sikkert bra så lenge det ikkje er problemer,men stakkars den som har krav mot dei.

Leif-Petter K
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer helt utmerket for meg"
2 syns denne omtalen er nyttig

ikke for dyrt,og mest det at dekningen er god overalt der jeg ferdes,og god kundesevice dee gangene jeg har brukt dem.Hjelpsomme og greie.

Johannes G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Passe fin dekning der jeg bor"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke noet negativt at sige om telenor sin dekning. Kundeservisen er toppers og nesten altid en som kan hjelpe på kundeservise

Frøydis N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Fornøyd !!+"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt store problemer med mobil . Mine møter med Telenor har alltid vært preget av vennlighet og service !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"er fornøyd med dekning og servise"
3 syns denne omtalen er nyttig

når jeg tar opp tlf for å ringe og det ikke er dekning da vet jeg at ingen andre selskap har dekning

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telenor mobil"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Telenor mobil siden slutten på 80 tallet ,har alltid fått topp service.Telenor er og blir for meg en ener.

Geir E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett bra levert av Telenor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Noen dalføre i østre Trysil er fortsatt helt uten dekning fra noe som helst selskap som leverer signaler for mobilt bredbånd. Vil Telenor være seg bekjent av det da?

Kirsten L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service og pris."
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er bra stabilitet, veldig god kundservise ved klaging. Prisen kunne gjerne vært noe mindre. Det mobile bredbåndet er blitt bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøydde med div abbonemang men ikkje med dekningen"

Jeg er meget fornøydde med deres abbonemang å pris,men er ganske forbanna over at dei ikkje gidder å utbygge mobilnettet på rv 13 Nesflaten - Røldal.Det er en strekning på ca.25 km som er om sommeren enormt trafikert.Dekningen på mobil er på lange strekninger borte å til dels dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Noe dyrt, men ellers ett trykt selskap, som holder det de lover."
2 syns denne omtalen er nyttig

Er godt fornøyd med det meste, dårlig dekning på hardangervidda, har lovet 4g dekning, men har ikke sett så mye til det enda. Selskapet bør kunne konkurere på pris på utenlansk surfing og telefoni. Ens prisover hele europa.

Stig E. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Du får det du betaler for."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har rimeligste abonnement, men får mer for pengene enn jeg har fått i andre selskap. Med samme forbruk har jeg regninger som ligger om lag 200 kroner mindre pr mnd., selv om jeg betaler 50,- for ekstra internettbruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Håpløst"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har ikke mobildekning på min arbeidsplass, til tross for at dekningskartet viser at de har. Selgere som ringer påstår at de har, men ingen som er der kan ringe på Telenors nett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"innkasso"
12 syns denne omtalen er nyttig

jeg kjøpte en mobil tlf av dere.. Angret på kjøpet føre 14 dager. Dere gikk imot det. Dere på stod att tlf var brukt(ripe i glasset) Dere forlangte betaling for den og jeg nekta. saken Gikk til innkaso. Jeg kontakta forbruker rådet og vant saken. Ingen unnskyldninger fra dere-

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilen har alltid fungert for meg der jeg har vært."
3 syns denne omtalen er nyttig

Tjenestene er bra! Prisen kunne vært mer konkurransedyktig, men en sikker tjeneste koster selvfølgelig mer enn en som ikke funker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurer deg på abonnement :-("
6 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk avtale om et bra abonnement for mitt mobil og databruk, men da med binding i 12 mnd. Men operatør hos Telenor har ikke lagt dette inn i systemet, og jeg fikk ikke tilbudet som avtalt da jeg tok kontakt igjen og etterlyste dette, det var gått ut. Ergo så er jeg nå "gisseltatt" og låst med et drittabonnement som jeg ikke ønsket meg, mye bedre tilbud å hente hos andre leverandører. Jeg vil umiddelbart bytte til annet selskap når dette er gått ut. Er ikke fornøyd med Telenor (Djuice) i det hele tatt...

Trygve J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alt forkostbar i forhold til konkurrentene og liten service."
4 syns denne omtalen er nyttig

Rask til å sende faktura, mindre hast når kunden har problemer, passer vel best i Usbekistans kultur.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringer kundeservice for å høre om utbygging for bedre dekning og får beskjed om å bytte selskap, Er det god service ?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp firma med topp dekning!"
4 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, bra oppfølging ved feil. Svarer på FB på problem kundene har. Best dekning i Norge!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig Dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Elendig dekning på mobil og mobilt bredbånd. Ved spørsmål møter en hyggelige 1-linje som sier de skal viderebringe mitt problem med dårlig dekning, men ingen tilbakemeldinger, purrer på, igjen er det nesten overhyggelige personer med dårlig kompetanse på området., denne gang svar, (som du ikke kan svare på) om at det dessverre er dårlig dekning der jeg bor, (noe jeg vet) og som ikke var i mitt spørsmål. 1-linje gir også tips om antenne, innstillinger etc som (ved senere sjekk) viser seg ikke å stemme med det som skulle være riktige innstillinger. Telenor, skjerp dere. Gikk forøvrig over til Hello pga behandlingen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ja, jeg er veldig fornøyd med Telenor mobil. Jeg har ikke andre operatører å sammenligne med, siden jeg alltid har brukt Telenor, men jeg har venner som har klaget over andre operatører. Det går på pris og dekning. Jeg bruker telefonen svært lite altså...

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR