25 år med Telenor. X-antall mobiler, de siste 7 år med iPhone. Alltid dekning, alltid svar når man en sjelden gang ringer kundeservice. Min Telenor app fungerer fint, alltid oversikt over abonnement. Og Capture appen for bildelagring er fin. Sikkert billigere andre steder, men man får det man betaler for. Kvalitet koster.
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Kjell W og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Bra dekning, lang ventetid ved henvendelser til kundeservice. Dyrt abonnement, som blir enda dyrere i November.
Har fri sikt til mobilmast 1800 m fra bredbåndantennen - men forbindelsen faller ut rett som det er og må restartes. Ved en anledning lot den seg ikke restarte - og det tok halvannen uke uten bredbåndforbindelse før det kom tekniker og skiftet den. Fortsatt ustabil med flere restarter i løpet av en uke. Upålitelig og i praksis ubrukelig for profesjonell bruk.. I øyeblikket dessverre ikke gode alternativer. Kobbernettet er nedlagt. Var veldig stabilt.
Alt for dyrt, de tar masse betalt for det andre leverer gratis, de leverer masse tullete "ekstratjenester" som er helt ubrukelige, og prøver å selge meg ting jeg ikke har sagt ja til. Aldri mer Telenor.
Swap er ran jeg har brukt over 25 tusen kroner på tre år med swap! Gleder meg til å bli ferdig med det jævlig abonnomanget om 4 mn så skal jeg ALDRI svare på en eneste tlf ifra Telenor igjen! Jævla dårlig er de med alt de driver med! Hele selvskapte burde gå konkurs gav dem en stjerne fordi jeg må gi noe! Prøvde å gi NULL